Pantone in de winter?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
V8groen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 25/03/08, 20:20
Plaats: Montreal

Pantone in de winter?




par V8groen » 27/03/08, 18:52

Ik ben hier nieuw in forum...

Ik hoop dat ik op de juiste plaats ben voor het onderwerp van mijn post, maar ik dank alvast iedereen die me kan helpen :D

Al enige tijd blader ik door wat er is gezegd, beschreven en ontleed in de honderden pagina's over pantone. Ik moet bekennen dat het me nog niet is gelukt om alles te lezen, maar ik kan niet echt antwoorden vinden op een vraag waarvan ik dacht dat die vrij eenvoudig was!

Ik wil aan de slag met het installeren van een pantonesysteem voor de camper van een vriend. Dit voertuig is uitgerust met een grote 8 kubieke inch V440... Aangezien we in Quebec zijn en de winter lang duurt, is mijn grootste vraag of ik dit systeem in de winter kan laten werken!

Dus hier zijn mijn vragen:

- Ik las dat je tot 75% water in benzine kunt doen, anderen zeggen minder dan dat... Wat is de werkelijke maatregel die in de winter mogelijk kan zijn?

- Doet u tijdens het tanken water en benzine rechtstreeks in dezelfde benzinetank?

- Ik las ook dat er mogelijk bevriezingsproblemen in de reactor zouden kunnen zijn, waar of niet waar?

- Zou een volledig waterstofsysteem zoals dat van Meyer beter geschikt zijn voor de winter?

Ik ben een goede monteur en klusser, maar ik weet niets van scheikunde! Ik heb misschien andere vragen over gassen, maar ik wacht op uw antwoorden voordat ik verder ga... : Idee:

Bedankt aan iedereen en aan Christophe die me heeft geholpen met mijn registratieprobleem! : Cheesy:
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 131-gasten