GM Dringend een ander verzoek

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
RolCopter
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 08/03/06, 20:29
Plaats: Val d'Oise

GM Dringend een ander verzoek




par RolCopter » 21/03/08, 18:17

Bonsoir

Dringend heeft u deze petitie ondertekend :?

http://www.sciencescitoyennes.org/spip. ... ticle=1638

UPDATE van Christian VELOT aan alle ondertekenaars van de petitie



Bonjour à toutes et à tous,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw steun en voor de verschillende doorvertalingen van deze petitie.
Er circuleren echter berichten waarin wordt gezegd dat ik na mijn optreden op Arte op 10 maart met José Bové na de uitzending van de documentaire "De wereld volgens Monsanto" van Marie-Monique Robin extra problemen had en dat ik per direct werd ontslagen.
Deze informatie is onjuist en ik vestig uw aandacht op het niet verdraaien van dingen! Het is niet sinds mijn tijd op Arte dat ik problemen heb gehad, en ik heb geen extra druk gehad na deze interventie.
De druk die ik ondervind als gevolg van mijn publieke standpunten over ggo's dateert van eind 2006. Het waren allereerst protesten die steeds weer opduiken en die werden gevolgd door materiële druk die zelfs zo ver ging dat ik werd uitgesloten van het instituut. mijn onderzoek (per officiële brief ontvangen in september 2007) vanaf eind 2009 (datum van verlenging van het contract dat mijn instituut bindt aan het CNRS). Als ambtenaar behoud ik mijn functie als universitair docent en dan kunnen we eigenlijk niet praten over ontslag, maar over in de kast gezet worden. Inderdaad, een leraar-onderzoeker wordt alleen beoordeeld op zijn onderzoeksactiviteit (en helemaal niet op die van lesgeven), en hem een ​​onderzoeksopdracht ontnemen is zijn carrière blokkeren (niets beters om hem in diskrediet te brengen!). U kunt meer details vinden op deze site, waar u met name samenvattende teksten vindt, evenals een video-interview waarin ik alle context toelicht.
Laten we voorzichtig zijn, want een verdraaiing van de feiten kan zich tegen mij keren en meer in het algemeen de zaak van klokkenluiders dienen.

Bedankt voor uw begrip en nogmaals bedankt voor uw steun.
Bien amicalement,
Christian Vélot
0 x
Minder verbruik is goed
Minder vervuiling is al een geweldig resultaat
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 270-gasten