Artikel over het recht op weerwoord in Pantone Science and Life

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07




par Hydraxon » 19/02/08, 19:56

bob_isat schreef:ze mengden EGR en waterdoping, ontweken het hart van mijn doc (verband tussen elektrificatie en vermindering van consumptie) en kozen ervoor om onnouscachetout.fr te citeren, site die regelmatig verslag deed van de invasie van de kleine grijzen, in plaats van econologie aan te halen.

vind je dat niet een beetje eerlijk voor een zeer beroemde publicatie?

PS: hoe dien ik een artikel in bij arXiv?


Het artikel richtte zich alleen op de motor die door de school werd bestudeerd.

Voor het verband tussen elektrificatie en vermindering van het verbruik bevat uw document alleen een verwijzing naar een patent. Een patent is echter verre van een bewijs van ernst: volgens een van mijn leraren zijn er tientallen patenten op elektrische motoren die ijzer vervangen door hout. Ze hebben gelijk, het is lichter ... Het probleem is dat het principe van deze motor gebaseerd is op de magnetische geleidbaarheid van ijzer.

Het gebruik van complottheorieën valt zo vaak dat het geven van deze sitenaam explicieter was. Als we Quanthomme zouden citeren, zou moeten worden gespecificeerd dat het een site is voor vrije energie.

anders dan dat, de links voor arXiv:
http://arxiv.org/help/submit
http://arxiv.org/edit-user/
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 19/02/08, 21:36

Bedankt voor de links op arXiv.

Dus als ik je volg, is S en V geweldig en is QED erg licht.

Maar bieden je leraren iets om de elektrificatie van waterdamp te verklaren?

Wat betreft het verband tussen electrisatie van waterdamp en vermindering van het verbruik, is mij al verteld "patenten zijn nietig"

Ik veronderstel dat hetzelfde geldt voor het werk in uitvoering in de laboratoria:

http://labo.univ-poitiers.fr/lea/PAGES- ... _5.html#02

?
Dernière édition par bob_isat de 19 / 02 / 08, 21: 51, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 19/02/08, 21:51

Awesome Bob deze pagina over QED testen en meten!

zeer interessant om de grenzen van de blokkering in de luchtvaart te verleggen, zijn er andere rapporten van dit type met echte toepassingen (anders dan militair)?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 19/02/08, 21:56

Hallo Capt Maloche,

De QED wordt niet genoemd in de LEA Poitiers (de verklaring voor elektrificatie) lijkt mij.

Aan de andere kant heb ik enige tijd geleden een artikel gelezen in een populair tijdschrift dat sprak over het ioniseren van de luchtlaag rond een vliegtuig om de luchtweerstand te verminderen ...
0 x
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07




par Hydraxon » 19/02/08, 22:07

bob_isat schreef:Dus als ik je volg, is S en V geweldig en is QED erg licht.


SV, het is goed als u geen betere wetenschappelijke referentie hebt. En helaas, hier is het.

Ik denk dat QED een geweldige wetenschap is en het is jammer dat het document dat beweert de elektrificatie van waterdamp door QED te verklaren, de uitdrukking QED alleen gebruikt om indruk op de lezer te maken, zonder de inhoud heeft er iets mee te maken.

Ioniseer de luchtlaag rond een vliegtuig, het lijkt erop dat het me doet denken aan de MHD aerodyne van Jean-Pierre Petit. Het probleem is natuurlijk vooral of het energiezuinig is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 19/02/08, 22:27

Wat triest, ik dacht dat dit debat interessant zou worden.

PS:

bieden je leraren iets om de elektrificatie van waterdamp te verklaren?

Wat betreft het verband tussen electrisatie van waterdamp en vermindering van het verbruik, is mij al verteld "patenten zijn nietig"

Ik veronderstel dat hetzelfde geldt voor het werk in uitvoering in de laboratoria:

http://labo.univ-poitiers.fr/lea/PAGES- ... 5.html#02+

???
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 19/02/08, 22:30

welkom Hydraxon

u spreekt zonder twijfel over deze referentie http://perso.numericable.fr/wolf424/uni ... b2mhd.html

Ik ben niet gewapend om deze analyse te evalueren of voor wat wordt gepresenteerd in het document welke banden kan lastig zijn om de "elektrificatie" van waterdamp uit te leggen, een fenomeen hoe reëel ook en a priori afhankelijk van de pH van het water

Desondanks ligt het binnen ons bereik om kleine experimenten uit te voeren om hun effecten te valideren.

zoals het gebruik van MHD om vloeistof in beweging te brengen, ik had er veel plezier mee op het water (ergens met video's en theoretische ondersteuning gevalideerd in het onderwerp 'verbeterde elektrolyse')

of de actie van een elektrisch veld op een waterstroom, ronduit indrukwekkend omdat de effecten ervan belangrijk zijn voor een verwaarloosbaar stroomverbruik

Onze vergelijkingen zijn allemaal gebaseerd op perfecte gassen, goed gevormde atomen en homogene mengsels, maar zodra de stromen turbulent worden of elektrische ladingen optreden, weten we alleen hoe we correctiecoëfficiënten moeten toevoegen uit onze eigen meetwaarden ... niet erg wetenschappelijk en toch, zolang het maar past bij onze waarnemingen

De verenigende theorie is er nog niet, ook al bewonder ik het werk van Garret Lisi; welk rapport ga je me vertellen? om je eraan te herinneren dat we gelukkig nog dingen moeten begrijpen.

niemand kan beweren de controle over Chaos te hebben, dus geef ons een hand, het is een forum en iedereen brengt zijn vaardigheden
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 19/02/08, 22:36

In dit opzicht is het zeer waarschijnlijk dat niet de damp wordt "geëlektrificeerd", maar eerder het metaal waarop elektrisch geladen deeltjes wrijven. de zogenaamde "natte" stoom blijkt een goede geleider te zijn
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07




par Hydraxon » 19/02/08, 23:09

De elektrificatie van waterdamp is echt geen mysterie. Laten we eens kijken, Christophe, in dit document, https://www.econologie.com/file/technolo ... nglish.pdf ze zeggen dat ze de waarde niet boven verwachting verklaren. Ze hebben een volledig canonieke vergelijking die hun verwachtingen uitdrukt.

Wat betreft MHD: Jean-Pierre Petit heeft er veel hilarische waanideeën over gepleegd. Ik verwees vooral naar zijn strip "Le mur du silence".

Weet je Capt_Maloche, ze weten vandaag de dag nog steeds een beetje meer dan wat we op de middelbare school leren. We weten dat we zelfs de berekeningen uitvoeren met niet-perfecte gassen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 20/02/08, 23:10

Ah
Ik ben blij te zien dat we dezelfde mening hebben:

we doen zeer interessante dingen in de laboratoria.

Vooral in deze:

http://labo.univ-poitiers.fr/lea/PAGES- ... 5.html#02+

of de verbrandingsverbetering die wordt verschaft door de injectie van elektrische ladingen in de praktijk wordt gebracht.

Heb je daar een mening over? Tenzij je wacht op de bereidwillige gedachte van je leraren?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 227-gasten