Verzekeringen en wetten

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 16/10/05, 14:45

Dit onderwerp is geopend om te praten over juridische kwesties:
https://www.econologie.com/forums/aspects-ju ... vt325.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 16/10/05, 18:45

Oké, Breizh. Het contract moet volledig bepalen dat het Pantone-proces niet wordt goedgekeurd en dat de verzekering ook de eventuele schade als gevolg van dit proces dekt. Het staat de verzekeringsmaatschappij vrij om zich onder deze voorwaarden te verzekeren of te weigeren.
Na de show op F2 die zeer gunstig is voor Pantone, zal er misschien iets in de richting van een homologatie gaan, maar ik ben pessimistisch: een proces dat het mogelijk maakt om oude auto's nieuw leven in te blazen, dreigt de verkoop van nieuwe auto's te vertragen, de bouwers zullen niet zoals...
A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 17/10/05, 12:15

We kunnen redelijkerwijs hopen dat verzekeraars, wanneer er genoeg gepantoniseerde auto's zijn, geïnteresseerd zullen zijn in deze klantenkring van bedachtzame mensen die niet al te snel ongelukken veroorzaken. "Kom naar ons, wij verzekeren gepantoniseerde auto's!"
Tot mijn grote schande zijn mijn auto's (205 D en ZX break TD) nog steeds niet uitgerust. Ik rol er gewoon gedeeltelijk koolzaadolie van ED in (kan niet wachten tot ze het in flessen van 5 of 10 l verkopen!)
Zelfs als ik mezelf verdedig met een oxy-acetyleen fakkel, is het niet gemakkelijk om de uitlaatgassen af ​​te slachten van voertuigen die we elke dag gebruiken. Ik heb noch het talent noch de moed van Toftof die niet aarzelde om te experimenteren met zijn werkgereedschap (tractor). We zullen de schrootonderdelen moeten vinden en de uitwisseling moeten maken als alles klaar is...
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 08/01/08, 22:07

Iets nieuws: ik nam contact op met mijn "oldtimer" -verzekeraar en legde het principe, het doel, de resultaten uit, hij vertelde me dat ik zou kijken. hij belde me terug, nadat hij bij ons was gekomen forum , gezien mijn deuch, de reactie: zeer positief, ik moet het schriftelijke verzoek doen voor de zetel van de verzekering, hoop begripvolle mensen te vinden die bereid zijn dingen te laten gebeuren, een grote stap voor de mensheid ??? : Mrgreen:
Ik hou je op de hoogte!
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Rummy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 17/02/08, 12:24
Plaats: Montpellier (34, Frankrijk)




par Rummy » 17/02/08, 22:44

denis schreef:Iets nieuws: ik nam contact op met mijn "oldtimer" -verzekeraar en legde het principe, het doel, de resultaten uit, hij vertelde me dat ik zou kijken. hij belde me terug, nadat hij bij ons was gekomen forum , gezien mijn deuch, de reactie: zeer positief, ik moet het schriftelijke verzoek doen voor de zetel van de verzekering, hoop begripvolle mensen te vinden die bereid zijn dingen te laten gebeuren, een grote stap voor de mensheid ??? : Mrgreen:
Ik hou je op de hoogte!


Salut!

Dus kreeg je het antwoord na iets meer dan een maand?


Ik ben best geïnteresseerd in het waterdoping-systeem op dieselmotoren ... en het zou bij mij passen als mijn toekomstige verzekering [ik heb nog geen auto : Cry: ] kan betrekking hebben op het "apparaat" ...
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 18/02/08, 10:01

hallo, het zou niet lang meer moeten duren, ze vroegen me opnieuw om een ​​plan van het systeem; Hier wacht ik .... Ik zal je in het sap houden!
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Rummy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 17/02/08, 12:24
Plaats: Montpellier (34, Frankrijk)




par Rummy » 18/02/08, 19:34

Dankjewel ;)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 131-gasten