Artikel over het recht op weerwoord in Pantone Science and Life

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07

Artikel over het recht op weerwoord in Pantone Science and Life




par bob_isat » 12/02/08, 21:14

Hallo allemaal,

Zodat dit onderwerp begrijpelijk is vertegenwoordig ik mezelf, ik ben de auteur van "geloofwaardige verklaring voor waterdoping" om hier te zien: https://www.econologie.com/ionisation-de ... -3324.html

Het volgen van deartikel in Science en het leven in november 2007 (zie onze korte analyse over dit artikel hier: https://www.econologie.com/moteur-panton ... -3533.html ), Stuurde ik de volgende mail naar de krant, de November 26:


Dear Science et Vie,

harde schijf voor meer dan 15 jaar, was ik gevleid te worden door één van uw reporter (Peter Grumberg), na mijn bibliografische studie over de elektrificatie van de stoom en de mogelijke gevolgen voor de verbranding.
Met deze verslaggever, hadden we een interessante uitwisseling en voerde aan.
Helaas, wanneer ik je dagboek oktober 2007, p119 open), is dit wat ik heb gelezen:
"Jammer, het dossier is gebaseerd op werk uit de XNUMXe eeuw of gepubliceerd op internet, zonder peer review".

Ik kan niet uw keuze in de behandeling van informatie te begrijpen. inderdaad,

- U geeft niet het webadres van mijn document (is dit niet de missie van Science and Life, alleen om zijn lezers aan te moedigen om zelf na te denken):

https://www.econologie.com/file/technolo ... ologie.pdf

- Je wordt niets gezegd over de publicatie van het 'Journal of Elektrostatica' van 1989 Ik heb u uitgezonden, en experimenteel bevestigd dat een hoeveelheid waterdamp, wanneer ontspannen in contact met een metaal, verwerft een elektrische lading:

https://www.econologie.com/explication-i ... -3522.html

Ik denk dat het een probleem van de ruimte, die uw redactionele keuzes heeft geleid. In dat geval is, waarom niet leveren de enige synthese van mijn document:

- Verschillende octrooien, waarnaar wordt verwezen, rapporteren de invloed van OH-radicalen op het verbeteren van de verbranding.

-Verschillende laboratoria ("peers", ook geciteerd in mijn document) werken aan het verbeteren van de verbranding die wordt geleverd door OH-radicalen en meer in het algemeen door elektrisch aangeslagen soorten.

-Het pantonensysteem is precies om waterdamp te produceren en te ontspannen in contact met een metaal, wat het experimenteel een elektrische lading geeft.


Is dit niet thread waar het gepast was in te schrijven, in plaats van stil te staan ​​bij de omzwervingen van Paul Pantone en dom esoterie rond het systeem?

Ik hoop dat u dit recht op weerwoord zult publiceren en vooral dat u op veel van mijn wetenschappelijke vragen antwoord zult geven op deze vragen, zoals u al jaren op schitterende wijze hebt gedaan.

Alstublieft, in afwachting van uw antwoord, accepteer mijn oprechte groeten.

Julien ROCHEREAU

PS: lezers die willen kunt zelfs met ons te bespreken hier:

https://www.econologie.com/forums/explicatio ... t2917.html
"


De heer GRUMBERG nam toen contact met mij op om te zeggen dat dit recht op weerwoord in handen was van het hoofd van de rubriek forum.

Helaas zijn we in de maand februari en nog steeds geen recht op antwoord in S en V.

Ik dank de heer GRUMBERG echter voor zijn artikel dat me heeft aangemoedigd om recentere wetenschappelijke verwijzingen te bellen en een kritisch oog te blijven houden.

Dus ik heb mijn document verrijkt om het een wetenschappelijke basis te geven die moeilijker te vegen is. Het kan hier worden gedownload:

https://www.econologie.com/explication-a ... -3323.html
Directe link: https://www.econologie.com/file/technolo ... ologie.pdf

Dank aan Christophe voor het ondersteunen en hosten van deze reflectie.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 12/02/08, 22:06

Hé, niks Bob! We zijn in dezelfde keuken als ik geloof :)

Ik verfijnde je post (presentatie + links) zonder duidelijk de inhoud van het recht op weerwoord aan te raken.

Morgen zal ik het artikel met je antwoord en het nieuws doen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 12/02/08, 22:52

Hallo Bob!

Jammer dat wetenschap en leven niet verder gaan in wat uitgevers denken dat het de verbeelding is van verlichte amateurs

Dat gezegd hebbende, de nieuwste wetenschap en het leven zijn bijzonder rijk geweest

dit kan hun gebrek aan interesse verklaren

De "elektrificatie" van stoom interesseert me, en nog meer de ionisatie van water en lucht die ik zojuist noemde in een recente post over verbeterde elektrolyse
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 13/02/08, 18:27

Ik zet dit recht op antwoord op de site als een artikel

https://www.econologie.com/ionisation-de ... -3667.html

Julien, kan je nog een keer lezen voordat ik het nieuws heb gemaakt om te kijken of het jou uitkomt?
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 13/02/08, 19:53

het zuigt mij
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 14/02/08, 10:00

Gueuthe! Ik ga vanmorgen naar het nieuws.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 14/02/08, 10:53

0 x
Hydraxon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 17/02/08, 17:07




par Hydraxon » 17/02/08, 18:01

De QED-verklaring werd vermeld in het originele artikel in een kader. Traditioneel geeft SV de adressen van documenten niet waarvan ze denken dat het onwaarschijnlijk is dat lezers zelf kunnen bepalen of ze serieus zijn of niet. Ze gaven niet eens de URL van het document van Garett Lisi.

Ook kunnen ze de link niet geven als ze niet kunnen bepalen of het document betrouwbaar is of niet.

Wat mij betreft, ik denk dat ze gelijk hebben om de URL niet te geven als de betrouwbaarheid van het document niet door een drogist is vastgesteld.

In feite lees ik ter informatie deze documenten, en ik denk dat voor een persoon die een beetje chemie kent, deze documenten de geloofwaardigheid van het systeem niet zullen verbeteren.

"Ik verlaat de heer PLANCK en de heer EINSTEIN om de toepassing van hun theorie te beoordelen ..."

Bewijs van autoriteit dat impliceert dat kritiek op uw document kritiek uitoefent op Einstein. Je eist dat de doden je theorie bekritiseren, kun je de lezers van SV dan vragen het te lezen totdat Einstein en Planck hebben bevestigd dat het klopt?

Ik heb meer klachten over het document electrisation.pdf

3.
De berekening van p + en p-: was dit een plus en geen * voor de noemer? Omdat de kansen beide veel hoger zijn dan 1.

3.2
"de bubbel werkt als een laser, veegt van ultraviolet naar
Infrarood "
behalve dat de definitie van een laser alleen op één enkele frequentie mag worden uitgezonden

"Planck's concept van het zwarte lichaamsspectrum komt uit een reeks elektrodynamische theorie voorgesteld door BOYER in 1969"
Plancks formule van het zwarte lichaam dateert van 1900

Ik voeg eraan toe dat ik niet kan beoordelen of het al dan niet ok is om zero-point-energie hierbij te betrekken, maar het raadplegen van sites zoals onnouscachetout.com heeft me op mijn hoede gemaakt zodra ik die uitdrukking zie.

Kortom, het is echt niet legitiem om te klagen over de manier waarop ze je theorie behandelden totdat deze werd beoordeeld. Ik denk dat je je gelukkig kunt voelen dat ze niet hebben gewezen op de fouten die ik hier heb gemaakt.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 18/02/08, 00:41

Dag
Ook kunnen ze de link niet geven als ze niet kunnen bepalen of het document betrouwbaar is of niet.

Wat mij betreft, ik denk dat ze gelijk hebben om de URL niet te geven als de betrouwbaarheid van het document niet door een drogist is vastgesteld.


Zonder betrokken te willen raken bij de grote gesprekken van wetenschappers

Wat mijzelf betreft, heb ik het gevoel dat het niet juist is om opmerkingen te maken zonder zelf te verifiëren .. om een ​​artikel te doen zonder in een voertuig te zitten, bij te tanken, 300km en bij te tanken, dit is geen verklaring, maar een verklaring. Verklaringen zijn er genoeg wetenschappers om het te doen, de bevindingen zijn voor journalisten.
Het lijkt mij dat het aantal functionele watertoevoegingen dat er thuis is, niet moeilijk te vinden is.
Natuurlijk is het beter om naar een systeem in een grote school te gaan, het is serieuze professionele Dr. S 'in plaats van Vitry te bezoeken, of elders degenen die iets hebben dat werkt ..

Persoonlijk geloofwaardigheid gaat niet samen met de titels van de personages, het gaat met wat we zien en precieze maatregelen.

Ik denk dat we niet moeten wachten op iets van de wetenschappelijke gemeenschap, om te hopen het systeem te verbeteren
Waarschijnlijk voor hen dat 30% resultaten deel uitmaken van de foutenmarge? of zijn te onbeduidend om een ​​belang te dragen.

Ze hebben waarschijnlijk gelijk, wat is 30% op een oude motor?
waarom proberen om het te verbeteren? naarmate moderne motoren naderen, met alle elektronische hardware en deeltjesfilters en katalysatoren.


Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 18/02/08, 09:00

Hydraxon schreef: Ze gaven niet eens de URL van het document van Garett Lisi.

Ook kunnen ze de link niet geven als ze niet kunnen bepalen of het document betrouwbaar is of niet.


Artikel van elders heel interessant dat me fascineerde.

Het hebben van toegang tot een artikel laat verlichte lezers gewoon toe om een ​​beetje verder te gaan als ze dat willen, we weten dat de audit later zal volgen, het staat in hun artikel geschreven.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 257 gasten