GOLF 3 1,9D: Water doping

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 05/06/07, 22:53

Om terug te komen op wat ik je vertelde, hier is het pdf-bestand van de elektronische dopingcontroller voor water op de super5.
Ik plaats hem hier omdat ik hem zeker op de Golf ga installeren.

Video: http://www.youtube.com/watch?v=e7bMzaucRLk

Je zult zien dat het super goed wordt uitgelegd en het is een verzinsel van Cedric alias "Muzo31" op de forum.
Als je vragen hebt, zal ik ze in dit bericht beantwoorden.
Het doel is niet commercieel. Hij maakte van dit ding slechts 3 exemplaren. Een voor hem, een voor "mmm" en een voor mij.
Veel leesplezier :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 18/01/08, 22:26

hallo en gelukkig nieuwjaar :!: :!:
Ik ga de Golf aan mijn zus geven omdat ze een goede auto nodig heeft. Ik zal de waterdoping moeten demonteren omdat die niet door de technische keuring komt.
Helaas is de uitlaat op meerdere plaatsen roestig en is de einddemper in tweeën gebroken.
Het is omdat water binnenin condenseerde en omdat ik niet rijd, is het gaan roesten. De reactor is niet roestig want ik had hem goed beschermd maar de rest van de pot is hs.
Ik denk erover terug te komen om je de mods te laten zien die ik zou doen op de Galaxy die ik net heb gekregen, maar dat zal veel later zijn omdat ik ook aan mijn huis aan het sleutelen ben.
Tot snel.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 181-gasten