Boorzuur - brandstofbesparend insecticide

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
willoz
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 06/06/07, 23:17




par willoz » 14/01/08, 22:40

Ik heb getest in motorolie in mijn oude auto, maar ik heb het niet gemeten. Omdat het niet in goede staat verkeert, kan ik geen betrouwbare conclusie trekken. Wat ik kan zeggen is dat het helemaal niet gemakkelijk oplost en als het blijkbaar slecht is opgelost het is riskant. Je moet er op zijn minst zeker van zijn dat je deze parameter onder de knie hebt, maar opgelost denk ik niet dat er enig risico is. Om het op te lossen heb ik het verdund in een beetje aceton en vervolgens in minerale olie door alles te verhitten. Toen herstelde ik de olie en liet de gekristalliseerde afzettingen op de bodem achter
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 15/01/08, 15:17

alsjeblieft?

Ik vond dit bericht,

boorzuur: makkelijk te vinden?

En hoe zit het met siliconenvet? http://www.itwpc.com/fiches/ft005051.pdf het is bestand tegen max. 300°C... en wat gebeurt er als het brandt?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
willoz
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 06/06/07, 23:17




par willoz » 15/01/08, 21:49

Ik nam het in de apotheek in poedervorm. Het kostte helemaal niets. Ter informatie vond ik in boorzuur veel gelijkenis met producten van het type mecacyl en mecarun. En ik heb er zelfs voor gezorgd dat dat is hun geheim
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 194-gasten