op zoek naar een contactpersoon in de regio Toulouse

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Osiris
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 13/12/07, 23:54

op zoek naar een contactpersoon in de regio Toulouse




par Osiris » 17/12/07, 00:17

Hallo allemaal

Dit is mijn eerste bericht op econologie.com (allereerst neem ik mijn hoed af voor Christophe, voor deze site weet ik niet of je de enige bent om dit allemaal te beheren, maar het is een echte goudmijn voor econologen )
Ik leerde het Pantone-proces in 2005 (tijdens mijn stage aan het einde van de studie) op de Quanthomme-site destijds kennen, ik vond het interessant en veelbelovend, maar had geen tijd gevonden om het te verdiepen.
Maar sinds september 2007 dook ik erin terug en bracht uren door met het lezen van de forum , wiki-pantone bij autes-theorieën ...

Vandaag moet ik toegeven dat ik “overtuigd” ben van het belang en potentieel dat waterdoping en het hergebruik van uitlaatgassen kunnen hebben bij het verhogen van de energie-efficiëntie van thermische motoren met als doel de verbranding te verbeteren en daardoor het verbruik en de uitstoot van verontreinigende stoffen te verminderen...
Maar na de theorie is het tijd voor mij om verder te gaan met de praktijk, wat volgens mij een fundamentele stap is voor degenen die het onderzoek naar Pantone, GP en andere WITH willen bevorderen (zeer interessant de theorie van de ionische vortex van Marc C). ..

Tot slot ben ik op zoek naar mensen in Toulouse (waar ik vandaan kom) en de regio die in de praktijk willen gaan (of al begonnen zijn), met name door te beginnen met een Pantone-gillier:

MIJN MIDDELEN: een 9 R89 diesel als proefonderwerp, ik mis vooral gereedschap om te lassen en een plek om in alle rust te werken (in een appartement is het een beetje moeilijk...)

Ik ben ook op zoek naar mensen die al een engine hebben "pantonized" of "GP-ized" die werkt voor een mogelijke demo.
Phew !!!
Alsjeblieft, ik was een beetje lang, maar ik denk dat het nodig was voor mijn eerste bericht.

Ik hoop je snel te zien....
0 x
'Als de man de laatste heeft geschoten
boom, ving de laatste vis, vervuild
de laatste rivier dan zal hij gaan
Houd er rekening mee dat geld niet kan worden gegeten. "
Inheems Amerikaans spreekwoord
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 142-gasten