De logo's Zone hors agcs

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 28/03/04, 13:19

Maar als maar als, het is subliem :D
Bovendien zijn we daar nu gekoppeld.

Het logo en de twee verklarende bladen heb ik op A4-formaat geprint; Jussieu zal zijn muren binnenkort van kleur zien veranderen :rolleyes:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 28/03/04, 22:50

Hoe vurig deze Dearcham!! Ga je gang mijn man!!! :P
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
alain
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 27/03/04, 14:10




par alain » 02/04/04, 16:01

Maker van het logo waarmee de GATS en zijn gevaren voor de soevereiniteit van de mensen om over zichzelf te beschikken en voor de maatschappelijke keuzes die daaruit voortvloeien, kunnen worden aan de kaak gesteld, ik dank u dat u Econologie hebt "geduwd" om zichzelf uit te roepen tot "Zone Outside GATS".
We weten allemaal wat we willen: een eerlijke wereld, een schone wereld, keuzevrijheid, een leven dat niet afhangt van een al alomtegenwoordige microsoft, noch van een al te dictatoriale generaal van wateren. Er is geen sprake van om ze de vrije hand te geven om ons tot slaaf te maken van hun marketing die onze planeet ruïneert voor kleine dollars.

Bedankt aan jullie allemaal. Dearcham, aarzel niet om ons te vertellen of er reacties op Jussieu waren. Hoe lang werd het logo getoond voordat het management het eraf scheurde of is het er nog steeds?

Ik ben een mailinglijst aan het voorbereiden die bijna 6 maanden campagne samenvat (acties van gemeentehuizen, en anderen...). Als u het niet erg vindt, plaats ik de inhoud van het bericht hierin forum.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 02/04/04, 21:01

De inhoud van dit bericht is welkom : Lol: evenals elke andere interventie die "in de goede richting gaat" :P
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
alain
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 27/03/04, 14:10




par alain » 07/04/04, 11:07

Naast alle burgeracties rond het logo "zone buiten GATS", wilden verschillende gemeenten hiermee hun afkeuring uiten. Een korte samenvatting en foto's zijn aanwezig op:
http://bellaciao.org/fr/article.php3?id_article=5710

Er zijn meer dan 50 websites die dit logo tonen en zo helpen het te verspreiden. Is het niet www.econologie.com? En dan verschijnt dit logo op auto's, huizen, brievenbussen. Een voorbeeld? Dit is wat ik vanmorgen kreeg:
"En in Bègles hebben de lokale Groenen besloten om buiten de AGCS-zone stickers te laten drukken om inwoners van Bègles uit te nodigen om ze bijvoorbeeld aan de ingang van hun huizen te hangen."
Nou, ik weet nog niet of het mijn logo is (ons gemeenschappelijke logo) waar we het over hebben, maar het lijkt er wel op.
De blije eurocommissarissen, onze lieve politici die niet meer naar ons luisterden, komen naar onze steden en ons platteland, kijken naar onze deuren, maken verbinding met onze sites, bekijken de briefhoofden van bepaalde gemeentehuizen en..... . nog een poging ... het zal naar je toe springen. Begin je het te begrijpen? WIJ WILLEN GEEN GATS.

Stickers? Geen probleem. We kunnen ze leveren of u vertellen hoe u ze kunt maken. Schrijf ons op logo-agcs@tele2.fr specificeer "stickers lezen op econologie aanvragen" en we vertellen je alles.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 221-gasten