Groene collectieve constructie

Bouw van natuurlijke of ecologische habitat: plannen, ontwerp, advies, expertise, materialen, geobiologie ... Huis, constructie, verwarming, isolatie: u heeft zojuist één of meerdere offertes ontvangen. Kunt u niet kiezen? Geef hier uw probleem aan en wij adviseren u bij de juiste keuze! Hulp bij het lezen van DPE of diagnostiek van omgevingsenergie. Hulp bij aan- of verkoop van onroerend goed.
Avatar de l'utilisateur
DELAIR
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 46
Inschrijving: 31/10/07, 15:51
Plaats: CHATEAUBOUDUN




par DELAIR » 19/11/07, 14:58

Simpelweg dat ik vandaag niets op mijn sites kan laten staan, want in het weekend verdwijnt alles vreemd genoeg.
En bovendien is er activiteit op locaties in de buurt.

Nu is de toegevoegde waarde minder en dient deze voor de handelaars of handelaars in materialen.
De meerwaarde die ik geef aan de staat .. via de belastinginning .. lijkt het mij voor iedereen nuttig?

Hoe dan ook, als ik geen baan heb ... zal ik gewetenloze huizen bouwen en ze verkopen ...
Het kost me minder en mijn marge zal groter zijn !!!!

Bedankt voor het advies !!!
De gemeenschap is niet voor jou .. maar ik ben er trots op dat ik voor zeker zes mensen werk en leef! zie anderen ... en ik waardeer dat ze vakantie hebben betaald en dat we dagelijks profiteren van de staat.
Zeker gedachten die zelfbouwers niet hebben.
0 x
de mannen gaan het woud voor, de woestijnen volgen hen "CHATEAUBRIANT
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 03/12/07, 22:24

[quote = "yensial"] Zeker, anno 2007 beginnen we geloofwaardig te worden als we het hebben over groen bouwen, passiefhuis, houtverwarming enz ...
Maar het is nog niet zo lang geleden dat het onderwerp duurzame ontwikkeling in de media in een stroomversnelling kwam (een paar prime-time shows, zoals Yann Arthus-Bertrand, of rapporten van "huizen als geen ander" op zondagavond in E = M6)
Dus er zijn nog 2 - 3 jaar, het zou kunnen lijken op de zaken van een of andere "verlichte" [quote]

Hoop dat dit geen bevlieging is !!! :|
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Vastgoed en ecoconstructie: diagnostiek, HQE, HPE, bioklimatisme, natuurlijke habitat en klimaatarchitectuur"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 106-gasten