welkom

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 05/04/04, 15:23

Hallo,
Geen slecht presentatie-idee... ;)
Nou, dus ik kan net zo goed beginnen, Jean-Christophe is mijn voornaam, ik woon in Brussel :P Ik weet het, er zijn er die erom zullen lachen;)
Ik ben 47 jaar oud, mijn huidige activiteit ligt in de liftsector, ik ben verantwoordelijk voor de logistiek/voorraad/onderhoudsdienst. (Winkelier wat!) lol
Mijn passies zijn talrijk, ik zou zeggen wetenschap in het algemeen (ik ben een beetje lui om al diegenen te noemen die mij interesseren) de kunst van bonsai (sinds 1989) en bovenal ben ik steeds meer in opstand gekomen door het feit dat "we " Geef niet om de mensen door alternatieve oplossingen niet alleen voor politieke/economische kwesties te exploiteren, terwijl deze oplossingen al bestaan!
Bovendien dit forum is erg leuk :P :P :P
(bijna) alle vragen worden daar beantwoord B)
En ik wil steeds meer betrokken raken bij een groep die dingen zou laten gebeuren, zowel door middel van informatie als op welke niet-gewelddadige manier dan ook.
Dat is alles, dat is alles mwa :ph34r:
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 06/04/04, 17:39

Hello!

Oké, ik zal mezelf ook even voorstellen.

Mijn bijnaam is Julien, een student aan een technische school (UTC) en ik ga richting mechanisch ontwerp. Ik kom uit Caen, ik studeer in Compiègne. Ik ben 22 jaar oud.

Wat betreft mijn motivatie om hier mee door te gaan forum, het is omdat het een van de weinige groene sites is die aansluit bij mijn manier van kijken. Persoonlijk ben ik geïnteresseerd in alternatieve technieken (hoewel ik er erg op mijn hoede voor ben...) en omdat ik binnenkort afstudeer, zou ik graag mijn professionele leven willen afstemmen op mijn mening. Daarvoor ben ik op zoek naar inspiratie om een ​​structuur te creëren waarmee ik de pot kan koken terwijl ik werk aan de groei (zo snel mogelijk) van schone energie en transport. Maar ik ben helemaal alleen en ik zie mezelf dit niet alleen doen;)

Bovendien denk ik dat de beste manier om mensen economische systemen te laten draaien, is door ze te verkopen (nou ja, als je het ook moet doen, maakt het ze niet uit). Dit is ook de reden waarom ik vind dat MDI absoluut voorbeeldig is (ervan uitgaande dat het legitiem is om terug te keren naar een eerdere discussie).


Daar heb je het, presentatie gemaakt (plus een paar uitweidingen).

Rulian
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 155-gasten