Studie over de Pantone-Mines Douai test-reactorbank

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 09/04/07, 23:40

ThierrySan schreef:Ik denk dat we dezelfde reactie en dezelfde actie over elkaar hadden forum, André ... Het is nutteloos zoals je zegt! : Wink:


Hallo allemaal!

ik ook bijna aangemeld om een ​​antwoord te plaatsen .... maar wil mijn tijd niet verspillen : Lol: !

dat gezegd hebbende, ze zijn niet allemaal vuurvast ... bewijs yen iemand die ook over magneten spreekt
//
/ / / /
Quote:
Het magneetsysteem werkt
/ / / /

Ja. Hallo Alain. Wonderen zijn waarschijnlijk ook het bewijs: de kerken zijn vol. Vooral tegenwoordig.
vriendschappelijk
//

Neen,
: Pfff:
Magneten ja


maar er is er één in de partij die totaal ongevoelig is voor iedereen !!! :frons:
kort genoeg miniem!

Ik hoop echt dat de leraren van de mijnscholen dit project zullen toestaan ​​om te slagen ... omdat het slechts over een paar maanden zal gebeuren !!!!

voor echo-motor
De boodschap die we in dit bericht willen overbrengen is dat we onszelf niet willen opdringen als degenen die de waarheid over Pantone hebben. Onze wil is er niet. Wat we willen doen is een objectieve studie van het proces uitvoeren, met behulp van de middelen van een onderzoekscentrum en de ervaring van degenen die er al jaren in zitten.


blij je te horen zeggen :D : Cheesy: :D omdat veel mensen willen weten hoe het werkt ... inclusief mij ... mijn wetenschappelijke nieuwsgierigheid stoort me te veel !!!
Ik hoorde erover, toen zag ik het werken en voelde de uitlaat ... en onlangs (dank aan Camel1 trouwens !!!!) heb ik het getest ... nu ben ik meer dan overtuigd, zoals deze boeren die een SPAD op hun tractor monteren ... ze stellen zichzelf niet teveel vragen ... het werkt ... de stookoliefactuur wordt ongeveer gedeeld door 2 !!! en bovendien vervuilen ze minder ... wat de mensen vragen !!! : Lol:

in ieder geval, je begint vanaf de basis ... en je hebt het project in de gaten gehouden, het blijft nu alleen om het in de komende jaren in leven te houden, want er is nog een weg te gaan!
Zelfs als de twijfel aanhoudt, blijf ik vertrouwen in de toekomst ... het systeem is misschien niet zo veelbelovend, maar er is nog iets dat dat verdient (jullie allemaal, echo-motor en anderen) graven en gaan naar het einde!

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
echo-engine
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 02/04/07, 15:37

Nieuwe resultaten




par echo-engine » 12/05/07, 15:08

Bonjour à tous
Ik ben terug in deze discussie over de Pantone-motor en ons project omdat we nieuwe tests hebben gedaan.
Tijdens deze nieuwe tests was er een afname van het verbruik van 20% maar gekoppeld aan een afname van het koppel.
Ook zijn we erin geslaagd om een ​​aantal resultaten te krijgen op het gas dat gas afkeurt. Maar omdat de verbranding onvolledig is (meer O2), verwerpen we veel gasvormige verontreinigingen.
U vindt alle informatie op onze site www.echo-moteur.fr Testgedeelte, nieuwe resultaten.

Goed surfen!
Johan voor het Echo-Moteur-project
0 x
Avatar de l'utilisateur
toto65
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 490
Inschrijving: 30/11/06, 20:01




par toto65 » 27/10/07, 19:38

Als je hier een kleine ecomotor zou kunnen terugkomen, zou het niet slecht zijn.
Ik heb een paar vragen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 30/10/07, 22:44

Omdat hun site niet meer werkt, zijn hier 3 documenten van hun project:

Volledig rapport:
https://www.econologie.com/projet-echo-m ... -3516.html
Communique de Presse:
https://www.econologie.com/projet-echo-m ... -3518.html
Press Kit / Samenvatting:
https://www.econologie.com/projet-echo-m ... -3517.html

Ik herinner me de link naar het overeenkomstige S & V-artikel:
https://www.econologie.com/forums/article-pa ... t4204.html
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 234-gasten