Certificaat van goed ecologisch leven

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

Certificaat van goed ecologisch leven




par lejustemilieu » 29/10/07, 12:37

Hallo goede mensen,
Vaak vraag ik mezelf af wie ik ben vanuit het oogpunt van "respect voor de duurzaamheid van de planeet".
Veel mensen praten over ecologie, ik ook, en toch zien deze mensen de ernstige overtredingen die ze begaan niet.
Ik maak deel uit van het geheel.
Dus stel ik voor om een ​​rapport te maken, een certificaat, een evaluatie van wie we zijn...
Ik weet niet zeker hoe ik deze beoordeling moet noemen.
Laten we zeggen...ecologische identiteitskaart...
Het doel is om mensen verantwoordelijk te maken voor de vervuiling.
Het doel is ook om de ogen van mensen te openen voor hun ecologische of ecocatastrofale impact.
Deze identiteitskaart moet ook niet strafbaar zijn, maar eerder kritisch en wellicht strikt persoonlijk.
Daarom stel ik voor dat alleen de eigenaar van deze identiteitskaart op de hoogte is van de evaluatie ervan.
Om deze identiteitskaart te maken, hoeft u alleen maar een vragenlijst te beantwoorden.
Deze vragenlijst zou gebaseerd zijn op bekende gedragsvragen en ecologische acties.
Elke vraag geeft toegang tot het juiste antwoord.
En daarom zou deze vragenlijst positief en informatief zijn.
Ik weet zeker dat ik een heel slecht resultaat krijg op deze quiz, maar ik zal me tenminste schuldig voelen.
En aangezien ik een ziel heb, zal ik proberen mijn gewoonten te veranderen.
We hebben het gedaan ?
Ps, Cristophe, je wilt de smileys niet in het Frans zetten :?
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 222 gasten