Gesloten haardglas: pb van sporen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
didnt
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 16/10/07, 21:08

Gesloten haardglas: pb van sporen




par didnt » 16/10/07, 21:11

Bonsoir,
Ik heb net een gesloten haard laten plaatsen (haard Philippe, model 843).
Alles werkt heel goed, behalve dat er heel snel 2 zwarte verticale sporen verschijnen na het aansteken van het vuur (amper 1 uur), en snel erg ondoorzichtig worden, zelfs bij het dagelijks schoonmaken van het glas.
Afgezien van deze sporen wordt de rest van het glas normaal vuil.
Een mogelijke verklaring: de 2 verticale sporen bevinden zich net onder de schroeven aan de bovenkant van het deurkozijn (die gebruikt moeten worden om het glas te verwijderen). Dus ik vermoed daar een afdichtingsprobleem en ik heb geprobeerd de schroeven vast te draaien, maar zonder succes.
Zou je enig idee?
Dank u bij voorbaat
Niet
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 268-gasten