Vastleggen en opslaan van CO2 IPCC-rapport

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 20/08/06, 09:18

Neen? als iemand echter wist hoe het voor iets te gebruiken, bijvoorbeeld in een chemische reactie om een ​​nieuw product te produceren, zou het automatisch een bepaalde waarde krijgen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1




par pluesy » 20/08/06, 17:24

we zouden een synthetische boom moeten uitvinden die in staat is om verschillende soorten koolstof (van diamanten tot potloodstiften) te produceren die op zonne-energie werken, ik ben slecht in chemie en ik weet niet of het mogelijk en zeer ingewikkeld is ...

moeder natuur heeft chlorofiel uitgevonden en ik weet niet of mensen het beter weten / kunnen

het is waar dat als we alle koolstof recupereren die we in honderd jaar op deze aarde hebben afgewezen, we veel dingen met (vliegtuigen, auto's, huizen) kunnen maken die bijna onverwoestbaar zijn, omdat de koolstof niet roest en goed houd temperatuur en UV

maar als de koolstofindustrie zich ontwikkelt, is er geen risico dat de planeet afkoelt : Cheesy: ...
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 20/08/06, 18:50

ja, het is ver buiten ons, dat is zeker :|
Ik merkte nog steeds dat een energiecentrale 10% tot 40% meer zou verbruiken. laten we het gemiddelde nemen, 25%
turbineopbrengsten zijn al slechts ongeveer 40%, we zouden uiteindelijk 32% efficiëntie hebben, nog minder 10% voor verliezen in het netwerk en in transformatoren, d.w.z. 22% ...

stel me gerust, zeg me dat ik het mis heb! :schok:
0 x
airandsuncar
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 30/12/03, 16:31
Plaats: Agen




par airandsuncar » 15/10/07, 14:48

Philippe Schutt schreef:Neen? als iemand echter wist hoe het voor iets te gebruiken, bijvoorbeeld in een chemische reactie om een ​​nieuw product te produceren, zou het automatisch een bepaalde waarde krijgen.


Ik gebruik het in mijn "POWER CO2" -turbine die een dynamo aandrijft.
Ik vroeg om een ​​publiek van 50 minuten om mijn uitvinding uit te leggen aan onze president, maar hij heeft het te druk, dus volgens de Chef de Cabinet werd mijn verzoek gestuurd naar de minister van Ecologie en Duurzame Ontwikkeling, de heer JL. Borloo.
Vanmorgen probeerde ik hem via Frankrijk inter te vragen of hij op de hoogte was gebracht (slechts 24 volt met een lage stroomsterkte), maar niet gemiddeld. Totdat de planeet opwarmt ...

Tot ziens omdat ik nog leef ...

Jean Claude.
0 x

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 319-gasten