Toe nou, een beetje trouwens

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
the-scribbler
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 57
Inschrijving: 21/04/07, 10:54

Toe nou, een beetje trouwens




par the-scribbler » 14/09/07, 06:27

Vrijdag 14 september 2007

Aangezien het alweer een tijdje geleden is dat ik hier ben geweest, is hier een kleine...

Een koeienboer gaat naar zijn bankier om een ​​lening te krijgen om een ​​stier te kopen.
Een paar dagen later ontmoet de bankier de fokker op straat en vraagt ​​hem:
'En hoe gaat het met onze stier?'
De fokker reageert:
"Nou, niet erg! Ik heb hem met alle vaarzen in de wei gezet om te dekken, en hij wilde ze niets aandoen."
De bankier antwoordt:
"Je kunt beter de dierenarts bellen."
Nog een paar dagen later ontmoet de bankier de fokker weer:
"En hoe gaat het nu met onze stier?"
De fokker reageert:
"Onberispelijk. Hij dekte al mijn vaarzen, toen ging hij over het hek en nu zorgt hij voor de koeien van de buren."
de bankier:
"Hehe! En wat heeft de dierenarts hem gegeven?"
De fokker reageert:
'Hij heeft haar wat pillen gegeven.'
de bankier:
"Wat voor pillen?"
De fokker reageert:

"Ik weet het niet, maar ze smaken naar aardbeien.
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 260-gasten