Joliet-technologie niet serieus

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
yan03
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 11/07/07, 22:14

Joliet-technologie niet serieus




par yan03 » 11/07/07, 22:39

hallo ik bestel een windturbine 1 kw op de site van joliet-technologie die ze een vertraging van 5 weken geven. Ik ontving het eerste pakket 4 maanden later (onvolledig) en de rest van mijn bestelling duurde 3 weken om te komen en er was verrassing dat ik geen 50 meter elektrische kabel had maar 19 meter en de basis van de afdichting van de mat en volledig verdraaid. Volgens de verkoper zijn er problemen met de GEFCO-transporter, maar voor zijn verdediging komen de pakketten allemaal in uitstekende staat aan (en met de juiste hoeveelheid op de afleveringsbon heb ik meerdere keren gebeld en altijd vage antwoorden als je wonen in frankrijk af te zien :onheil:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 12/07/07, 01:12

Sorry maar dit forum is geen plaats van opzegging. Ik sluit het onderwerp ...

In ieder geval, hoe meer hernieuwbare energie een winstgevende onderneming zal zijn (met andere woorden: hoe duurder de fossielen zullen zijn), hoe meer dit soort "problemen" zal zijn ... en we staan ​​nog maar aan het begin ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 17/07/07, 23:52

Onderwerp heropend, na privé discussie, om yan03 toe te staan ​​ons te informeren over de behandeling van zijn "bezorgdheid" door Joliet Technology.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 256-gasten