Belangrijk: indien geen e-mails ontvangen *@econologie.com

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Belangrijk: indien geen e-mails ontvangen *@econologie.com




par Christophe » 03/07/07, 10:40

De e-mailproblemen beginnen ze bij me te krijgen .... :onheil: Blijkbaar stellen steeds meer providers steeds strengere antispamregels met valse positieven (antispamregels zijn daarom niet goed geprogrammeerd) steeds vaker.

Dus ik maak een bericht om te proberen duidelijker te zien. Als u problemen heeft (of denkt te hebben) met e-mails van de site of forum, dit onderwerp is voor jou!

1) Kleine regels om het probleem gemakkelijk op te lossen.

Als u geen e-mails van de website econologie.com ontvangt, kunt u hier een kleine checklist uitvoeren.

Mogelijke oorzaken:

* Ons bericht is door uw e-mailserver als spam beschouwd

Oplossing: Controleer uw spam-map (junkmail, junkmail, ...) om te zien of ons bericht daar staat. Voeg ons domein (internetVista.com) toe aan uw lijst met "vertrouwde" afzenders (witte of witte lijst).

* E-mailservers op internet kunnen overbelast zijn om een ​​reden buiten onze controle.

Oplossing: Wacht nog een paar minuten. Neem contact met ons op als de e-mail u niet bereikt.

* Uw e-mailserver is uitgerust met een "vraag / antwoord" -systeem: ons bericht verzonden door een server en niet door een mens kan niet reageren op een bevestiging.

Oplossing: Bekijk de map met de in behandeling zijnde berichten. Voeg ons domein (internetVista.com) toe aan uw lijst met "betrouwbare" afzenders (witte of witte lijst)

* U hebt een onjuist e-mailadres ingevoerd tijdens de registratie.

Oplossing: Herhaal het registratieproces met uw juiste e-mailadres.


2) Enquête: wie wordt geblokkeerd?

De vraag is eenvoudig: wie op welke e-mail (welk domein?) Ontvangt niet langer (of niet langer alle) e-mails van econologie.com?

:onheil:
Dernière édition par Christophe de 06 / 10 / 10, 11: 52, 1 keer bewerkt.
0 x
BMAG
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 74
Inschrijving: 05/02/05, 16:35
x 3




par BMAG » 03/07/07, 11:23

Ik bijvoorbeeld: bernard4000 () wanadoo.fr
Er komen slechts enkele berichten binnen en ik mis veel reacties op de onderwerpen waarop ik me abonneer.
Schade.
Bernard
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 12/07/07, 23:04

Bedankt voor het antwoord (als het de enige is, hoe beter :) )

Uh kunt u proberen zich te abonneren op alle onderwerpen waaraan u hebt deelgenomen door het bijbehorende vakje in uw profiel aan te vinken?

Zie: https://www.econologie.com/forums/comment-su ... t3838.html
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 318-gasten