Opwarming van de aarde: ik ben pessimistisch, en jij?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2

Re: Opwarming van de aarde: ik ben pessimistisch, hoe zit het met jou?




par zac » 25/05/07, 20:53

babouche schreef: waardoor ik me afvraag (ik ben 26) of ik kinderen moet krijgen of niet...

wil ze niet op deze wereld zetten!
Ben ik gek of zo?


welkom

niet echt, we zijn te nuchter, dat is het eerste probleem.

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 25/05/07, 22:59

vertel dat liever aan de Chinezen en de Indiërs
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 25/05/07, 23:17

Capt_Maloche schreef:vertel dat liever aan de Chinezen en de Indiërs


Ik blijf het ze vertellen, maar ze luisteren niet naar me.

@+

PS: Ik heb drie jaar lang 120000 dozen pillen geleverd aan Malagasi en Beninese.
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
^ ___ ^
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 02/06/07, 18:16
Plaats: de planeet Aarde

Re: Mouaich...




par ^ ___ ^ » 08/06/07, 13:43

Christophe schreef:"Handel op uw niveau en binnen uw mogelijkheden zonder iets van anderen te verwachten (of bijna)..."

Het is heel triest, maar het is de enige conclusie die ik kan zien sinds mijn inzet voor econologie... :|


Het is waar, elk klein beetje telt. Maar het zou goed zijn als iedereen hiervan op de hoogte was. Konden de media maar meer doen.

Een andere oplossing zou zijn om een ​​nieuw vak op school te integreren: milieueducatie.
0 x
Op weg naar vreugde ^ ___ ^ !!!
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 284-gasten