Binnenlandse benzine rol: mogelijk?

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 06/06/07, 05:00

Dag

KLOTZ-olie

Racing Castor Oil Benol (ricinusolie)

WWW.klotzlube.comm

Mengt met methanol, alcohol en nitromethaan
het is de favoriete olie van degenen die strijden in sneeuwscooters, crossmotoren en vierwielers

Best duur $ 10 voor 16 0,473 of XNUMX liter, maar er is zo weinig voor nodig dat het compenseert...

Andre
0 x
pasquali
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 30/11/18, 09:02

Opnieuw:




par pasquali » 30/11/18, 09:06

voormalige oceanische schreef:Technisch gezien is het mogelijk. Wettelijk niet omdat de btw op dit product niet overeenkomt met die van diesel. In geval van twijfel van de kant van de politie kan het brandstof gebruiken en als het roze is, doet het pijn.
Ik weet niet of de keramische pellet die de rode kleurstof van stookolie absorbeert nog steeds op de injectiepompen wordt geplaatst, maar deze pellet kan worden gebruikt om de hoeveelheid illegaal verbruikte brandstof te schatten. Anders gebruiken ze de kilometerstand van het voertuig en de gemiddelde conso om het BTW-defect te berekenen en een inhaalfout + boete te maken ...
Kortom, doe olie in plaats van brandstof ... het is milieuvriendelijker en bovendien staat de EU het toe ...


Het is grappig dit gerucht, want de info werd in de pers ontkend door een belastinginspecteur!
In feite kunnen ze natuurlijk alleen belasten wat er in de tank zit!

Wat betreft de pellet in de pomp, de eerste keer dat ik zoiets lees, is het zelfs nog ongelooflijker, omdat de pompfabrikanten, vooral buitenlandse, alleen de bekendste zouden moeten noemen: Bosch medeplichtig aan de Franse belastingdienst en zulke methoden die de inquisitie waardig zijn, die toch waarschijnlijk niemand zullen verbazen over de belastingdienst! En dat alles voor iets dat niet bestaat sinds ontkend door dezelfde administratie!
Nou, ik heb twee pompen in hondsdolheid, ik denk dat ik er een ga demonteren, behalve dat ik dat wilde, om dat voor eens en voor altijd te controleren! het is vooral mechanisch leerzaam, afgezien van dit soort grappenjacht!

En ik vraag me af of al deze geruchten niet door de overheid zelf worden gelanceerd!
Nepnieuws is ook de overheid! en dan vinden ze een heleboel mensen om deze onzin door te geven!
Dernière édition par pasquali de 30 / 11 / 18, 09: 35, 2 keer bewerkt.
0 x
pasquali
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 30/11/18, 09:02

Opnieuw:




par pasquali » 30/11/18, 09:31

Rulian schreef:Ik ga akkoord met Citro.

Ik zie niet in hoe we de beste manier zouden bespreken om de administratie voor de gek te houden als het geen ecologische legitimiteit heeft.

Als je rood wilt gooien, is het aan jou, maar het is hier helemaal niet het doel van forum. Het is zelfs ronduit onverenigbaar met het idee dat ten grondslag ligt aan onze discussies.

Ik stel voor de sluiting van deze thread.


lees echter verder forum over het onderwerp, dat een mengsel van koolzaadolie en verwarmingsbrandstof voor een kerosinekachel, het oorspronkelijke onderwerp dus, uitstekende resultaten opleverde in termen van vervuiling, de auteur van de post had getest en kwam uit met bijna geen roet op CT, wat de controller verraste.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 150-gasten