De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Obamot » 22/03/23, 22:41

Er is niets geheim, behalve om EERLIJK en vooral proportioneel te antwoorden.

Je hebt gewoon een verbijsterend gedrag, het lijkt erop dat het creëren van onrechtvaardigheid je tevreden stelt om je te zien regelen!

Ik geloof dat niet...
Zoek een evenwicht en bemiddel dienovereenkomstig.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par GuyGadeboisTheBack » 22/03/23, 23:13

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Christophe » 22/03/23, 23:32

Het is niet eens Calimero, het is Macron daar! : Mrgreen:
2 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par phil59 » 23/03/23, 08:33

sicetaitsimple schreef:
Waarom grijp ik nog in? Omdat er nog een paar "technische" onderwerpen zijn die me misschien interesseren... Steeds minder... En bovendien grijp ik steeds minder in. Behalve (afgezien van technische zaken) wanneer mijn bloed een beetje gaat lopen...


+1

:pijl:
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Janic » 23/03/23, 08:41

simplet schreef:
Waarom grijp ik nog in? Omdat er nog een paar "technische" onderwerpen zijn die me misschien interesseren... Steeds minder... En bovendien Ik grijp steeds minder in. Behalve (afgezien van technische zaken) wanneer mijn bloed een beetje gaat lopen...
des te beter, het voorkomt dat u onzin uitkraamt over onderwerpen waar u geen controle over heeft!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
unpeusecenID
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 22/03/23, 18:31
x 25

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par unpeusecenID » 23/03/23, 09:01

Obamot schreef:Maar ik heb absoluut GEEN fout gemaakt waar ik de schuld van kan krijgen....

Wees eerlijk Christophe, jij was het die raadspelletjes speelde in MP, ik heb nooit iets "gevraagd"... als sanctie. Wees gewoon consequent! PM's lezen

Waarom ineens "waarschuwing" en het delen van wat ik heb ontdekt een "faute"en nog minder aanleiding geven tot een sanctie... :schok: verbijsterend

Wat ik heb ontdekt, is volkomen waar, zelfs als later zogenaamde onnauwkeurigheden aan het licht komen, omdat ik ze onmogelijk kan/was verifiëren. vandaar de noodzaak om te voorkomen

Maar wat een mysteries en warboel voor niets, en altijd aangespoord om problemen te veroorzaken. We vragen ons af door wie....?

Door de VS! natuurlijk !
Verantwoordelijk zijn voor de VN-koffieautomaat is je naar het hoofd gestegen, je ziet overal complotten. (jij was het die zei dat je bij de VN was, ik verdraaide het een beetje om "grappig" te zijn)
De enige die samenzweert, is jezelf tegen jezelf.
Niets te verwijten, Gilbert? https://www.youtube.com/watch?v=5H4mIbpFYOc&ab_channel=sachaoudot

-Je hebt zelf minstens één andere bijnaam, (persoonlijk kan het me niet schelen, maar voor jou is het duidelijk een onvergeeflijke fout! Dus wat vind je ervan?) Trouwens, ik heb er maar één tegelijk. Zoek shit zoals je bent, zul je in de afgelopen momenten vinden dat ik er meerdere tegelijk had, het was om verschillende tonen van informatie te brengen die sommigen als onverenigbaar beschouwen in dezelfde persoon. Dus om geloofwaardig en hoorbaar te blijven, is het soms nodig om met de eenvoud van sommigen om te gaan. maar geen wil van bedrog voor kwaadwilligheid. Ik doe niet meer, neem ik zelf aan.

-Je liegt willens en wetens tegen me door te beweren me de uitgestoken hand terug te geven die ik zelf net daarvoor naar je had uitgestrekt. Ik vind dat moreel zeer beperkt, vooral als je een vertrouwensrelatie wilt opbouwen, als je wilt zijn wat je beweert te zijn, dat wil zeggen een altruïst.
-Je maakt de moderatie nat over mijn IP of andere openbaarmaking, altijd onduidelijke, dubbelzinnige opmerkingen, die ik op een moeilijkheid zet om duidelijk te verwoorden wat we denken.
Nou, ik kan het spel begrijpen om erachter te willen komen wie ik was, de methode is verschrikkelijk.
Je zou niet hebben gesproken over een gelekt identiteitsbewijs, noch mijn PM's hebben geblokkeerd, ik had je misschien geantwoord, aangezien je jezelf toonde als altruïstisch en van goede wil.
Echt vertrouwen werkt beter dan samenzwering.
Je zult bijna iets geleerd hebben van deze ervaring. Bijna omdat je geen vertrouwen hebt uitgeoefend.

In tegenstelling tot jou ben ik tijdens mijn "Wow-Wow"-berichten oprecht geweest, ik heb tegen niemand gelogen, laat staan ​​iemands vriendschappelijke vertrouwen beschaamd. Je kunt niet zeggen dat ik hier veel vrienden heb...
Wat me precies bezielt in het onderwerp Rusland Oekraïne is het gebrek aan oprechtheid van de Russische agressor die vaak perverse opmerkingen maakt, van de stijl "Westerse bewapening verlengt de oorlog".
Zelfs, en vooral als het feitelijk waar is, ziet alleen een dwaas de perversiteit van dergelijke praat niet in.

Mijn echte vrienden* wisten wie ik was als mijn oude bijnaam en waarschijnlijk ook de moderatie.
Zijn er bijnamen met hetzelfde IP? : Lol:
maar hey, mijn regelmatige cramage-nicks helpen de zaak niet.

*Behalve iemand die in het vagevuur zit en er ondanks een uitgestoken hand enige tijd geleden niet uit wil komen. Ik denk dat hij weet wie ik ben en uit beleefdheid uit het verleden heeft hij niets gezegd? antwoord in pm als je het leest en je herkent en als je wilt.
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Christophe » 23/03/23, 09:06

Ben je daar nog? :schok:
0 x
unpeusecenID
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 22/03/23, 18:31
x 25

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par unpeusecenID » 23/03/23, 09:16

Christophe schreef:Ben je daar nog? :schok:

Moeten we de vragen beantwoorden? : Mrgreen:
Het is niet van mij, maar van een auteur die erom vraagt ​​beroemd te zijn : Wink:
Dit is om je te plagen, maar beleefdheid vereist dat we antwoorden... wat is anders het nut van een forum ?
Ik zal zien hoe lang ik blijf, ik ben er nog niet uit.
er zijn momenteel veel reserveringen, het seizoen is goed? : Wink:
1 x
unpeusecenID = Ouaf-Ouf, maar we sluiten binnenkort Permanente sluiting
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Obamot » 23/03/23, 09:49

Zoals ik al eerder zei, ik kan het mis hebben....

Rhôlala... Morgen is er weer een dag. Vrede liefde!!!
Je bent een grote jongen, nietwaar? Lukt het jezelf niet?
Hier is het multipolair, niet bipolair : Mrgreen:

Trouwens, welke bijnaam houd je aan om af te maken? Ik heb niet alles gevolgd : Cheesy:
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: De therapeutische draad van beledigingen! Stoom afblazen! Laten gaan !! Band ...




par Christophe » 23/03/23, 09:54

Hij is quadripolair hem! : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 286-gasten