De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Macro » 17/03/23, 17:00

Ahmed schreef:Macro maar volledig vreemde externe elementen, zoals kleding, make-up, naaldhakken, kapsel,


Kleding: verspreid in de schietbaan
Make-up: afwerking op de kussensloop
Naaldhakken: gevaarlijk, het kan pijn doen achter de kuiten of de schouders...
Kapsel in de strijd na de warming-up
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Remundo » 22/03/23, 10:23

ik heb het daar gezet



het is een video over de daling van het geboortecijfer in westerse landen.

Het is vanuit een maatschappelijke invalshoek: feminisme, wokisme, berouw van blanke westerlingen komen aan bod.

Ik kon geen specifieker onderwerp vinden (demografie / geboortecijfer).
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Obamot » 22/03/23, 21:03

Macro schreef:Geen enkele vrouw vanaf het moment dat ze zichzelf als vrouw aanneemt, laat een man onverschillig... Geen...
Tssssssss...
Je hebt er niets van begrepen, dat is het "houding".
(Zoals bij mannen trouwens)

Het feit dat je jezelf aanneemt, verandert iemands houding en wordt een weerspiegeling van iemands persoonlijkheid. Het is niet het feit "laat haar de leiding nemen", dat nee (het is maar een aanwijzing, een voorwaarde, een voorwaarde (niet noodzakelijkerwijs duidelijk) dat de overgrote meerderheid van de vrouwen heel goed aanneemt zonder het advies van een kleine macho, weet je... .) Wie leidt de wereld he.... ? LooooooooooooooooooooooL.

Het is een voorwaarde, maar het is niet de enige (bovendien is het zo onwaar dat veel vrouwen niet willen dat het te veel wordt opgemerkt: om rust te hebben bijvoorbeeld. Ik ken er zelfs die er de voorkeur aan gaven een carrière op te geven... Respect )
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Remundo » 16/04/23, 08:44

hier is er een die je tanden zal doen krimpen... :P

2 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par GuyGadeboisTheBack » 16/04/23, 13:51

Remundo schreef:hier is er een die je tanden zal doen krimpen... :P

Van wie? Want persoonlijk ben ik MDR!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Obamot » 16/04/23, 16:53

...niet lachen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Remundo » 17/03/24, 09:09

Het feminisme, het uitwissen van de man-vrouwverschillen en het verbod op een drievoudige dag (baan, baby, thuis) zorgen ervoor dat vrouwen voor uitdagingen komen te staan ​​die net iets te zwaar zijn om aan te gaan...



Maar Macrounette vond iets om hen te verlichten en hen terug te brengen in de plooi van hun carrière met constitutionele abortus.
0 x
Beeld
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 299
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 186

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par gfgh64 » 17/03/24, 09:46

Persoonlijk vind ik het, net als deze persoon, gek om iemand te moeten betalen om voor je kinderen te zorgen, en ik begrijp dat mensen geen keus hebben
de moderne versie van de "metrowerkslaap", waarbij beide leden van het huishouden "verplicht" zijn om te werken om rond te komen
Laten we ons in dit scenario een stel voorstellen, met al twee kinderen, en die leert dat ze, vanwege een spiraaltje in hun nek, weer ouders zullen worden. Ik kan begrijpen dat mama en papa op dat moment blij zijn dat abortus is constitutioneel
0 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par Remundo » 17/03/24, 12:11

ja natuurlijk, het doden van een foetus omdat hij geen 4 cent heeft en je tertiaire banen moet aannemen voor hersenloze stadsbewoners midden op het asfalt, het is erg "constitutioneel"

Maar er is beter: we moeten de logica verder doorvoeren door een kleine collectieve zelfmoord van het paar toe te staan ​​door een beroep te doen op het recht om niet langer te lijden. Een goed idee van de overheid.
0 x
Beeld
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 299
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 186

Re: De seksistische campagne van AdopteUnMec! Feminisatie van onze samenleving?




par gfgh64 » 17/03/24, 14:10

Remundo schreef:ja natuurlijk, het doden van een foetus omdat die 4 cent mist en je tertiaire banen moet aannemen voor hersenloze stadsbewoners midden op het asfalt, het is heel "constitutioneel"

Maar er is beter: we moeten de logica verder doorvoeren door een kleine collectieve zelfmoord van het paar toe te staan ​​door een beroep te doen op het recht om niet langer te lijden. Een goed idee van de overheid.


het is alleen jouw visie, het is niet meer toelaatbaar dan een andere, je kunt het uiten, maar het niet als absolute waarheid opleggen, ik persoonlijk zou ik niet hebben gewild dat mijn partner een abortus zou plegen als ze voor de vijfde keer zwanger zou worden, maar ik kan het wel Neem mijn voorbeeld niet als referentie, ik heb een levensstijl die betekende dat ik altijd veel tijd had om voor ze te zorgen, en ze hebben nooit iets gewild. Ik voel me meer een bevoorrecht persoon dan wat dan ook

het is goed dat je je zorgen maakt over het leven van een foetus, bovendien heb ik al gelezen in welke mate sommigen vol compassie zijn voor de engeltjes
Wat de ‘hersenloze stadsbewoners midden op het asfalt’ betreft, heb ik medelijden met hen en zij hebben mijn respect, want met hun ‘getertialiseerde banen’ zullen zij bijdragen aan mijn pensioen
dit moet wel heel 'constipant' zijn van een dergelijke starheid van geest
0 x
Begrijpen betekent niet accepteren

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx, Macro en 167 gasten