Spanning met Rusland in Oekraïne

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Obamot » 05/02/23, 11:21

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Christophe » 05/02/23, 11:36

OK en ? Welk bewijs dat Rusland erachter zit... Heeft iemand behalve jij het ooit geraden?

Grappig Ik zag een paar dagen geleden een Netflix-film, heel vreemd, die begint met dezelfde ramp: White Noise...



Echt een rare film...

Een bug in de GPT-10-matrix? : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Christophe » 05/02/23, 11:44

Dus een tanktrein die ontspoorde en tegen een tankstation botste... moest gebeuren!!



(of is het een nieuw concept van koeriersdienst dat nog niet is ontwikkeld? : Lol: : Lol: : Lol: )

Maar er zat ook lekker chemisch spul in:





Hier is alleen BFM die er gisteren over sprak:



Vanmorgen 20 minuten:

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Christophe » 06/02/23, 01:31

Nee niets…

0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Obamot » 06/02/23, 07:29

Christophe schreef:OK en ? Welk bewijs dat Rusland erachter zit... Heeft iemand behalve jij het ooit geraden?
Waarschijnlijk een onzin per ongeluk ontsporen, maar hierdoor:

IMG_20230206_072208.jpg
IMG_20230206_072208.jpg (169.38 KB) keer bekeken 396
en achteraf - ondanks dat ik extreem sceptisch was in 2013/2014 en na Maidan, MH-17, Syrische chemische wapens enz. - zag ik uiteindelijk dat de Russen niet blauw waren ... De laatste leugens van Merkel / Hollande, praten. Even wat flair achteraf.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Obamot » 06/02/23, 08:23

En de generaals van tv-toestellen stromen over uit Frankrijk

De Verenigde Staten vragen Kiev "nog niet aanvallen"— Reuters.
Nou wauw he, waarmee?
om aan te vallen, zou je al moeten kunnen slapen...:



logistieke ondersteuning hebben (een teleurgestelde huurling)



Hoge Amerikaanse functionarissen adviseren Oekraïne om "af te zien van het lanceren van een groot offensief tegen Russische troepen totdat de laatste zending Amerikaanse wapens is ontvangen en het leger is getraind."

Een hoge ambtenaar, die op voorwaarde van anonimiteit met een groep verslaggevers sprak, zei de Verenigde Staten "blijven nu resoluut bij hun beslissing om NIET DOEN om Abrams-tanks aan Oekraïne te leveren wegens meningsverschillen met Duitsland"

...Daar heb ik een snorkel nodig om te ademen...
...het is zeker, het gaat wat meer tijd kosten...

Screenshot_2023-02-06-08-41-06-39_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Het sikspel is begonnen, zo lijkt het. Zelensky heeft niet meer echt iets te zeggen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16171
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5261

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Remundo » 06/02/23, 09:14

Heel zorgelijk...



Moskou zou de ambitie hebben om een ​​zuidelijk stukje Oekraïne op te eten en in stijl te eindigen met Moldavië...

zou hebben...

Maar het is Lavrov die loslaat, Lavrov is niet zomaar iemand...
0 x
Beeld
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3798
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1321

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par pedrodelavega » 06/02/23, 09:39

.... en dan zijn er nog de Baltische staten. En daarna.....
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3798
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1321

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par pedrodelavega » 06/02/23, 09:41

Christophe schreef:Nee niets…



Waar is het
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Obamot » 06/02/23, 13:33

Pedro = Troetelbeertjes.

Remundo schreef:Heel zorgelijk...

Moskou zou de ambitie hebben om een ​​zuidelijk stukje Oekraïne op te eten en in stijl te eindigen met Moldavië...

zou hebben...

Maar het is Lavrov die loslaat, Lavrov is niet zomaar iemand...
...in de voorwaardelijke...

Lavrov ZEI en schreef niet:Moldavië is overal op voorbereid
Ik maak me helemaal geen zorgen. Dit is de voorwaardelijke positie van Lavrov, niet van Rusland. Het blijft hypothetisch aangezien Rusland nu, wettelijk gezien en onder VN-regels, het volste recht zou hebben om zijn veiligheid te behouden in het geval van nieuwe dreigingen, waaronder een aanval op Moldavië, Finland... waar weet ik het ook...

— dit is een waarschuwing aangezien de VS en de NAVO rode lijnen blijven overschrijden "en heeft nog steeds geen intentie uitgesproken om de uitbreiding naar het oosten stop te zetten". Wij zijn daar. Dit veronderstelt dat Lavrov in het geval van de capitulatie van het criminele en medeplichtige Kiev-regime de toon zet: "zonder serieuze garantie tegen nieuwe bedreigingen" ze zou kunnen aanklagen (dat is de boodschap). Dit suggereert dat Rusland uiteindelijk het vertrek zal eisen van "Amerikaanse bezettingstroepen uit Europa" die aan de bron van het conflict liggen (sinds ik Kiev heb laten geloven in de ongegrondheid van de pseudobescherming van de NAVO – en zo de burgerbevolking tot opofferingen heb gedwongen – dat is vanaf het begin mijn stelling geweest, maar de Russen, en dit keer niet alleen Lavrov, zal erom vragen of op tafel leggen: ik ben klaar om de weddenschap aan te gaan.)

— De Russische diplomatie zou hiermee ongetwijfeld een sterk signaal willen afgeven aan Washington, in de trant van: "technisch gezien heb je de oorlog verloren (behalve een nucleair conflict) en op dit moment zijn we niet van plan om dat te doen, maar als de VS en de NAVO hun beleid van gezamenlijke oorlogvoering voortzetten, dan zullen we onze doelen van bescherming van het "territorium" moeten uitbreiden Russisch". (het is inderdaad uitgesloten dat Kiev 1 jaar kan wachten op tanks en getraind personeel op het hoogtepunt van het Russische onderling verbonden systeem.)

— en dit om redenen die gemakkelijk te begrijpen zijn, zoals na de bekentenissen van verraad door: Merkel, Hollande, Johnson, Poroshenko, Nulland en heel de kliek, de Russen willen aantonen dat ze het mes bij het handvat hebben — ze zijn zal ons een hoge prijs laten betalen voor de 20 dode Russische soldaten, nadat we dat al hadden gezegd "het westen is niet te vertrouwen en respecteert geen enkel verdrag“Op basis hiervan heeft Rusland het volste recht om, indien nodig, grondgebied in te nemen wanneer plannen van de VS en de NAVO het zouden kunnen bedreigen.

- als resultaat, en voor zover Rusland over de militaire capaciteiten beschikt op het "gewenste" moment (of niet), als het zichzelf bedreigd acht, zou het kunnen handelen in de richting van het behoud van zijn veiligheid, voor het geval dat (recht op preventieve oorlog)

Het Westen zou het zeker niet zo horen, maar de bekentenis van Merkel betekent dat technisch gezien het facho-plutocratische Westen de conventionele hete oorlog heeft verloren!

Mijn post is zeker opzettelijk (nauwelijks zou ik zeggen, gezien de wandaden) provocerend... Want wat we in het Westen zouden moeten doen om in de toekomst vrede te hebben, is de rotzooi die we aan de macht hebben gebracht om te keren (en te zeggen dat we stemde niet eens voor parlementariërs in Brussel, jammer...)

En sluit de Amerikaanse bases... Wie weet wat er nu gaat gebeuren...? Maar nee, ik maak me helemaal geen zorgen, oh ja, over onze kromme politici zonder moraal of ethiek, of geheugen, of respect, of cultuur: dat ja..!
1 x

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 108-gasten