Traplift

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: traplift




par Macro » 10/01/23, 07:13

Ik had het model van 500 kg gebruikt voor mijn lift... Tot de dag waarop... het krimpen van de kabel brak...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: traplift




par phil59 » 10/01/23, 09:02

Ik woon 80-85 km van mijn ouders vandaan, als ik ergens aan moet sleutelen, zal het van een echt gebruikte traplift zijn, zoals Stannah, om er iets voor te laten ontwerpen, en dat heeft zich bewezen.

En normaal gesproken mogen we niet aan dit soort dingen sleutelen.

Voor mijn huis zou ik ergens aan sleutelen, maar niet in dit geval!

Mijn vader woog toen hij "dik" was 55-56 kg, nu zit hij meer tussen de 48-49 kg. : Mrgreen:
Hij verloor 10% van de spieren sinds hij stopte met werken, hij sport nooit, maar hij had de chocoladerepen, fysiek werk.

Oké, ik red me wel...
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: traplift




par phil59 » 11/01/23, 21:47

Morgen ga ik terug naar hun huis, na een aantal uren met hen aan de telefoon te hebben gehangen.

DE traplift heeft ongeveer 3 maanden nodig om te installeren.

HET onderdeel om de slaapkamer op de begane grond van te maken, is wellicht op de goede weg.
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: traplift




par phil59 » 12/01/23, 19:32

De slaapkamer zal op de begane grond zijn, het is gevalideerd, test gedaan, niet zoals ik aanvankelijk dacht, maar er is een oplossing voor hen om de slaapkamer in eerste instantie in de eetkamer te maken, d.w.z. een groot scheidingsgordijn of scherm , om de scheiding te maken, om te definiëren, niet vast, alvorens verder te gaan naar de realiteit, kamer van ongeveer 16 m2.

U kunt uw dressoir ongeveer 2.5 m lang houden, de tafel is 90° gedraaid, 4 stoelen voor elke dag, mogelijkheid om naar 6 te gaan indien nodig, maar niet handig, misschien een of twee keer per jaar.

Het begin is goed, plafond, whitewash, wandtapijt om te veranderen, allemaal niet dringend om te doen, maar ik heb liever dat het eerder wordt gedaan, en een zwevende vloer om de tegels op te leggen.

Alles op te zetten tussen de 2 a 3 weken, maar we kunnen gewoon het bed naar beneden halen, en de meubels verplaatsen, desnoods op de juiste plekken zetten, en een groot gordijn, het kan snel.

Nou, het begint goed, en dan heb ik andere ideeën voor ze, zodat ze er het beste van kunnen maken...
Op vakantie gaan ze niet weg.
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: traplift




par phil59 » 01/02/23, 15:31

Sinds gisteravond, nadat het plafond opnieuw is geverfd, de muren opnieuw zijn gestoffeerd en een zwevende vloer is gelegd, slapen ze eindelijk beneden.
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: traplift




par izentrop » 01/02/23, 15:52

Het pad van de rede : Wink:
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: traplift




par phil59 » 01/02/23, 16:09

Het was moeilijk om de vader te bepalen.

In april zie ik hun badkamer "verhuizen", om een ​​douche zonder trappen te hebben, het is jaren geleden (iets meer dan 10) om hun badkamer in de kelder groter te maken, en zo hun keuken te kunnen vergroten.
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2212
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 504

Re: traplift




par phil59 » 03/02/23, 12:34

Ik denk dat ik een rechte traplift voor mijn huis heb gevonden, voor het eerste deel van de trap, 25-30 km van het huis, voor ongeveer 200€.

Dit zal er al voor zorgen dat als mijn ouders thuiskomen, 2/3 van de trap makkelijk zal zijn.

Ik zou een andere moeten zoeken, om de traplift op de overloop te veranderen....
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Ahmed en 183 gasten