Terminator-achtige moordenaarsrobots ... tot ziens ...

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: Terminator-stijl moordenaar robots ... binnenkort ...




par Macro » 06/01/21, 09:58

Christophe schreef:Niet echt een killer-robot, maar eerder een exoskelet dat rechtstreeks is geïnspireerd door Avatar, behalve dat het daar echt is ...


Alien 1 ... dode teef

0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Terminator-achtige killer-robots ... binnenkort beschikbaar ...




par Christophe » 06/01/21, 10:09

Ja Macro en ook in Avatar (en vele anderen ...)

Christophe schreef:De T800 is er (bijna):



Gelukkig blijft het probleem van de batterij !! : Mrgreen:

Petje af voor de moedige bètatesters die een geweldige robot pissen die niet per se bug-vrij en ogenschijnlijk Kevlar-vrij is !! :schok: :schok: :schok:


Als ik de laatste scène met het schietgeweer zie, heb ik een GROTE twijfel: het is inderdaad een montage! Opluchting !! We zullen nog wat langer moeten wachten ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Terminator-achtige killer-robots ... binnenkort beschikbaar ...




par Christophe » 06/01/21, 18:00

Christophe schreef:Als ik de laatste scène met het schietgeweer zie, heb ik een GROTE twijfel: het is inderdaad een montage! Opluchting !! We zullen nog wat langer moeten wachten ...


Aan de andere kant is het authentiek ... ineens is het minder indrukwekkend, vooral omdat het niet in het ritme zit ... ik dans beter!

... maar over 10 jaar zou de video van de killerrobot echt kunnen zijn ... AMHA ...

0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636

Re: Terminator-achtige killer-robots ... binnenkort beschikbaar ...




par Macro » 06/01/21, 19:44

Het is onzin voor gefrustreerde spuiters ... Wie kan op afstand doden ... Terwijl het plezier om je vijand met de hand te strippen door hem van al zijn vloeistoffen te legen niets te vergelijken heeft ... Het zal nooit werken : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

het is een beetje zoals de ballen zonder ballen die elkaar de hele dag beledigen op internet ... Ze zouden elkaar gewoon moeten ontmoeten en in het gezicht moeten spugen of lekker kunnen neuken ... Ze zouden veel tijd besparen ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Terminator-achtige killer-robots ... binnenkort beschikbaar ...




par Christophe » 15/10/21, 11:05

Er zit nog steeds een beetje hypocrisie achter dit alles: het zijn inderdaad experts in AI die het hebben ontwikkeld!

Experts geschokt door nieuwe militaire robot uitgerust met sluipschuttersgeweer

"Net als duizenden van mijn mede-AI-experts maak ik me grote zorgen"


https://trustmyscience.com/experts-choq ... precision/



0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Terminator-achtige killer-robots ... binnenkort beschikbaar ...




par Christophe » 01/12/22, 19:15

Het gebruik van killer-robots door de politie van San Francisco bekrachtigd door een eerste stemming

https://trustmyscience.com/san-francisc ... rs-police/
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten