Verlaagde temperatuur werkt niet op Okofen Easypell

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
leerlooier52
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 13/03/22, 15:38
Plaats: Grand Est
x 2

Re: Verlaagde temperatuur werkt niet op Okofen's Easypell




par leerlooier52 » 26/11/22, 16:45

Bedankt pil voor je antwoord.

Vandaag kan ik een einde maken aan mijn vragen.

Ik belde een andere installateur en vroeg hem het "dossier" en het jaarlijkse onderhoud van de ketel over te nemen.

Zijn eerste reactie was om aan te bieden om de thermostaat die boven in de centrale woonkamer bij de ketel was geïnstalleerd, weer in elkaar te zetten. In mijn geval is het niet nodig om een ​​thermostaat in de woonkamers toe te voegen.
Toen dit was gebeurd, merkten we een vrij groot verschil op tussen de buiten- en binnen-t° weergegeven op de thermostaat. Dit is gecorrigeerd. Ik kan me voorstellen dat dat ook belangrijk was.

Als gevolg hiervan is waar we al 2 jaar op wachten nu realiteit, dag en nacht verwarming die reageert op onze verzoeken.

We wonnen op de eindafrekening om het probleem op te lossen (en waarschijnlijk op het verbruik van pellets), met een glimlach en een goed humeur bovendien.

Merci pour votre aide!
0 x
Pilpoill
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 12/11/17, 09:55
x 37

Re: Verlaagde temperatuur werkt niet op Okofen's Easypell




par Pilpoill » 26/11/22, 18:04

tanner52 schreef:Bedankt pil voor je antwoord.

Vandaag kan ik een einde maken aan mijn vragen.

Ik belde een andere installateur en vroeg hem het "dossier" en het jaarlijkse onderhoud van de ketel over te nemen.

Zijn eerste reactie was om aan te bieden om de thermostaat die boven in de centrale woonkamer bij de ketel was geïnstalleerd, weer in elkaar te zetten. In mijn geval is het niet nodig om een ​​thermostaat in de woonkamers toe te voegen.
Toen dit was gebeurd, merkten we een vrij groot verschil op tussen de buiten- en binnen-t° weergegeven op de thermostaat. Dit is gecorrigeerd. Ik kan me voorstellen dat dat ook belangrijk was.

Als gevolg hiervan is waar we al 2 jaar op wachten nu realiteit, dag en nacht verwarming die reageert op onze verzoeken.

We wonnen op de eindafrekening om het probleem op te lossen (en waarschijnlijk op het verbruik van pellets), met een glimlach en een goed humeur bovendien.

Merci pour votre aide!


Het belangrijkste is dat u eindelijk kunt genieten van uw installatie met klimaatbeheersing die naam waardig!
Helaas zijn er nog steeds installateurs die niet helemaal op de hoogte zijn van de huidige mogelijkheden, nu u het heeft uit handen gegeven aan een meer vakbekwaam persoon ziet u het verschil. 8)

Gelukkig verwarming!
Voor je dank, ik heb eigenlijk niet veel gedaan : Oops:
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 260-gasten