HEB JE HULP NODIG !!!

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
julie
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 21/08/22, 18:51

HEB JE HULP NODIG !!!

par julie » 21/08/22, 19:07

Bonjour à tous!

Als onderdeel van mijn ondernemingsproject aan het einde van de studie, dat bestaat uit het creëren van een exclusief verkoopplatform voor Franse en toegewijde voedingsmerken, heb ik je hulp nodig! ️

Om dit te doen, hoeft u alleen maar deze ultrasnelle vragenlijst in te vullen: Minder dan 2 minuten horloge in de hand

https://forms.gle/dX8SnNeG1HwWXSgC6

Ik zou het op prijs stellen en alvast bedankt!

Tot binnenkort voor meer informatie over het project...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15998
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5194

Re: HEB JE HULP NODIG!!!

par Remundo » 21/08/22, 20:47

Dag

Ik heb de vragenlijst beantwoord,

sommige van uw woorden zijn erg vaag "toegewijd", "verantwoordelijk"...

Ten slotte stellen we ons voor dat het de landbouw is die niet te veel vervuilt.

Aan de andere kant een opmerking: je overweegt een verkoopplatform, maar over het algemeen centraliseren deze de producten en verschepen ze vervolgens naar de eindconsument, wat voor transport energie-intensief is.

Het is echter denkbaar dat dit platform producenten en consumenten in een kortsluiting met elkaar verbindt.

Succes met het analyseren van de resultaten.
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 104-gasten