Contraproductieve milieumaatregelen

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Obamot » 18/05/22, 14:31

Janic schreef:dom
17/05/22, 21:09
Met klootzakken, ik zie niet in waarom ik mezelf zou vermoeien.
we realiseerden ons al snel dat erover nadenken je enorm vermoeiend is en dat je liever je toevlucht neemt tot de gebruikelijke clichés en platitudes.
het voordeel van de klootzakken is echter dat ze het lichaam bevrijden van de stront die het anders zou vergiftigen. Omdat je geen klootzak lijkt te hebben, is het geen wonder dat je dan je snavel besmet, omdat je niet van onderaf kunt evacueren, dus je evacueert via je mond! Simpele observatie!

Exit-nullard is de danSon van april met late werking en calcitranten : Mrgreen: (we zijn in mei...)
1 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Exnihiloest » 19/05/22, 21:18

Janic schreef:dom
...we realiseerden ons al snel...

klootzak
Het zou me verbazen, het zou een primeur zijn voor een klootzak.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Obamot » 20/05/22, 10:36

Exnihiloest schreef:
Janic schreef:dom
...we realiseerden ons al snel...

klootzak
Het zou me verbazen, het zou een primeur zijn voor een klootzak.
Kreeg je laatst geen waarschuwing voor beledigingen?
Ongemakkelijk?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Christophe » 20/05/22, 10:39

Exnihiloest schreef:
Janic schreef:dom
...we realiseerden ons al snel...

klootzak
Het zou me verbazen, het zou een primeur zijn voor een klootzak.


De wijze man laat de maan zien... Ik had me niet gerealiseerd dat het die maan was! : Lol: : Lol: : Lol:

Screenshot 2022-05-20 om 10-38-48 Enkel onderwerp Humor - Pagina 1564.png
Screenshot 2022-05-20 om 10-38-48 Onderwerp uniek Humor - Pagina 1564.png (72.95 KiB) 1624 keer bekeken
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Janic » 20/05/22, 10:43

waarom blijft Nullard koppig naar de vinger staren?
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Exnihiloest » 09/08/22, 12:49

 
"Franse productie van mosterdzaad, die 50% van de Europese productie vertegenwoordigt, is in vijf jaar door drie gedeeld. Vanwege de late koudegolf maar ook het verbod op het gebruik van bepaalde insecticiden, "van 12.000 ton in 2016 zijn we gestegen naar 4.000 ton (productie) in 2021"
https://www.lindependant.fr/2022/06/03/ ... 336038.php

De roeping van het milieubewustzijn: de sabotage van de economie.
En terloops realiseren we ons dat het niet de opwarming is die de mosterd heeft geleden, maar de kou.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Janic » 09/08/22, 13:11

dom
De roeping van het milieubewustzijn: de sabotage van de economie.
De roeping van het economisme is de sabotage van de ecologie.
En terloops realiseren we ons dat het niet de opwarming is die de mosterd heeft geleden, maar de kou.
ecologie betreft zowel warm als koud, débilou!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par Macro » 09/08/22, 14:17

de wijze wijst naar de maan, de dwaas kijkt naar de vinger....

De boef kietelt met zijn vinger de maan, de boze steekt zijn vuist in die van de idioot, de viezerik kijkt...'
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Betreft: Contraproductieve milieumaatregelen: geen 5G in Brussel




par Exnihiloest » 13/12/23, 18:22

gevonden hier

"La 5G est disponible depuis longtemps hors de Bruxelles[...]. La raison pour laquelle la 5G n’a pas été déployée a Bruxelles est que les écolos au pouvoir à Bruxelles ont voté des normes d’émissions maximales 20x (!!!) inférieures aux recommandations de l’OMS (et 8x inférieures aux normes dans le reste de la Belgique !!) pour d’obscures raisons idéologiques (freiner le progrès) sous des prétextes pseudos scientifiques (les ondes de la 5G seraient plus dangereux que celles de la 4G - sérieusement!) pour suivre la mode du moment des bobos (décroissance et collapsologie) qui votent pour eux. Ces normes rendent impossible techniquement le déploiement de la 5G sans mettre des antennes tous les 100m.

Heureusement ils se sont rappelé récemment qu’ils sont la capitale de l’Europe, qu’il y a des entreprises à Bruxelles et que le reste du monde a adopté la 5G et ils ont voté des normes un tout petit peu moins stupides (mais toujours totalement irrationnelles) qui vont rendre la 5G possible à condition que les opérateurs supplient chaque commune d’accepter d’y installer de vilaines antennes radioactives, ce que les bourgmestres écolos vont s’empresser de refuser le plus longtemps possible sous toute sorte de prétextes fallacieux.

J’espère avoir la 5G dans mon quartier qui est aux mains du MR, mais pour le reste de Bruxelles le moyen âge technologique subsistera jusqu’aux prochaines élections ou les écolos devraient se faire laminer vu les désastres économiques et sociaux inouïs dont ils sont responsables à Bruxelles.
"

Cet écologisme du retour au moyen-âge, je ne vois que deux types d'acteurs pour le mettre en place :
- les imbéciles timorés (les sciences et techniques les effraient, même quand le consensus scientifique démontre qu'il n'y a aucun risque)
- les activistes manipulateurs et intolérants, qui prennent prétexte de n'importe quoi dans le mépris de la raison, pour appliquer leur dictature verte en maniant la peur.
Ces Belges bornés ou malfaisants auront eu au moins un rare mérite : celui de se sentir heureux d'être en France.
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: contraproductieve milieumaatregelen




par GuyGadeboisTheBack » 13/12/23, 19:09

En moeten we wat een spreker zegt voor waar aannemen?

Progression du déploiement

En novembre 2023, la 5G est disponible dans plus de 235 villes et communes, principalement en Flandre.

En Wallonie, de nouvelles normes ont été votées au Parlement fin 2022. Des discussions techniques, concernant la mise en œuvre technique de ces nouvelles normes pour permettre de commencer le déploiement de la 5G au cours de 2023, ont été finalisées.

En Région bruxelloise, en juillet 2021, le gouvernement bruxellois a décidé d'augmenter légèrement la norme de rayonnement de 6V/m à 14,5V/m (volts par mètre), ce qui reste les normes les plus strictes en Belgique. La décision a été votée au Parlement et la publication officielle des décrets d'application a été faite dans le Moniteur belge en juin 2023. Cela permettra également de commencer les déploiements de la 5G dans le courant de l'année 2023 à Bruxelles.
https://www.proximus.com/fr/network/5g.html#

Het menu:
https://www.nperf.com/fr/map/BE/-/15447 ... 178&zoom=8
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 115 gasten