Spanning met Rusland in Oekraïne

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par humus » 01/08/22, 15:11

Obamot schreef:[Kan Humus ons vertellen met wie hij compatibel is, hij die zichzelf beschrijft als iemand met: “een ervaring van discrepantie met anderen” :?

Het hangt allemaal af van de mate van intimiteit. Voor een oppervlakkige relatie, compatibel met iedereen, maar eerlijk gezegd verveelt dit soort relaties me vrij snel, zo niet met mensen zoals ik. Er zijn er zeker weinig, maar die zijn er wel.
Hier zou Ahmed humus-compatibel kunnen zijn, ik ken hem niet goed genoeg, ik zou de virtuele wereld moeten verlaten.

Obamot schreef:. nog een projectie met decentrering van zijn eigen evaluatie (de man houdt zichzelf voor Freud, eh ja-ja...) : Mrgreen:

En wat betekent het in het Frans, behalve het watermerk dat u probeert uw gebruikelijke uitwerpselen te verwijderen.
Indigestie van kersen?

Goed dat we deze keer knippen : Oops:
Goedenacht kleintjes
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Remundo » 01/08/22, 15:23

Ahmed is een gecultiveerde linkse persoonlijkheid en houdt van inkrimpen.

vanwege de psychologische aspecten ervan, moet je ermee leven om meer te weten. :P

maar ik heb hem nooit boos zien worden op de fofo.
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Obamot » 01/08/22, 15:58

Voor mij is het onzin...

humus schreef:Voor de niet-begrijpenden, wat hij positief op het onderwerp brengt, is dat het zinloos en nutteloos is om te bespreken wie de bom heeft gegooid en op wie, enz. onderhoudend beroep.
Het zou constructiever zijn om je energie te wijden aan het beëindigen van de oorlog in het algemeen.
Dit veronderstelt uiteraard het zoeken naar de grondoorzaken in ieder van ons die tot oorlog leiden.
Dit betekent niet vluchten of struisvogelen voor een relationeel probleem in de hoop dat het vanzelf overgaat, wat integendeel de problemen vergroot.

In plaats van te klagen dat "iedereen" je kwaad maakt, is het misschien tijd om naar jezelf te kijken en jezelf in vraag te stellen?
Je moet weten, je verontschuldigde je min of meer door het duidelijk te maken "dat uw slippen te wijten waren aan uw HPE-syndroom” :schok:
(bij zelfdiagnose...) en daar ging je met beide voeten in het HPE-begaafde ding... :? :? :? Of wat? wij raken verdwaald.


humus schreef:
Obamot schreef:[Kan Humus ons vertellen met wie hij compatibel is, hij die zichzelf beschrijft als iemand met: “een ervaring van discrepantie met anderen” :?

Het hangt allemaal af van de mate van intimiteit. Voor een oppervlakkige relatie, compatibel met iedereen, maar eerlijk gezegd verveelt dit soort relaties me vrij snel, zo niet met mensen zoals ik. Er zijn er zeker weinig, maar die zijn er wel.
Hier zou Ahmed humus-compatibel kunnen zijn, ik ken hem niet goed genoeg, ik zou de virtuele wereld moeten verlaten.

Obamot schreef:. nog een projectie met decentrering van zijn eigen evaluatie (de man houdt zichzelf voor Freud, eh ja-ja...) : Mrgreen:

En wat betekent het in het Frans, behalve het watermerk dat u probeert uw gebruikelijke uitwerpselen te verwijderen.
Indigestie van kersen?

Goed dat we deze keer knippen : Oops:
Goedenacht kleintjes

Als al het bovenstaande geen goede consultatiebehoefte is, weet ik het ook niet meer!
Het lijkt erop dat je er rijp voor bent, je zou de stap moeten zetten met zo'n aandachtstekort... toch? (hey dat doet me aan iemand denken)
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Christophe » 02/08/22, 00:33

Kiko lol

1 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par humus » 02/08/22, 06:42

Obamot schreef:Voor mij is het onzin...

humus schreef:Voor de niet-begrijpenden, wat hij positief op het onderwerp brengt, is dat het zinloos en nutteloos is om te bespreken wie de bom heeft gegooid en op wie, enz. onderhoudend beroep.
Het zou constructiever zijn om je energie te wijden aan het beëindigen van de oorlog in het algemeen.
Dit veronderstelt uiteraard het zoeken naar de grondoorzaken in ieder van ons die tot oorlog leiden.
Dit betekent niet vluchten of struisvogelen voor een relationeel probleem in de hoop dat het vanzelf overgaat, wat integendeel de problemen vergroot.

In plaats van te klagen dat "iedereen" je kwaad maakt, is het misschien tijd om naar jezelf te kijken en jezelf in vraag te stellen?
Je moet weten, je verontschuldigde je min of meer door het duidelijk te maken "dat uw slippen te wijten waren aan uw HPE-syndroom” :schok:
(bij zelfdiagnose...) en daar ging je met beide voeten in het HPE-begaafde ding... :? :? :? Of wat? wij raken verdwaald.


humus schreef:
Obamot schreef:[Kan Humus ons vertellen met wie hij compatibel is, hij die zichzelf beschrijft als iemand met: “een ervaring van discrepantie met anderen” :?

Het hangt allemaal af van de mate van intimiteit. Voor een oppervlakkige relatie, compatibel met iedereen, maar eerlijk gezegd verveelt dit soort relaties me vrij snel, zo niet met mensen zoals ik. Er zijn er zeker weinig, maar die zijn er wel.
Hier zou Ahmed humus-compatibel kunnen zijn, ik ken hem niet goed genoeg, ik zou de virtuele wereld moeten verlaten.

Obamot schreef:. nog een projectie met decentrering van zijn eigen evaluatie (de man houdt zichzelf voor Freud, eh ja-ja...) : Mrgreen:

En wat betekent het in het Frans, behalve het watermerk dat u probeert uw gebruikelijke uitwerpselen te verwijderen.
Indigestie van kersen?

Goed dat we deze keer knippen : Oops:
Goedenacht kleintjes

Als al het bovenstaande geen goede consultatiebehoefte is, weet ik het ook niet meer!
Het lijkt erop dat je er rijp voor bent, je zou de stap moeten zetten met zo'n aandachtstekort... toch? (hey dat doet me aan iemand denken)

Nou, de Duponds en Dupont, in mijn psy-profiel kun je eraan toevoegen dat het me stoort om constant te moeten verduidelijken voor de niet-begrijpen die constant hun realiteit verzinnen. Het begint al met: ik heb me niet verontschuldigd en dat heb ik ook niet geprobeerd.
Ik verontschuldig ! : Mrgreen: (humor, ik specificeer, gericht aan niet-begrijpen)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Obamot » 02/08/22, 07:31

Zeker, waarom verduidelijk je door te zeggen: “Dupont-Dupont...” ...”een realiteit bedenken” ...eh, dat doe je niet zelf,,, neeeeee
0 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par humus » 02/08/22, 08:33

Obamot schreef:Zeker, waarom verduidelijk je door te zeggen: “Dupont-Dupont...” ...”een realiteit bedenken” ...eh, dat doe je niet zelf,,, neeeeee

Voor zover Obamot en Gegyx het over dezelfde dingen eens zijn en heel vaak over dezelfde uitwerpselen tegen mij, voor zover ze meer wederzijds bijna systematisch zijn, Dupond en Dupont wat jou betreft, denk ik dat dat goed bij je past.
Waar is de onwerkelijkheid in dit geval?
Thuis nog steeds de realiteit ontkennen?
0 x
Reinoso
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 908
Inschrijving: 12/12/12, 12:57
Plaats: Sologne
x 1128

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Reinoso » 02/08/22, 11:15

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ahaha! Heel grappig van mensen die niet weten wat genocide is... : Mrgreen:


kleine herinnering van

advocaat Virginie de Araujo-Recchia: In de definitie van misdaden tegen de menselijkheid, in het bijzonder wat genocide wordt genoemd...


211-1.jpg
211-1.jpg (48.85 KIO) Toegang tot 869-tijden



212-1.jpg
212-1.jpg (44.79 KIO) Toegang tot 869-tijden


delfraissy die heeft bekend het spel van Jupiter te hebben gespeeld (in tegenstelling tot Pr Didier raoult) zal voor deze misdaden moeten worden berecht

VERSLAG-DICTATUUR-2020.pdf
(1.22 miljoen) Downloaded keer 70
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par Christophe » 03/08/22, 14:25

Oh mijn dildo ... nog een zeelt-pov in het macronische team ... ze gelooft haar leugens, geloof je?

0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Spanning met Rusland in Oekraïne




par izentrop » 03/08/22, 14:59

Cépafo ... We kennen zijn financiële afhankelijkheid van Poetin : Mrgreen:
0 x

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 98-gasten