Econokit blaast niet op hybride toyota

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par Leo Maximus » 07/03/19, 23:30

Nee, het was 165 x 14! : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par gildas » 08/03/19, 09:36

Hybridisatie, het werkt perfect op de Porsche 919
(Gezien op de Sycomoren-website)
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par Leo Maximus » 08/03/19, 10:02

Natuurlijk werkt het geweldig!

Duitse bouwers, na te gniffelen en te verklaren "Hybride? Geen toekomst!"toen de Toyota Prius in 1996 op de Autosalon van Genève werd gepresenteerd, gingen ze erop af en zeggen nu:"De hybride auto is een Duitse uitvinding ..." : Lol:
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par Leo Maximus » 22/03/19, 09:59

Dus, deze Econokit op Toyota Hybrid, welk nieuws? :)
0 x
Kapitein Radote
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 16/01/20, 20:47

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par Kapitein Radote » 19/06/22, 11:46

Om het te laten borrelen, moet het zuigen, maar waarom zou de lucht worden aangezogen als het door het water in de bus moet gaan door gewoon een pijp in de inlaatslang te steken? Het staat niet op, de lucht passeert of de weerstand is minder door het filter! Als je wilt dat het twee oplossingen opzuigt, gebruik dan een vacuümpijp die naar het luchtfilter gaat als er een is zoals het speelgoed uit 1988, of de eenvoudigste boor de inlaatpijp, maak een schroefdraad en installeer een schroefverbinding! Pas op voor vijlsel, het ideaal is om de inlaatpijp te demonteren. Ah ja het is werk maar we krijgen niets voor niets!

Dan is het nog niet voorbij, aangezien er een gat in de inlaat zit zal de motor lopen als een aardappel en de vloot uit het blik zuigen!
Je moet dus een verloopstuk maken, door een koperen buis gevuld met tinsoldeer in de pijp te steken, geboord tot een diameter van 1 mm om de zuigkracht zoveel mogelijk te verminderen, het moet gewoon bubbelen, niet bubbelen, je kunt ook aankomen daar door een ventiel op het blikje te zetten en door met de kleine uien met de schroef te regelen!

Als de maker van het bericht de oplossing echter niet heeft gevonden omdat het bericht oud is! Hoe dan ook, het is geldig voor alle auto's, voor het systeem, maar voor de besparingen op moderne tanks, geloof ik het niet, aangezien deze verdomde rekenmachine alle mods zal compenseren!

Het ideaal zijn echte auto's uit de jaren 80 - 90, niet het moderne vuil.
0 x
tibo54200
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 23/12/18, 21:52

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par tibo54200 » 21/07/22, 17:55

Bonjour à tous,

Dus van de kit heb ik echt het idee dat het werkt, ik zal het even uitleggen:

Ik heb een referentieroute Toul-Ludres van ongeveer 30 km.
aan een van de kusten aankwam, zat ik in dit stadium altijd tussen de 7 en 8 l (in optimale omstandigheden).
Na de installatie van de kit en de post die ik had gepubliceerd, daalde het verbruik en het volgende jaar in dezelfde omstandigheden kwam ik niet boven de 6.5 l (5.9 voor het beste.
Maar dit jaar is de slang die naar de ionisator gaat die op de uitlaat is gelijmd, door de hitte door trillingen doorgesneden.
Resultaten het verbruik wordt verdeeld boven 6.5l (tussen 6.5l en 7.5l)
Kortom, ik heb mijn monteur buurman gevraagd om het mij beter te geven aangezien hij het systeem kent...
A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Econokit blaast niet op hybride toyota




par Flytox » 21/07/22, 19:00

tibo54200 schreef:Dus van de kit heb ik echt het idee dat het werkt, ik zal het even uitleggen:

Ik heb een referentieroute Toul-Ludres van ongeveer 30 km.
aan een van de kusten aankwam, zat ik in dit stadium altijd tussen de 7 en 8 l (in optimale omstandigheden).
Na de installatie van de kit en de post die ik had gepubliceerd, daalde het verbruik en het volgende jaar in dezelfde omstandigheden kwam ik niet boven de 6.5 l (5.9 voor het beste.
Maar dit jaar is de slang die naar de ionisator gaat die op de uitlaat is gelijmd, door de hitte door trillingen doorgesneden.
Resultaten het verbruik wordt verdeeld boven 6.5l (tussen 6.5l en 7.5l)
Kortom, ik heb mijn monteur buurman gevraagd om het mij beter te geven aangezien hij het systeem kent...
A+


Hallo tibo54200

Enkele opmerkingen/ideeën:
Uw referentieroute is 30 km (relatief kort). Aangezien het voertuig ongeveer 7 tot 12 km nodig heeft om echt op temperatuur te zijn en dus in zeer stabiele werking, is dit in verhouding veel en dit introduceert een probleem in de betrouwbaarheid / van de meting. Misschien kunt u proberen uw metingen op een langere typische route te bevestigen?

Kun je voor ons foto's maken van de opstelling? :D
2 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 131-gasten