Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 03/07/22, 20:33

Obamot schreef:Nou, hier is het... Dat is het... Hier zijn we...

Wat zegt professor Jeffrey Sachs, speciaal adviseur van de secretaris-generaal van de Verenigde Naties (Antonio Guterres) en voorzitter van de 'Commissie van de 'Lancet' voor 2 jaar op de Covid”:

— "Ik ben er vrij zeker van dat het van een Amerikaans biotech-lab kwam [...] We weten het niet zeker, maar er is genoeg bewijs. [Dit wordt echter niet onderzocht, noch in de Verenigde Staten, noch elders.”
:pijl: wanneer een man van zijn grootte en een deel van de doxa je dat vertelt, is het niet nodig om een ​​extra topo te maken!
:pijl: De overeenstemming is er.



Noch, zoals ik al vaak heb gezegd, is de fylogenetische boom ooit vóór december 2019 bijgewerkt naar DE BRON van varianten... Wat een vorm van toelating is.

Erger nog, professor Jeffrey Sachs verontschuldigt zich, hij zegt in de preambule dat de VS zijn leiderschap heeft verloren en verklaart dat wat er in de VS gebeurt een puinhoop is!

Bekijk hier de volledige video : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd:


PS: bijna volledige vertaling van de video hier (compleet op de essentie, dat is 80% vanaf het begin, de herfst herhaalt zich):
samenleving-en-filosofie/global-supranationale-coup-d'état-in-progress-t17190-190.html#p503150
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 04/07/22, 22:13

Waarschuwing: lees dit bericht niet, het is van een anti-toxisch persoon Forum econology!
Feiten controleren: Totale waanzin "goedgekeurd".
1e versie: het komt uit Wuhan, het werd gesponsord door de Ricanen om de hele aarde te "vergiftigen", Fauci is verantwoordelijk omdat hij loog. "Je ik zei het toch".
2e versie: We vergeten Wuhan en we geloven blindelings een econoom (LOOOOOOOL) die ons vertelt dat het vanuit de VS begon... maar niet zeker, maar JA gezien het "bewijs". Je ik zei het toch".

De "mascotte" nar, manipulator van de admins blijft in het bijzijn van iedereen in de ballen gaan, maar het is zeker: In TOUS de gevallen heeft hij gelijk.
Stommerik ! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16178
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Remundo » 04/07/22, 22:56

laten we het hier over hebben forum

het betekent niet dat de beheerders worden gemanipuleerd.

Persoonlijk spreek ik me zeer zelden uit over de oorsprong van het virus en ik ben behoorlijk perplex.
2 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 04/07/22, 23:11

GuyGadeboisLeRetour schreef:Waarschuwing: lees dit bericht niet, het is van een anti-toxisch persoon Forum econology!
Feiten controleren: Totale waanzin "goedgekeurd".
1e versie: het komt uit Wuhan, het werd gesponsord door de Ricanen om de hele aarde te "vergiftigen", Fauci is verantwoordelijk omdat hij loog. "Je ik zei het toch".
2e versie: We vergeten Wuhan en we geloven blindelings een econoom (LOOOOOOOL) die ons vertelt dat het vanuit de VS begon... maar niet zeker, maar JA gezien het "bewijs". Je ik zei het toch".

De "mascotte" nar, manipulator van de admins blijft in het bijzijn van iedereen in de ballen gaan, maar het is zeker: In TOUS de gevallen heeft hij gelijk.
Stommerik ! : Mrgreen:
"Giftig” is dat de voornaam Guy-la-Tanche-le-retour...

Eerst dwing je me om je te antwoorden, maar dit zal mijn enige post zijn, nadat ik heb doorgespoeld, en omdat ik had gewaarschuwd:
Obamot schreef:PS: Dit vertegenwoordigt zijn visie en niet de mijne
samenleving-en-filosofie/global-supranationale-coup-d'état-in-progress-t17190-190.html#p503150
Dus je komt terug op een laster...

Dan omdat professor Jeffrey Sachs zegt:
Ik ben er vrij zeker van dat het afkomstig is van de biotech van Amerikaanse laboratoria
Wat NIET in tegenspraak is met het feit dat de implementatie van de “versterking van de functie” in Wuhan, aangezien dit soort manipulatie in de VS verboden lijkt...

Ik herinner u er terloops aan dat de pot-aux-rozen van de financiering van DEZE genetische manipulatie enerzijds werden ontdekt na een juridische procedure (die het bewijs uit de schaduw haalde) en door de bekentenissen van de NIH (van waarvan ik de documenten van de congressite heb gepubliceerd) anderzijds. Dit kan dan ook niet worden betwist (in de zin dat de zorg die is besteed aan het verifiëren van de feiten - te goeder trouw - niet veel verder kan gaan...)

Dus ga jezelf neuken .... de nar ben jij : Mrgreen: en wat je deed forum: het heet zelfmoord!

Je bent de gekste, je liet de bijna zinken forum, maar dat is niet genoeg voor jou, je wilt meer!
Ik waarschuw iedereen dat de plaats van de krankzinnigen in een inrichting is, en dat het daarom noodzakelijk is om je in de gaten te houden en weg te gaan.
"Vuilnis" is meer geschikt (en ik weeg mijn woorden...)
Dernière édition par Obamot de 04 / 07 / 22, 23: 22, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 04/07/22, 23:21

ik ik ik ik ..... je hebt alle mensen ontslagen, walgen, misselijk, kotsen hiervan forum dat je niet beviel, het is een straaltje geworden. Je bent er wonderwel in geslaagd om je te wreken voor je eerdere (verdiende) uitzetting. juichen. 5 idioten spinnen samen met haar kapplemeister "vacuüm" Obamot aan de besturing en de forum is leeg, net als je arme gezicht.... Ik vraag me af aan wie Christophe zijn kleren gaat verkopen! : Mrgreen:
Afgezien van de grappen, geplaagd door je chronische paranoia, reageer je niet op de kwestie van het onderwerp (niet in staat om iets anders te laten zien dan je overtuiging), maar focus je op de Ander. Natuurlijk ! : Mrgreen:
Je hebt een groet van een echt alfamannetje. <<< lokt 2 kogels uit (Je bent minder waard) : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16178
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Remundo » 04/07/22, 23:36

als het gerust kan stellen...

niemand heeft de tot zinken gebracht forum die heel goed leeft.

ook met zijn bètamannetjes.

: Mrgreen:
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14965
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par GuyGadeboisTheBack » 04/07/22, 23:42

Word wakker jongens.... :(
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Christophe » 04/07/22, 23:45

GuyGadeboisLeRetour schreef:ik ik ik ik ..... je hebt alle mensen ontslagen, walgen, misselijk, kotsen hiervan forum dat je niet beviel, het is een druppeltje geworden. Je bent er wonderwel in geslaagd om je te wreken voor je eerdere (verdiende) uitzetting. :


Het is waar dat je... je posts scat pee poo anale fase enzovoort... ze hielpen om het niveau te verhogen... :schok: :schok: :schok: :schok:

Wil je dat ik je anale annalen tevoorschijn haal? : Mrgreen:
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Christophe » 05/07/22, 00:06

Nee niets…



(gepost door janic in 2018)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 05/07/22, 00:14

Christophe schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:ik ik ik ik ..... je hebt alle mensen ontslagen, walgen, misselijk, kotsen hiervan forum dat je niet beviel, het is een druppeltje geworden. Je bent er wonderwel in geslaagd om je te wreken voor je eerdere (verdiende) uitzetting. :


Het is waar dat je... je posts scat pee poo anale fase enzovoort... ze hielpen om het niveau te verhogen... :schok: :schok: :schok: :schok:

Wil je dat ik je anale annalen tevoorschijn haal? : Mrgreen:
Oh wiiii weer :pijl: Een paar (maar niet de scat, ik laat ze over aan deze pathologische en zielige leugenaar) : Arrowd:
sante-pollution-prevention / le-fil-sans-injures-t16974-160.html # p503224
0 x

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 154-gasten