Uptech vernevelingsluchtkoelertest (merk Foir'Fouille)

Goed kopen en goed kiezen voor een product of dienst betekent, naast tevreden zijn, minder consumeren en de planeet beschermen, in 2021 essentieel om beter te kopen! Ook de uitwisseling van informatie en ervaringen maakt het mogelijk om verschillende oplichting en oplichters te vermijden. In 2021 is het essentieel om uw gebruikservaringen, positief of negatief, uit te wisselen, want de markt voor producten en diensten voor de consument is nog nooit zo overvloedig geweest in de geschiedenis van de mensheid. Beter helpen kiezen is essentieel, want beter kopen is duurzaam kopen!
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Uptech vernevelingsluchtkoelertest (merk Foir'Fouille)




par Exnihiloest » 01/07/21, 23:10

De "gevoelde" temperatuur, die we tegenwoordig beweren te meten, is niettemin ook afhankelijk van individuen. Ik hoor vaak dat vochtige hitte moeilijk te verdragen is, maar voor mij is het tegenovergestelde het geval. Ik geef de voorkeur aan 30° nat in Libreville, boven 30° droog in Nîmes. Vreemd...
Een verdamper is misschien wat ik dan nodig heb, behalve dat ik te laat was, ik had onlangs een "echte" airconditioning in de warmste kamer waar ik veel tijd doorbreng, onder een groot leistenen dak. Ik draag het nog steeds zelden. Het is erg stil, geen directe tocht, het is nog steeds comfortabel. "Luxe, rust en wellust" zoals Baudelaire zei. Voor één stuk, raad ik aan.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Uptech vernevelingsluchtkoelertest (merk Foir'Fouille)




par Obamot » 21/06/22, 09:20

Het is tijd om een ​​"UP" te doen

Hittegolf alarm

Haal je vernevelaars en ventilatoren tevoorschijn...

Hittegolf en gezondheid: vergeet niet jezelf te hydrateren “voordat je dorst krijgt”, en douchen "voordat je je slecht voelt."

(En alles wat je moet doen zoals: een ventilator gebruiken, jezelf niet onnodig blootstellen aan de zon, fruit eten, isotone drank als fysieke eisen of lange tijd moeten lopen, etc.)

Hoe maak je isotoon water?
Om 1 liter isotone drank te bereiden, meng je 50 cl puur vruchtensap (druivensap, rijker aan suiker, kan de voorkeur hebben) in 50 cl water, voeg een kwart van een (kleine) theelepel zout toe. Anders koude thee zonder het zout te vergeten... Ten slotte is het raadzaam om uw drankje zo dicht mogelijk bij consumptie te bereiden.
2 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Reviews en tests van producten en diensten." Goede deals, oplichting en oplichting. Wat te kiezen, beoordelingen en aankooptests om beter te kiezen! "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 29-gasten