100% ecologische producten

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Alexis007
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 25/04/07, 14:28

100% ecologische producten




par Alexis007 » 25/04/07, 15:22

Ik wilde gewoon een ontdekking delen die ik dit weekend deed tijdens het winkelen/
Dit is een compleet assortiment ecologische schoonmaakproducten!!
Het is het merk Rainett (de kleine kikker) dat campagne voert voor de ontwikkeling van ecologische schoonmaakproducten.

Ik ben geen schoonmaakfreak, maar het is echt goed om te zien dat sommige bedrijven hun verantwoordelijkheid nemen door een actieve benadering te hanteren bij de bescherming van het milieu. Bovendien zijn hun producten echt effectief, het is geruststellend om te weten dat mijn dochter op een echt gezonde plek kan leven.

Rainett wordt ondersteund door het WWF en heeft vele ecologische certificeringen behaald, zoals het Ecolabel. U kunt dus net zo goed uw slechte onderhoudsgewoonten veranderen en nu Rainett-producten adopteren.
Wat denk jij?
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 127-gasten