Kanker ook gezien door regeneraten

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Kanker gezien door regeneraten




par GuyGadeboisTheBack » 22/10/21, 20:01

Janic schreef:GuyGadeboisLeRetour »22/10/21, 19:17
In de gevangenis de boef ...
nu steun je de sekte van de zeteticianen.

Helemaal niet. Ik heb die vent altijd overgegeven en niemand heeft me nodig om me te vertellen hoe rot dit is. Het was genoeg voor mij om enkele van ZIJN teksten te lezen.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Janic » 22/10/21, 20:11

Janic
nu steun je de sekte van de zeteticianen.


kerel
Helemaal niet. Ik heb die vent altijd overgegeven en niemand heeft me nodig om me te vertellen hoe rot dit is. Het was genoeg voor mij om enkele van ZIJN teksten te lezen.
kun je een voorbeeld geven?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Kanker gezien door regeneraten




par GuyGadeboisTheBack » 22/10/21, 20:38

Janic schreef:kun je een voorbeeld geven?

Ik schreef eerder op die kont. Kijk in mijn berichten onder "GuyGadebois" als dat je interesseert, zo niet, lmaisse piss, ik wil de omslag niet terugdoen. Laten we zeggen dat hij alles "compileert" dat serieuze mensen voor hem hebben geschreven en het allemaal besprenkelt met persoonlijke losbandigheid. Kortom, deze man is zijn hele leven alleen maar een volger geweest en hij verdient zijn geld met deze chaotische reis.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Janic » 23/10/21, 09:40

door GuyGadeboisLeRetour »22/10/21, 20:38

Janic schreef:
kun je een voorbeeld geven?
Ik schreef eerder op die kont. Kijk in mijn berichten onder "GuyGadebois" of dat je interesseert, zo niet, laat maar, ik wil de omslag niet terugdoen.
en toch deed je dat net met je uitdrukking "boef" en ik had graag willen weten hoe?
Laten we zeggen dat hij alles "compileert" dat serieuze mensen voor hem hebben geschreven en het allemaal besprenkelt met persoonlijke vernederingen. Kortom, deze man is zijn hele leven alleen maar een volger geweest en hij verdient zijn geld met deze chaotische reis.
Dit is niet helemaal verkeerd! Maar wie doet er niet zoveel, genieën die nieuwe processen bedenken zijn zo zeldzaam als wondervaccins. Dus hij compileert, het is waar, hij volgt het is ook waar, hij maakt zijn boter, het is nog steeds waar zoals voor de meeste mensen op deze aarde die betrokken raken op ongemarkeerde, maar netelige manieren. daarom gebruikt hij de huidige media zoals voor de boeken en tijdschriften op deze velden.
Aan de andere kant, wat is er mis met wat hij zegt? Ik heb het meeste van wat hij zegt in de praktijk gebracht voordat hij zelfs maar werd geboren en zelfs als ik, op bepaalde zeldzame punten, zijn mening niet deel, wordt het meeste gerechtvaardigd door de ervaring, de geleefde ervaring. Het is als homeopathie belasterd door degenen die het niet in de praktijk brengen, maar die ondanks de feiten de mogelijkheden ervan denigreren, zoals het ABCon.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3791
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1311

Re: Kanker gezien door regeneraten




par pedrodelavega » 27/01/22, 21:11

Een beetje nieuws dat "regenereert" naar voren brengt:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Obamot » 27/01/22, 21:24

OSEF

Zaak gesloten FTG

Reageer niet, het is een hoer-ã-klik
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Kanker gezien door regeneraten




par izentrop » 16/05/22, 10:10

De Corsairs zijn op een missie om een ​​digitale oorlog te voeren om de bedrijven die door Sleeping Giants zijn uitgekozen, ertoe te bewegen te blijven samenwerken met haatzenders. Dit veronderstelde doel heeft hen onlangs ertoe gebracht Pfizer en McDonalds te verdedigen. Zoals u zult hebben begrepen, is het idee hier om ervoor te zorgen dat de extreemrechtse media zichzelf kunnen blijven financieren door middel van advertenties. In geen geval gaat het om het verdedigen van kleine lokale KMO's of alternatieve projecten die de wereld willen veranderen.Grappig als je de standpunten kent van RGNR en Thierry Casasnovas over Big Pharma en junkfood om te zien hoe zijn entourage deze giganten van de farmaceutische industrie en fastfood ondersteunt.
https://bloglextracteur.wordpress.com/2 ... zine-rgnr/
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Obamot » 16/05/22, 13:28

Poh Poh Poh... Des te beter, ik zou ze nooit kunnen haten...

...en wat zeg je nu de worst?... Beeld
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Janic » 16/05/22, 16:33

izmentop
Grappig als je de standpunten kent van RGNR en Thierry Casasnovas over Big Pharma en junkfood om te zien hoe zijn entourage deze giganten van de farmaceutische industrie en fastfood ondersteunt.

https://bloglextracteur.wordpress.com/2 ...zine-rgnr/
sinds wanneer wordt de extractor een referentie in termen van "rgnr"? Hij die wordt gemanipuleerd door de zetetische sekte!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Kanker gezien door regeneraten




par Exnihiloest » 19/05/22, 21:27

Janic schreef:...
sinds wanneer wordt de extractor een referentie in termen van "rgnr"? Hij die wordt gemanipuleerd door de zetetische sekte!


Het is vals, dat is het niet.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 216-gasten