Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn kat bevalt)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Christophe » 28/06/16, 19:01

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Christophe » 04/07/16, 12:06

Het 1e kitten is gegeven!

Uiteindelijk hield er maar één blauwe ogen: de kleine zwarte...

cat_yeux_bleus.jpg
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Christophe » 29/09/16, 13:24

Gisteren vond ik een tweede nestje in mijn kas (ik was een paar dagen weg...ze moet daar geweest zijn om ze te beschermen tegen mijn andere kat?)...ik heb ze binnengebracht! Ze moeten 2 of 3 dagen oud zijn...

Er zijn er "slechts" 3 en uiteraard moet de vader dezelfde zijn als de eerste 4: grijs/wit...

Chatton_2.jpg

Chatton_1.jpg


Bevruchting rond 20 juli (9 weken zwangerschap), vlak nadat ik het laatste kitten uit het vorige nestje had gegeven (ze gaf nog borstvoeding)...

Nou, het is een operatie zodra deze borstvoeding voorbij is! : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Christophe » 26/06/17, 11:10

Mijn Chateline deed het weer...voor haar 4e nestje...

Dit keer bestaat het nest uit..7 kittens!! :schok:
Het wordt een "feestje" (voor haar en voor mij!!)...

Nou, daarna is het een makkie hè!

portee_7_chatons.jpg


Het 3e nestje (ongeveer 2 maanden geleden) van 3 kittens eindigde in een mysterie, na 4 dagen en in de nacht verdwenen de 3 kittens (ze zaten in de woonkamer en met de mogelijkheid om via een kattenluikje naar buiten te komen). .Ik heb ze nooit gevonden (en ik heb een paar uur gezocht)...en mijn kat werd vrijwel onmiddellijk krols, wat het huidige nest verklaart...

Samenvatten:
a) Nest 1: 4 kittens
b) Nest 2: 3 kittens
c) Ontbrekend nest 3 (lol): -3 kittens
d) Nest 4: 7 kittens

Zie je geen teken, als een straf, in het aantal van de laatste? De God der Katten bestaat hè! : Cheesy:

ps: gisteravond betrapte ik Chateline met een van de kittens in haar mond...ze wilde hem verplaatsen (maar waar en waarom? ze had het eerste nestje al "rustiger") verplaatst. Om het incident met nest 1 te voorkomen, ga ik hem opsluiten in de woonkamer...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Janic » 27/06/17, 09:56

ze verplaatst haar kittens om te voorkomen dat andere volwassen katten (en andere roofdieren) ze opeten; voor hen zijn ze als muizen die gevangen moeten worden (zoals alles wat beweegt)
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Christophe » 14/04/22, 16:48

Ik heb zojuist een artikel gepubliceerd over de zorgen van katten met biodiversiteit
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Exnihiloest » 17/04/22, 21:05

Een kat baart niet, ze baart.
Het doorslikken van het poesje van een vrouw lijkt mij niet geweldig. Wij zullen dit aan onwetendheid wijten. Ik hoop dat je sinds 2016 vooruitgang hebt geboekt. :P
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Het wonder van het leven op mijn stoel (mijn poesje baart)




par Christophe » 18/04/22, 12:30

Je hebt gelijk, en wat verandert dat aan het debat?
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 594-gasten