Benzinemotor waterinjectie

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 07/04/07, 22:55

zorseman schreef:HELLO
Denis, wat is je systeem? meer in detail alstublieft?
Ik zou graag willen weten wat poreus brons is?
Hartelijk dank aan alle


het is een doping met water door gv op constant niveau. 1l / 100 water :pijl: 2l / 100 minder in benzine, ik vocht met een te hete bubbler, toen met de gv het beter was, er zijn foto's in de galerij, en kijk naar het onderwerp 2cv6 ...
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
zorseman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 08/02/07, 15:53
Plaats: Indre et Loire




par zorseman » 07/04/07, 23:30

:D Bedankt voor je antwoord André
Pneumatische accessoire-uitlaat in Aglomat-stijl!
Het is nog steeds moeilijk om water te injecteren of toe te voegen, automatisering :frons: het is lastig! het is een goede training voor de pantone!
0 x
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 20/04/07, 13:53

uh ... zorgeman en denis ...
Ik heb jaren met veel deuches gereden ...
soms ging de motor tot meer dan 250 km ...
etr NOOIT ging ik tot 8 liter ....
Waarschijnlijk heb ik nog nooit een vernikkelde motor gehad ..... maar door hem zorgeloos goed af te stellen, altijd met de lamp en de pin, maakte ik tijdens het rijden over het algemeen 5,6 l met een 602 zacht..en ongeveer 7 toen ik hard reed ....
Het is duidelijk dat met het transport dat ik soms heb gedaan, mijn verbruik is gestegen, soms waarschijnlijk meer dan 8 liter ... maar dit zijn geen criteria om het verbruik te meten ...

en neem een ​​2cv 4 en zeg dat deze niet hoger is dan 80, je moet zien welke motor 400 het is .... met welke doos ....
de 435 die ik gemakkelijk op 110 origineel heb gemonteerd ...
maar op heuvels, met meerdere mensen, wordt het veel minder gemakkelijk om 60/70 te overschrijden ..

als de snelheid aan de onderkant van de oorsprong van deze 400 80 was, betekent dit dat hij een oude 425 van 12,18 of 21 ch had ... (de drie vermogens voor deze motor ...
maar dan kunnen deze motoren niet op 110 komen zonder in een zeer hoge snelheid te stijgen ....
daarom moeten deze resultaten in perspectief worden geplaatst ...
vertel me ... voor deze waterboost zonder pantone, met een dieselmondstuk ....
waar was deze sprinkler mlis, en werd deze handmatig bestuurd, of door het gaspedaal, of andere ?????

Dankjewel...
0 x
gek energie-onafhankelijkheid, Deuches van Bugatti ....
zorseman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 08/02/07, 15:53
Plaats: Indre et Loire




par zorseman » 20/04/07, 14:15

Dag
Eerst is een 2 CV4 een 435cc punt, een 2CV6 is 602cc, de 425cc zijn 2CV azam en andere az….
Het verbruik van 8 liter en meer is voor stadsgebruik voor een 2CV6, ik ben het ermee eens dat deze zelfde 2CV6 een verbruik van + of - 6 liter op de weg zal hebben (7 liter, als ik opgeladen ben).
Maar 5,6 liter in de stad ben ik klaar om te zeggen dat het onmogelijk is :onheil: niet met een 2CV6 een azam JA maar een 2CV6
Niemand om over een dieselinjector te praten, maar een brandstofmondstuk (traditionele ketelbrander en deze wordt geplaatst zoals aangegeven tussen de brandstof en het luchtfilter.
Eindelijk zijn de gegevens van de 2CV4 geen algemene gegevens maar gegevens over dit model dat sinds september een staaf heeft gezonken, waardoor water ????, slijtage ????? Ouderdom ???
0 x
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 20/04/07, 19:43

ok, ok, laat je niet meeslepen beste experimentator ...
In de stad is het inderdaad moeilijk om 5,6 liter te bereiken ....
Ik ben op het platteland van de Belgische Ardennen, en dit is het beste figuur dat ik heb gemaakt met mijn deuches ...
anderzijds forums die ik bezocht, het is zeer zeldzaam om iemand te zien zeggen dat hun deuche 8 liter drinkt ...
een deuche drinkt nooit 8 liter, zelfs in de stad, bevestig ik, met meer dan een dozijn, alle soorten motoren, 425,435,602,650 ...
sauif als hij een probleem, een slechte omgeving of iets anders heeft ....
het maximale verbruik van een deuche in goede staat, in de stad of op het platteland, of u er nu in fotografeert of niet, op voorwaarde dat u niet sleept, is het ongeveer 7 liter ...
zelfs met mijn oude 602 van 250 km kwam ik niet boven de 000 liter, zonder aanhanger ...
Dus ik denk dat je motor een probleem had ... geen wonder dat hij na een tijdje kapot gaat ...
compressie manqyue ????
gedereguleerde ontsteking ???
ongeschikte bougies ??? carburateur set te rijk ?????
Ik heb nog nooit een deuche gezien die meer dan 7 liter eet zonder een aanhangwagen te trekken ... als het geen probleem is ... ik wil je niet beledigen; maar probeer je te laten begrijpen dat je deuche had een probleem dat je waarschijnlijk niet begreep ....
mijn 435, zonder het contact te hebben aangeraakt, de schroeven, de kleppen die een beetje dichtsloegen, was precies 6,06 liter, zelfs bij het trekken ... (alles is relatief, natuurlijk, mijn beste Watson)
Tot snel, en ik beloof je systeem te proberen op mijn 435 die slechts 53 km heeft, en hier het resultaat te zeggen ....
zonder het contact aan te raken (behalve vooraf) of de kleppen ...
bovendien voer ik testen uit op een lange heuvel van 4 km, voorzien van valse schalen en sterke ribben die de kleine motor terecht schaden..Ik kan daarom vrij precieze resultaten geven, de totale tijd nemen, en de snelheid op verschillende vaste plaatsen ....
cool, cool, we zijn vooral deuchistes ...
0 x
gek energie-onafhankelijkheid, Deuches van Bugatti ....
zorseman
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 08/02/07, 15:53
Plaats: Indre et Loire




par zorseman » 20/04/07, 20:52

Neen! Neen!
Ik zou je graag ontmoeten in Egleton als je gaat!
2CV6 die 7l maken, ik verzeker je dat ik het niet weet door nadelen van 8l 8,5 Ik weet het in schoppen, maar het probleem is er niet. Als je met een smurtste of een didule op 5,6l kunt verlagen, is dit waar het om gaat.
Ik vergat je te antwoorden, het spuiten is volledig mauel (op wat ik zag) en totaal willekeurig werkt het je opent het hoest je sluit.
Maar het werkt waarom ik het niet weet, maar het werkt!
Ik ben bezig met het testen en testen van het systeem "vortex" of "MET" (hertekening speciale Deuche) met doorboorde kaars
totdat ik een geautomatiseerde manier vind om water toe te voegen
er is geen indicatie in het patent van F en G Feronne de la Selva dan zoek ik met een depertiesensor met een 0 10v uitgang en een magneetventiel maar het werkt niet goed niet goed maar ik zal of iemand zal vinden!
In de tussentijd is het 8L
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 20/04/07, 21:28

welkom
Het lijkt me erg ingewikkeld dit injectiesysteem met druktank en alle bastringue ...
Het gebruik van de GV met een constant niveau is veel eenvoudiger en vereist geen automatisering.
De warmte van de uitlaat zorgt voor het regelen van de stoomstroom in overeenstemming met de motorbelasting.
Ik heb een korte video geplaatst om te illustreren wat ik zeg hier
Als het systeem met de bronzen injector werkt, lijdt het geen twijfel dat wat ik heb gedaan ook werkt.
Aan de andere kant twijfel ik er sterk aan dat het werkt zonder een specifieke aanpassing aan de carburatie te brengen.
0 x
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 21/04/07, 06:08

hallo ... de doorboorde kaars, geloof me, het is een beetje een pijp ... verschillende forums sprak erover ... in een artikel, in het zuiden van Frankrijk, verkocht een man kaarsen die hij zelf had geboord en beweerde dat hij 2 liter verdiende ...
onmogelijk .... al bestaan ​​kaarsen met verschillende elektroden professioneel, en besparen geen twee liter ...
aan de andere kant, de vortex, op mijn 435 zonder ventilator, enkele body, werkte deze direct BOVEN de brandstof ...
als je mijn bericht hierboven vindt, weet ik niet eens waar het is, ik heb verschillende tests gedaan ...
aan de andere kant lijkt er voor motoren die aanvankelijk zijn uitgerust met een ventilator geen verschil te zijn ...
en ikzelf, door een blazer te plaatsen en de vortex BOVEN de carebu te verwijderen, kom ik met dezelfde snelheden, maar ik verlies nog steeds zes seconden, alsof het koppel van de vortex was verminderd ...
ongeveer nauwkeurige tests, uitgevoerd op een lange kust met valse schotels van in totaal 4 km, gas aan de onderkant ...
Het is duidelijk dat ik met twintig pogingen daar ben gestopt, ik zal geen 190 tests doen .. Ik heb nog veel ander werk ..
dus op een dubbel lichaam met ventilator zag ik niets als een verbetering ...
wat ik nog kon doen, is de vooruitgang die ik had geboekt met 4 ° verlagen als ik me goed herinner ...

dus ik bouwde een vortex snelheidsregelaar, maar die geen prestaties gaf, niet beter, niet slechter dan de eenvoudige vortex boven de brandstof ...
en ik vond de verklaring ...
in plaats van het totale oppervlak te berekenen dan het oppervlak van de kegel, berekende ik de omtrekken ...
bananen
0 x
gek energie-onafhankelijkheid, Deuches van Bugatti ....
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 21/04/07, 06:25

goed ... ik crash in mijn cijfers, zelfs met een rekenmachine ...
diameter van mijn carburateur, 51 mm. diameter van de kegel ingesteld op de helft, 14 mm ...
overwegende dat het luchtvolume dat passeert wanneer ik in de gemiddelde modus ben, gelijk moet zijn aan dat wat normaal de carburateur zuigt, moet ik de carburateur plus het oppervlak van de kegelhelft van zijn race opduiken en terugkeren naar de diameter van de vortex. ..
wanneer de kegel dieper daalt, sluit hij de draaikolk een beetje in het midden, waardoor de rotatiesnelheid wordt verhoogd, wat beter geschikt is voor lage toeren ...
lordque Ik ben op maximale snelheid, ik breng de kegel omhoog en de turbulentie moet vertragen, wat zou moeten helpen het beter te werken ...
eerlijk of niet eerlijk ???
0 x
gek energie-onafhankelijkheid, Deuches van Bugatti ....
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 21/04/07, 06:40

dus ... voor je vortex ....
Ik maakte een directe in het rubber boven de brandstof ...
enkel vel 0,8.
rechte sneden, 6 messen ..
het werkte direct ... we voelen het goed en ik heb grote verschillen gemeten tijdens mijn tests (alles is relatief, een 435 die wint op plaatsen 8 km / u in heuvel, en die 16 sec wint op 4 km in heuvels, c is een groot verschil)
Ik probeerde een vortex die beter was gemaakt onder de carburateur ... totale mislukking ... Ik geloof dat omdat op deze plaats de stroom afwisselend in de twee richtingen naar de horizontale van de begeerlijke van de vortex gaat, zodat het geëlimineerd bij elke verandering van richting ...
Ik zou de spin moeten demonteren en er een in elk inlaatkanaal plaatsen ...
0 x
gek energie-onafhankelijkheid, Deuches van Bugatti ....

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 156-gasten