Wat moet hij doen Obamot?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Welk lot moeten we voor hem reserveren als een vakantie?

De peiling is verstreken op 27 / 02 / 13, 08: 03

Het verbod
9
43%
2 weken leegstand
2
10%
Helemaal niets
10
48%
 
Totaal aantal stemmen: 21
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Janic » 07/11/20, 08:18

Een idioot, het is oké, drie idioten, hallo de schade : Mrgreen:
en je weet waar je het over hebt, aangezien je je in de eerste plaats zorgen maakt! Zoals we altijd zeiden 'in mijn tijd' de dag dat de idioten vliegen, ben je bij het squadron. : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
lilian07
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 15/11/15, 13:36
x 56

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par lilian07 » 07/11/20, 09:16

Ik denk dat het modo-systeem nog geschikter is.
Het verhaal van Obamot is niet nieuw, het is een chronische "irriterende stof".
Het is noodzakelijk om te doen zoals in gerechtigheid, hoe meer men herhaalt, hoe zwaarder de zin is en technisch gezien, als het niet te zwaar is voor de modo's, moet het worden geschorst.
Het is absoluut noodzakelijk om het debat te redden, omdat het ideeën en zelfs relevante oplossingen met zich meedraagt.
Er is een verschil tussen een liefhebber en een "onevenwichtige" die alleen dat te doen heeft.
3 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Christophe » 07/11/20, 23:01

ABC2019 schreef:
Macro schreef:De natuur verafschuwt een vacuüm ... Guy komt terug : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

nee het is het tegenovergestelde, Christophe heeft hem ontslagen omdat janic terugkwam en bovendien is er nog eclectron. Een idioot, het is oké, drie idioten, hallo de schade : Mrgreen:


Niemand is alleen weggegaan ...
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par ABC2019 » 17/01/21, 07:45

Welnu, aangezien verdedigingsargumenten altijd nodig zijn, ben ik op zoek naar een geval waarin Obamot relevante opmerkingen zou hebben gepost, cijfers zou hebben gecorrigeerd om de juiste te geven, duidelijk gelijk zou hebben gehad tegen zijn gesprekspartner ... iemand (anders dan hij) kon hij me wijzen op een onderwerp waar het gebeurde?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Christophe » 25/02/21, 16:17

Met dank aan de geïnteresseerde opdrachtgever om te stoppen met het plaatsen van shit-handtekeningen die meer ruimte in beslag nemen dan het debat en / of die opzettelijk de lezer en daarmee het debat misleiden ... :onheil:

Dankjewel ! (Ik zou dat niet eens moeten zeggen ...)
1 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Macro » 08/04/22, 09:11

Naar aanleiding van de meerdere aanvallen, beledigingen, manoeuvres die in diskrediet worden gebracht, die de dagelijkse en zware kosten zijn van verschillende leden (inclusief mezelf), ben ik zo vrij om dit onderwerp aan de orde te stellen om de beheerder en het team te vragen om details over de status van het betreffende lid.

-Is Obamot een "ongemarkeerde" beheerder of moderator die evolueert naar een "onderzeeër.
-Is hij een gulle beschermheer aan wie speciale rechten of privileges zijn toegekend in ruil voor eventuele financiële bijdragen?
- Is er een verkapte identiteit van de beheerder die zo zijn "donkere" en kwaadaardige kant zou kunnen laten zien?

Kortom, Christophe, ik sta mezelf toe (en ik denk dat ik niet de enige ben die dat wenst) om je om uitleg te vragen over de "open bar"-tolerantie die deze persoon geniet, en het recht dat hij geniet om leden te behandelen , die zich tegen hem verzetten met het minste argument, de minste mening die in strijd is met zijn overtuigingen of zijn zekerheden, zoals ondermensen, decerebraten of ze vaker degraderen tot de rang van stinkende drollen ......

Met dank aan Christophe en het moderatieteam...
7 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Christophe » 08/04/22, 13:45

Geen van de 3 punten die je noemt is waar...Ik wil graag financiële steun van hem : Cheesy: maar niet beloofd er is niets...goede Obamot je weet wat je te doen staat!! : Mrgreen:

Obamot valt regelmatig bepaalde leden aan...persoonlijk...het beste is om hem te laten balken...maar als de intimidatie te ernstig is, kunt u het bericht melden en zullen we u adviseren...

Hij is ook degene die de meeste berichten van anderen meldt... de meeste zonder gevolgen...
2 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Macro » 08/04/22, 18:31

Sterk het einde van de oorlog dat we voor de collaborateurs zorgen : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par Exnihiloest » 08/04/22, 18:40

Macro schreef:Naar aanleiding van de meerdere aanvallen, beledigingen, manoeuvres die in diskrediet worden gebracht, die de dagelijkse en zware kosten zijn van verschillende leden (inclusief mezelf), ben ik zo vrij om dit onderwerp aan de orde te stellen om de beheerder en het team te vragen om details over de status van het betreffende lid.

-Is Obamot een "ongemarkeerde" beheerder of moderator die evolueert naar een "onderzeeër.
-Is hij een gulle beschermheer aan wie speciale rechten of privileges zijn toegekend in ruil voor eventuele financiële bijdragen?
- Is er een verkapte identiteit van de beheerder die zo zijn "donkere" en kwaadaardige kant zou kunnen laten zien?

Kortom, Christophe, ik sta mezelf toe (en ik denk dat ik niet de enige ben die dat wenst) om je om uitleg te vragen over de "open bar"-tolerantie die deze persoon geniet, en het recht dat hij geniet om leden te behandelen , die zich tegen hem verzetten met het minste argument, de minste mening die in strijd is met zijn overtuigingen of zijn zekerheden, zoals ondermensen, decerebraten of ze vaker degraderen tot de rang van stinkende drollen ......

Met dank aan Christophe en het moderatieteam...

Obamot is een van de nuttige idioten die antivax promoot of Poetins oorlogsmisdaden ontkent, volledig onderworpen aan het gezaghebbende argument van de redactionele lijn, alle tegenstrijdige interventies verrot en hun auteurs belastert, waarvan ik deel uitmaakt.
Matiging heeft niets tegen wat nuttig is voor haar zaak. Belediging en intimidatie worden getolereerd als je vriendinnen bent, zelfs aangemoedigd. Anders krijg je een ban. Je weet wat je nog te doen hebt: likken : Lol: .

Macro schreef:Sterk het einde van de oorlog dat we voor de collaborateurs zorgen : Cheesy: : Cheesy:

Waarom wachten ?
De waarde hier wordt geteld door de duur van de bans. Ik neem voor hoeveel, daar?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4301

Re: Wat moeten we doen Obamot?




par GuyGadeboisTheBack » 04/04/23, 19:11

Macro schreef:Naar aanleiding van de meerdere aanvallen, beledigingen, manoeuvres die in diskrediet worden gebracht, die de dagelijkse en zware kosten zijn van verschillende leden (inclusief mezelf), ben ik zo vrij om dit onderwerp aan de orde te stellen om de beheerder en het team te vragen om details over de status van het betreffende lid.

-Is Obamot een "ongemarkeerde" beheerder of moderator die evolueert naar een "onderzeeër.
-Is hij een gulle beschermheer aan wie speciale rechten of privileges zijn toegekend in ruil voor eventuele financiële bijdragen?
- Is er een verkapte identiteit van de beheerder die zo zijn "donkere" en kwaadaardige kant zou kunnen laten zien?

Kortom, Christophe, ik sta mezelf toe (en ik denk dat ik niet de enige ben die dat wenst) om je om uitleg te vragen over de "open bar"-tolerantie die deze persoon geniet, en het recht dat hij geniet om leden te behandelen , die zich tegen hem verzetten met het minste argument, de minste mening die in strijd is met zijn overtuigingen of zijn zekerheden, zoals ondermensen, decerebraten of ze vaker degraderen tot de rang van stinkende drollen ......

Met dank aan Christophe en het moderatieteam...

0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 279-gasten