AliExpress: verhoog ruim boven 20% btw

Goed kopen en goed kiezen voor een product of dienst betekent, naast tevreden zijn, minder consumeren en de planeet beschermen, in 2021 essentieel om beter te kopen! Ook de uitwisseling van informatie en ervaringen maakt het mogelijk om verschillende oplichting en oplichters te vermijden. In 2021 is het essentieel om uw gebruikservaringen, positief of negatief, uit te wisselen, want de markt voor producten en diensten voor de consument is nog nooit zo overvloedig geweest in de geschiedenis van de mensheid. Beter helpen kiezen is essentieel, want beter kopen is duurzaam kopen!
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: AliExpress: verhoog ruim boven 20% btw




par phil59 » 27/02/22, 11:06

Winget schreef:Het is absoluut schandalig! :schok: :schok:



Pourquoi?
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: AliExpress: verhoog ruim boven 20% btw




par Obamot » 27/02/22, 11:08

Winget schreef:vooral omdat mijn carrièrewens zou zijn om een ​​duurzame e-commerce te creëren?
Maar "het is volkomen schandalig!" :schok: :schok:

( : Oops: :P )
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: AliExpress: verhoog ruim boven 20% btw




par phil59 » 27/02/22, 14:22

Dit alles doet me een beetje denken aan melkproductie....

Sommigen wilden eerlijkere handel, met een meer realistische melkprijs, en bijna € 1 per liter melk, zeg ik in plaats van € 0.65...

Ze verdienden amper 10 cts per liter... maar waar is de rest gebleven....


In productie voor bijna € 1 per liter.

Dus waarom geen € 0.75 per liter?
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6989
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913

Re: AliExpress: verhoog ruim boven 20% btw




par gegyx » 27/02/22, 15:20

Ali Capharnaum, het was veel goedkoper om daar een fietsdynamo te kopen dan in de winkel in zijn stad. Fabricage transactie en poort (maar met een maand wachten en monitoren)
VAT.fr was Chinees roulette.

Voor douanekosten hebben we geloof ik meer dan 40 € belast.
Fedex heeft mij een voeding geleverd. met douanekosten + btw + ~10€ voor hun commissie (nu doet zelfs het postkantoor het).
Toch <40€ en gratis verzending... Het duurde 4 mel van schreeuwende wedstrijden, voor hen om hun racket op te geven. Waarom douane? Omdat het gratis verzending toevoegt, niet inbegrepen en het was meer dan $ 40...
eh! Het is 40 € en niet 40 $! Ik, de verkoop was normaal en betaalde nooit een veronderstelde portokosten. breng je bewijs mee!
Sindsdien geen Fedex, DHL of grote Europese routers meer. Ze dwingen de beperking af omdat ze zichzelf in commissie gebruiken.
Eens een DSO 5200 gepasseerd in de 180 €, proberend de Chinese roulette /lol (kleine winkel, lokale economische haven, zeer lange en stille ontvangst).
De Chinezen hadden in Europa intermediaire "verkoop"-correspondenten opgezet om producten zonder btw aan te bieden.

Nu heeft Macron de knoop doorgehakt. Systematische btw op alle aankopen buiten de EU en douane >22€ geloof ik.
We hebben de afgelopen maanden een stijging gezien ten opzichte van de vorige prijs vanwege de btw die de verkoper in principe in rekening brengt. Maar niet gespecificeerd, behalve bij het betalen van paypal, staat er "btw inbegrepen".
Ik beperk me tot aankopen in het bereik van € 20, zelfs als dit betekent dat ik het in verschillende pakketten moet verdelen. Vaak voor hardware die in Europa niet meer te vinden is of op internet staat met een te hoge verzendkosten...
Momenteel moet u de advertenties goed lezen omdat Chinese producten kunnen worden aangeboden door een tussenhandelaar in Frankrijk, inclusief btw.
Bij voorkeur omdat geen probleem en snelle aankomst, met een onderaannemer dochteronderneming distributeur.
1 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: AliExpress: verhoog ruim boven 20% btw




par phil59 » 27/02/22, 20:10

90% van mijn aankopen zijn minder dan € 10.

Neem nooit een grote bezorgdienst, zoals DHL, want verzendkosten zijn er bijna altijd.

Nu tot 160€, verzendkosten inbegrepen en btw, geen risico meer bij de douane.

Is de btw goed betaald in Frankrijk? Ik weet het niet.

Wanneer u Frankrijk binnenhaalt, wegen de verzendkosten op het bedrag van de verkoop.
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:

Ga terug naar "Reviews en tests van producten en diensten." Goede deals, oplichting en oplichting. Wat te kiezen, beoordelingen en aankooptests om beter te kiezen! "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 31-gasten