Presentatie van fabiennet: micro-hydraulisch project

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
fabiennet
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 08/04/07, 14:32
Plaats: Sint Maarten Vésubie

Presentatie van fabiennet: micro-hydraulisch project




par fabiennet » 08/04/07, 14:58

Allereerst hallo voor alle leden.
Ik ben 39 jaar oud en mijn man 43 en woon in 06 in de bergen.
Net als alle leden, denk ik dat het de hoogste tijd is om iets voor het milieu te doen en zoals wij allemaal met kinderen, WAT ZULLEN WE VERLATEN?
Als ik denk aan mijn jongste zoon van 6 jaar !!!!!!!!!!!
Ik was op zoek naar een volledige site en ik denk dat ik die heb gevonden.
Gezien de nabijheid van een torrent naast onze schuur, zullen we onze elektriciteit produceren.
Als u hier nieuw in bent, zijn uw adviezen en meningen zeer nuttig
bij voorbaat dank.
Bedankt, Fabienne
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 08/04/07, 21:04

Hallo welkom bij dit forum.

Omdat je boodschap meer een presentatie is, leg ik het in de 'gezelligheid'.

Ik nodig je uit om door de te bladeren forum u zult zeker stof tot nadenken vinden, evenals veel links naar relevante informatie. Ik denk onder andere aan toespraken van Bucheron over dit onderwerp.

Hier, goed lezen, je zult zien, er is veel te leren ...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
pollux
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 07/05/06, 23:08
Plaats: Parijs
x 1




par pollux » 09/04/07, 03:12

hello,

welkom bij de nieuwe !!

hier is een zeer goed gedaan artikel over een miniatuur hydro-elektrische installatie.

http://www.moreau-fr.net/proto/turbine/index.html

je hebt het misschien al gelezen, maar zo niet, dan zal deze pagina je waarschijnlijk veel helpen. er is alles wat je nodig hebt. berekeningen, een tutorial en zelfs waar je een pelton-wiel kunt vinden ...

veel succes met dit project.
0 x
kritiek is nodig, maar de uitvinding is van vitaal belang, omdat in een uitvinding is er kritiek op het verdrag ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 10/04/07, 10:53

voormalige oceanische schreef:Ik nodig je uit om door de te bladeren forum u zult zeker stof tot nadenken vinden, evenals veel links naar relevante informatie. Ik denk onder andere aan toespraken van Bucheron over dit onderwerp.

Hier, goed lezen, je zult zien, er is veel te leren ...


Blij je hier weer te zien oceano ... het was een "geeuw" zoals ze zeggen!

Wat betreft de reeds aanwezige informatie, we hebben het inderdaad al veel besproken, zie (in andere):

https://www.econologie.com/forums/construire ... t2820.html

Voor Pollux, bedankt voor de herinnering (we hadden het al gepresenteerd maar of ??) aan deze zeer goede site :)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 298 gasten