Pantone-motor in België en Luxemburg

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 08/04/07, 21:34

hallo ....
Claude, bekend als Buga, van drie bruggen in de Ardennen....
Ik weet dat "veel" Belgen al succesvol hebben geëxperimenteerd met pantones, vooral op grasmaaiers, maar er staan ​​er niet veel op deze site....
het is ook waar dat deze site een telefoongids is, als het gaat om het aantal te lezen berichten....
Ik ga binnenkort met "een paar" Pantones beginnen, voor mezelf en een vriend van een ingenieur.
2 maaiers; een dyane 435; een bijl; een oude tractor....
en waarschijnlijk daarna een bx 1400 benzine....
maar vertel het niet aan mijn vrouw, het is haar fonds...
CCCCHHHHHHHUUUUUUUUTTT....
0 x
gek energie-onafhankelijkheid, Deuches van Bugatti ....
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 10/04/07, 00:54

buga schreef:hallo ....
Claude, bekend als Buga, van drie bruggen in de Ardennen....
Ik weet dat "veel" Belgen al succesvol hebben geëxperimenteerd met pantones, vooral op grasmaaiers, maar er staan ​​er niet veel op deze site....
het is ook waar dat deze site een telefoongids is, als het gaat om het aantal te lezen berichten....
Ik ga binnenkort met "een paar" Pantones beginnen, voor mezelf en een vriend van een ingenieur.
2 maaiers; een dyane 435; een bijl; een oude tractor....
en waarschijnlijk daarna een bx 1400 benzine....
maar vertel het niet aan mijn vrouw, het is haar fonds...
CCCCHHHHHHHUUUUUUUUTTT....

Mooi, je leeft tenminste nog...zie mijn eerdere berichten, als het bij je opkwam om mee te doen aan een stage...neem dan contact met mij op, ik ben zeer geïnteresseerd, ik heb een goede en moedige titin die dit zou willen doen ons daar zonder enig probleem en ik heb niets tegen het idee om het te "pantoneren".

@+
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
neuzy182
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 19/11/07, 12:22
Plaats: Brussel




par neuzy182 » 19/11/07, 14:36

Bonjour!

Benieuwd naar de Pantone-motor, ik woon in Brussel...
Ik zou heel graag mensen willen ontmoeten die hun motor een boost hebben gegeven, om eventueel de mijne te upgraden (ik aarzel om er afstand van te doen, maar als hij minder vervuilt, is het nog steeds de moeite waard...)
Ik heb al de kans gehad om een ​​auto te zien die op plantaardige olie rijdt, minder vervuiling, hij rijdt op gerecyclede olie uit restaurants, en gemiddeld 10 liter diesel per maand... op een oud poloshirt uit 1994!

Aarzel niet om contact met me op te nemen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 20/11/07, 15:00

Hallo Neuzy182

we kunnen contact met elkaar opnemen om erover te praten en meer als er affiniteit is :D

bij het eerste contact stuur ik u mijn e-mailadres en kijken we wat we kunnen doen...
PS Ik heb niet geprotesteerd, maar ik heb ideeën...
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 149-gasten