biobrandstof = necro-brandstof, het schandaal breekt uit!

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY

biobrandstof = necro-brandstof, het schandaal breekt uit!




par lio74 » 06/04/07, 17:35

hallo allemaal!

Ik werd ondervraagd door de nieuwsbrief van de vereniging Kokopelli die het agrarische en menselijke schandaal van de productie van biobrandstof aan de kaak stelt!

je hebt misschien al groene posters gezien met de slogan: eten of rijden moet je kiezen!

kokopelli gaat verder in zijn analyse en hekelt het beledigende dubbele gepraat over advertenties voor auto's op brandstof, de greep van gg-zaden en de slavernij van Braziliaanse boeren enzovoort ...

hier is het artikel
http://www.kokopelli.asso.fr/actu/new_news.cgi?id_news=90

Ik waarschuw je dat dit lang is, maar het artikel is in verschillende delen ...

Ik ben geen GMO-professional, maar het idee om planten te hebben met een goede opbrengst voor energieterugwinning, waardoor minder kunstmest kan worden gebruikt enz ... leek me aantrekkelijk ... maar hey het is altijd hetzelfde in deze wereld !!! :onheil: :onheil: :onheil: de financiële drift zal daarom nooit eindigen ........

hier, persoonlijk ben ik een beetje walgelijk en dat versterkt mijn overtuiging voor energie nuchterheid !!! momenteel zijn we allemaal vervuilers, verantwoordelijk voor de toestand van de planeet (behalve de kluizenaars in de diepten van het bos of de berg die leven met 1 geit, 3 kippen en hun moestuin : Lol:)
we consumeren en vervuilen elke dag als goede burgers ... gelukkig zijn er een paar in het lot (zoals jullie allemaal econologen ... nou, ik denk dat :? ) die minder willen vervuilen, zelfs als onze enarque politokaarten ons niet noodzakelijk de middelen geven !!!

veel succes met het lezen van het artikel (ik heb het niet afgemaakt ...)

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 07/04/07, 10:33

Ik ben tegen GGO's.

Er zijn planten die van nature veel olie produceren ... en resistent zijn zonder algen te tellen ...

GGO nee bedankt: gekloonde en steriele planten om boeren beter tot slaaf te maken ...
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

Re: bio fuel = necro fuel, het schandaal breekt uit!




par Cuicui » 07/04/07, 10:41

lio74 schreef:Ik ben geen GMO-professional, maar het idee om planten te hebben met een goede opbrengst voor energieterugwinning, waardoor minder kunstmest kan worden gebruikt enz ... leek me aantrekkelijk ... @ +

Hallo,
Hetzelfde resultaat kan worden verkregen door eenvoudige selectie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 07/04/07, 11:07

- Overeenkomsten tussen Bush en Lula voor de intensieve productie van biobrandstoffen, ten behoeve van ???
- Zuid-Afrika realiseert zich dat het planten van maïs, maar uitsluitend voor brandstof, zal leiden tot honger van de bevolking.
- Zelfs de leider Maximo, Fidel Castro, spreekt van een door hongersnood aangekondigde genocide die door de VS is uitgelokt.


Ecologie, in de mode, dient als ondersteuning, voor de continuïteit van puur en hard kapitalisme, en voor de versterking van onzekerheid en slavernij in de wereld.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 07/04/07, 11:23

gegyx schreef:Ecologie, in de mode, dient als ondersteuning, voor de continuïteit van puur en hard kapitalisme, en voor de versterking van onzekerheid en slavernij in de wereld.


en ja heel eenvoudig!

raz de kom van al deze shit om geld te laten jutteren en alleen geld opnieuw te verdienen voor altijd dezelfde gugusses die niet eens weten wat ze moeten doen ... zelfs door het verkeerd uit te geven in Dubai en elders ....

voor misterloxo en cuicui:

ja het is! het was nog steeds een idee dat erin slaagde mijn mentale barrières te overwinnen ... zoals wat ik heb vervuild door het Babylon-systeem! :?

het staat aan, met een goede selectie, een goede vruchtwisseling en een goed gebruik van natuurlijke meststoffen en compost is het niet nodig om al deze steriele hersenschimmen uit een gek wetenschappelijk laboratorium !!!

Ik heb net het artikel gelezen ... en ik heb nog meer verlangen om te stapelen (excuseer de uitdrukking)

we halen voedsel uit de mond van de armen om het in onze auto's te stoppen ...

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 07/04/07, 14:45

gegyx schreef:Ecologie, in de mode, dient als ondersteuning, voor de continuïteit van puur en hard kapitalisme, en voor de versterking van onzekerheid en slavernij in de wereld.


lio74 schreef:we halen voedsel uit de mond van de armen om het in onze auto's te stoppen ...


+1

dit is een goede samenvatting
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 09/04/07, 09:37

tja, wat je zegt over dit artikel, dat ik niet eens zal lezen, troost me in mijn afkeer van de moderne samenleving ...
de meeste mensen zijn verrot door geld dat de hele mensheid wegneemt ...
vooral degenen die veel hebben en geobsedeerd raken door geld ...
het menselijk bewustzijn zoals het nog bestond toen de meeste mensen van onze zogenaamde beschaafde landen behoorlijk "arm" waren, verdwijnt steeds meer .....
het Amerikaanse systeem wordt over de hele wereld opgezet dankzij de tv, vooral de domme feuilletons, en ook de pubs ...
zodra mensen in een democratisch land wonen, verlangen ze naar dwaze luxe;
wat betekent stomme luxe voor mij ???
het is overbodige luxe, verandert uiteindelijk het denken van mensen ...
niet te verwarren met comfort ....
een badkamer hebben en verwarmd zijn, dat is comfort ....
het hoeft niet meer naar "de hut onder in de tuin" om te poepen ....
met centrale verwarming, een koelkast, een vriezer is comfort ....
maar zodra we verder gaan dan deze dingen, wordt het nutteloze luxe ...
omdat luxe zoals comfort, in een 'globalistische' samenleving als de onze, altijd afhankelijk is van industrieën ...
en industrieën geven er niet om dat dit comfort en luxe de planeet kost, de natuur uit balans brengt, goedkope arbeidskrachten gebruikt ten koste van de gezondheid van het land, zonder rekening te houden met het mentale evenwicht , fysiek en geografisch van de mensen die eraan onderworpen zijn om te overleven ...
fabrikanten geven niets om de menselijke factor, arme mensen, mensen van wie ze profiteren ...
het enige dat deze industriëlen interesseert, is geld verdienen ... onder alle omstandigheden, zonder zich zorgen te maken over de ontwikkeling van het land ...
en regeringen ????
ze trekken elk de deken naar zich toe ...
omdat ze alleen maar denken aan 'het budget beheren' ...
daarom is het nodig om geld terug te geven om het land te laten bloeien ... voor de uitgaven van de ministeries ... van de administratie ...
ze zorgen overigens ook voor gezondheid, sociale omstandigheden ...
maar ze hebben allemaal maar één woord in hun mond
"zilver"
"subsidies"
"investeringen"; enz ...
POGNON ....
tegenwoordig kan niemand meer zonder contant geld ...
je hoeft alleen maar naar het televisienieuws te kijken om te begrijpen .....
er is geen week zonder iets te horen over een gemeente, een provincie, een bedrijf dat X miljoen euro aan subsidies ontvangt voor feitelijk of dergelijk werk ....

als we ons ook realiseren dat wat ons wordt aangeboden, of het nu gaat om auto's, badkamers, meubels, onroerend goed, verre van eenvoudig toelaatbaar comfort is, maar steeds meer 'luxueus' wordt tot abberratie ... waardoor we de maximale reserves van de planeet ... geef nog meer olie uit aan al deze kunststoffen ... investeer nog meer "grote" bedrijven, die altijd profiteren van de goedkoopst mogelijke arbeid ...

Eindelijk, daar vat ik samen, niet sprekend over veel dingen ...

dus....
het is geweldig dat sites zoals econologie bestaan ​​...
het is leuk wat nicolas hulot probeert te doen ... en anderen ...
christophe martz ....
maar je gelooft oprecht dat ons "handjevol" utopisten kan concurreren met het "geld" dat alles regisseert en het menselijk geweten volledig vernietigt ????

laten we het kort hebben over cijfers ........
welk percentage van de planeet zijn wij om op ons (zeer kleine) niveau te "handelen" om dingen te laten gebeuren ?????
Trouwens, wat doen we om dingen te laten gebeuren, behalve erover te praten ... ???

en van dit percentage, welke financiële macht vertegenwoordigen we, vergeleken met degenen die het tegenovergestelde gedrag vertonen ??????

hoe armer de mensen, hoe meer ze handelen op hun schaal, wanneer ze een interessante, ecologische ... en economische oplossing vinden ...
maar hoe rijker ze zijn, hoe meer ze er niet om geven ...
wanneer we het onderwerp aankaarten met mensen die een beetje makkelijk zijn, zeggen ze dat regeringen en fabrikanten er zijn om deze problemen aan te pakken ...
hahahahaha
en ze zullen niet aarzelen om een ​​zo groot mogelijke jacuzzi in hun badkamer te plaatsen ... om van zichzelf een buitenzwembad te maken, ook al wordt het maar twee keer per jaar aangelegd ...
en binnenkort een van deze nieuwe stomme douchekoppen kopen, ongeveer 60 cm in diameter ...
en daar spreek ik alleen over water ....

wat een zwakte, of wat onwetendheid ...

hun gedrag komt in het algemeen hierop neer;
"zolang we geld hebben om te betalen voor water, stookolie, benzine, profiteren we ervan" ...
en deze mensen willen maar één ding, meer blijven verdienen, zoveel mogelijk luxe kunnen betalen ...

dus...

u bent oprecht van mening dat we elk gewicht vertegenwoordigen dat voldoende is om de levensstijl van mensen in het algemeen te beïnvloeden ?????

Neen..
Ik geloof het niet ...
Ik zeg heel hard dat minstens 99% van de mensen idioten of egoïstisch zijn ... of beide tegelijkertijd ...

Ik zeg dat de mens naar zijn verlies rent ...
we zien het al bij de ziekten van kippen, koeien, varkens ...
die worden weerspiegeld in de media omdat ze een directe invloed hebben op ons leven ...
opwarming van de aarde, we praten er ook steeds meer over, omdat mensen beginnen te zien dat het echt is op hun kleine egocentrische niveau ...
maar in plaats van de oorzaken van het probleem aan te pakken, kopen ze liever steeds meer airconditioners, huizen of auto's, machines die ook deelnemen aan de vernietiging van de planeet, door het grote verbruik van elektriciteit, plastic materiaal, gas .....

ik, ik denk dat niets voor de mensheid weer goed zal gaan, het is in het algemeen te dom ...
dus wat doe ik ????
Nou, ik bereid mijn persoonlijke toekomst voor ... maar ik praat erover om me heen, in de hoop te slagen in roepingen ...
zo min mogelijk benzine verbruiken ... en op de lange termijn de energie-onafhankelijkheid (relatieve uitsparing) van mijn huis en mijn auto's verkrijgen, vergeleken met de industrie ...
droog toilet dat ik gebruik, maar dat mijn vrouw niet wil gebruiken ... (het is zo gaaf om 10 liter water uit te geven voor een plasje ...)
recuperatie en filtering van regenwater dat ik binnenkort ga installeren (ik moet eerst mijn vrouw overtuigen, het huis is niet van mij) ...
ons onze kleine tuin maken (die ze wil) ... elk brandbaar product, elke ongebruikte opname, op de lange termijn terugwinnen om het huis te verwarmen ... (er is nog werk te overreden) ...
hier is een lange post om je mijn teleurstelling over de mensheid te vertellen ...
0 x
gek energie-onafhankelijkheid, Deuches van Bugatti ....

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 149-gasten