Koelkast met transparante deur om openingen te verminderen

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
dromer
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 199
Inschrijving: 09/11/06, 14:17
Plaats: Waterloo, België

Koelkast met transparante deur om openingen te verminderen




par dromer » 09/04/07, 07:02

Hallo,

Sorry als sommigen hoop hadden dit onderwerp te zien, maar nee, ik weet niet of het bestaat en het is geen onderwerp om u hierover te vertellen, maar eerder om u te vragen of u een bestaande zaak kent en wat je van het idee vond.

Inderdaad, ik veronderstel dat je, net als in mijn familie, vaak de koelkast opent zonder te weten wat je wilt bereiken, een paar seconden wilt zoeken tussen de producten, of soms gewoon controleren of er iets klopt voordat je naar de races gaat.

Ik vroeg daarom of er geen koelkast was met een deur van transparant en noodzakelijk isolerend materiaal (hoe zit het met het materiaal dat aan deze 2 voorwaarden voldoet?). Hiermee zou je kunnen kijken VOOR het openen, en daarmee het verbruik van het.

Overigens vroeg ik me af of er verbruiksvergelijkingen waren voor koelkasten en diepvriezers, want qd Ik zie diepvriezers zonder deksel in sommige winkels, of verticale koelkastdisplays zonder deuren, ik stel me voor dat de kou moet ontsnappen monsterlijk genoeg begrijp ik bovendien niet hoe dit nog kan bestaan. qd we weten dat hetzelfde bestaat met deuren of U-vormige, koude lucht die zwaarder is dan hete lucht, het is er nog steeds. de meest "economische" open vorm.

Voilou, bedankt,
dromer
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 09/04/07, 11:34

welkom

Het bestaat (er zijn in bijna alle bars); maar het eet het drievoud van een goede standaard koelkast.

als je op de koelkast wilt winnen, heb je een veilige koelkast nodig (opening aan de bovenkant); maar dit is onverenigbaar met de moderne westerse bobonne. :onheil: :onheil: :onheil:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
dromer
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 199
Inschrijving: 09/11/06, 14:17
Plaats: Waterloo, België




par dromer » 09/04/07, 12:08

He

Die in bars ja ik weet het, maar met een eenvoudig venster is het duidelijk dat het verbruiksniveau niet top is.

Maar ik dacht meer aan een koelkast gemaakt voor het individu met speciale beglazing ...


En de koelkastkisten zijn van nikkel, het is duidelijk, we zien ze elders, maar niet gedeeltelijk ... "minder praktisch voor de huisvrouw" ongetwijfeld, marketingargument ... pffff

Tot slot, als deze kou wordt geproduceerd door een windturbine zoals Colruyt doet in België op een van zijn koelcentra, niets om over te klagen: p (of bijna)

dromer
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 09/04/07, 15:14

dromer schreef:He

Die in bars ja ik weet het, maar met een eenvoudig venster is het duidelijk dat het verbruiksniveau niet top is.

Maar ik dacht meer aan een koelkast gemaakt voor het individu met speciale beglazing ...


En de koelkastkisten zijn van nikkel, het is duidelijk, we zien ze elders, maar niet gedeeltelijk ... "minder praktisch voor de huisvrouw" ongetwijfeld, marketingargument ... pffff

Tot slot, als deze kou wordt geproduceerd door een windturbine zoals Colruyt doet in België op een van zijn koelcentra, niets om over te klagen: p (of bijna)

dromer

Dromen is een heel goed idee, nee! Geweldig, maar tegelijkertijd is het een heel erg slecht idee.
Heel goed om de redenen dat je laat zien waar het eten is voordat je de deur opent.
Het probleem is dat elke keer als je kinderen langs de koelkast lopen, ze het eten zien, en hun maag zegt MIAM, MIAM, en ze eten twee keer zoveel.
Concluderend, je idee zal gek worden, je kunt er zeker van zijn dat deze koelkast komt ... en het aantal obesitas ook ...
Het is als nucleair, er is goed en slecht ... ga uitzoeken waar de middelste grond is : Lol:
0 x
dromer
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 199
Inschrijving: 09/11/06, 14:17
Plaats: Waterloo, België




par dromer » 09/04/07, 23:48

Als het alleen voor de kinderen is, zou men kunnen denken aan een getinte spiegel, maar volgens een hoek "van kind" en helder onder een hoek "van volwassen" stijl tot 1m40 of qq ch?

Ik heb het net zo neergezet door je bericht te lezen, ik weet niet wat het waard is :D

dromer

Let op: en zo niet als het ook voor volwassenen is die "+ verleid" zouden worden, dan denk ik dat er schermen zijn die troebel worden onder een zwakke elektrische stroom (daar is het lcd maar je moet de prijzen zien?) en die daardoor de koelkastdeur zouden kunnen verdoezelen (of zelfs een prettige afbeelding erop of zelfs een foto van een MDR-koelkast) zodat deze pas doorzichtig wordt als je op een knop drukt.

Natuurlijk moet deze muur omwille van de ecologie niet worden gevoed om donkerder te worden, maar om niet langer te zijn, daarom wordt consumptie alleen gedaan als we naar de koelkast kijken.

: Mrgreen:
0 x
nicolas21
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 12/05/09, 17:44
Plaats: chateauroux

antwoord




par nicolas21 » 20/08/09, 22:07

Bonjour messieurs

Ik vind dat je een heel interessante reflectie hebt, dit bestaat uit de koelkasten met niet-energieverbruikende ramen. Ik heb het al in Australië gezien of ik werkte het was professionele koelkasten met meerdere deuren (van 4 tot 12) het was beglaasd voor Vermijd precies dat iedereen in de deuren zoekt waar het glas was.
Ik hoop dat het over een paar jaar komt
Afscheid
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

Re: koelkast met transparante deur om opening te verminderen




par Alain G » 20/08/09, 22:52

dromer schreef:Hallo,


Overigens vroeg ik me af of er verbruiksvergelijkingen waren voor koelkasten en diepvriezers, want qd Ik zie diepvriezers zonder deksel in sommige winkels, of verticale koelkastdisplays zonder deuren, ik stel me voor dat de kou moet ontsnappen monsterlijk genoeg begrijp ik bovendien niet hoe dit nog kan bestaan. qd we weten dat hetzelfde bestaat met deuren of U-vormige, koude lucht die zwaarder is dan hete lucht, het is er nog steeds. de meest "economische" open vorm.

Voilou, bedankt,
dromer


dromer

Koelkasten zijn niet allemaal gek, ik werk al 23 jaar in de voedingsindustrie, maar ik ben geen koelkast en ik stelde mezelf dezelfde vraag als u over de effectiviteit van deze vriezers of horizontale vriezers met deksel verwijderd om het product te presenteren , weet je dat koude lucht zwaarder is dan hete lucht, dus als er geen lucht in de buurt is, is er weinig of geen verlies en in termen van schuin maar open tellers het is ook gemakkelijk te begrijpen, aan de bovenste (achterkant) en onderste (voorkant) randen zijn openingen over de volledige lengte die koud trekken vanaf de voorkant van de toonbank en terugkeren naar de achterkant en de 'voorkomt dus ontsnapping van onderaf.

Hier hoop ik dat je hier wat meer over kunt vertellen, nu is er geen materiaal dat tegelijkertijd transparant en isolerend is, tenzij we het glas verdubbelen of verdrievoudigen en we inert gas zoals argon a toevoegen het interieur als voor een raam.
:D
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 21/08/09, 00:17

als u op zoek bent naar de ideale oplossing, kunt u een koelkast uitvinden met een grote klassieke, goed isolerende deur, plus kleine transparante deuren aan de binnenkant: wanneer u de hoofddeur opent, ziet u door de transparante deur wat u wilt en niet open alleen de juiste

het idee van de koelkast op de borst is erg goed: het werkt met me zonder iets uit te vinden: ik neem een ​​vrieskist en ik stel de termostaat in om er een koelkast van te maken: verbruik dramatisch lager dan een koelkast, en ondersteunt heel goed een elektrische voeding intermitente!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten