Ontwerp van een gratis elektriciteitsopwekker! Deelnemen

Hernieuwbare energie, behalve elektrische of thermische zonne-energie (zieforums hieronder gewijd): windturbines, maritieme energieën, hydraulische en waterkracht, biomassa, biogas, diepe geothermische energie ...
Massinissa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 17/03/07, 16:19

Ontwerp van een gratis elektriciteitsopwekker! Deelnemen




par Massinissa » 17/03/07, 16:32

Vrije energie: Ontwerp van een autonome elektriciteitsgenerator.
XDC24.

Hallo ;

Ik ben geen onderzoeker of natuurkundige in de academische zin van het woord, ik ben gewoon een liefhebber van vrije energie. Ik vraag echte onderzoekers om hun mening te geven over de mogelijkheden om N-Machines te exploiteren, is het mogelijk dat vrije energie op korte termijn olie kan vervangen?

Combineer onze inspanningen om vervuiling en opwarming van de aarde veroorzaakt door fossiele brandstoffen een halt toe te roepen.
Ik leg u mijn bescheiden reflectie over het onderwerp voor, ik wil een heroriëntatie of correctie vinden van de kant van professionals in het veld.

A) Beschrijving van de werking van een generator die gratis elektriciteit produceert:
We kennen het werkingsprincipe van de N-Machines (zoals ze in de VS worden genoemd) al 150 jaar, het is dat van de Faraday-schijf of de bekende unipolaire generator, al 70 jaar. Als je een magnetische ring heel snel ronddraait, zoals een luidsprekercomponent, kun je een elektrische stroom (van positieve lading) onttrekken aan de buitenrand van de ring. Bovendien veranderen de zwaartekrachteigenschappen van dit systeem, ze kunnen verbeteren.
De vrije energie die door dergelijke magneten wordt geproduceerd, kan groter worden dan nodig is voor hun werking. Deze meting wordt boven de 100% bereikt bij 7000, 8000 toeren per minuut. Het is belangrijk op te merken dat de uitgangsstroom sneller toeneemt dan die van de motor. Ook neemt de vergeleken weerstand niet toe, zelfs niet als er extra stroom wordt afgenomen van de N-Machine.
N-machines produceren een zeer lage spanning en een zeer hoge stroom. Het gedeelte van de uitgangskabel moet sterk genoeg zijn om de weerstand zo goed mogelijk te verminderen. Het is de methode om de stroom uit de omtrek van de magneten te halen: technieken van borstels, grafiet of het kwikbad, die het meest problematisch is.

B) Essay over de theoretische verklaring van het fenomeen van de vrije energie van de N-machines:
Naar mijn mening is het verkrijgen van vrije energie in de N-Machines inherent aan de transformatie van scalaire golven (we baden in een oceaan van scalaire golven die bestaan ​​sinds het begin der tijden, zij zijn de energie van de kosmos waarvan de propagator is onbekend), wordt het bestaan ​​van deze golven wetenschappelijk aangetoond door het Aharonov-Bohm-effect, een interferentiefenomeen. Het belangrijkste punt dat ik wil benadrukken is dus: een magnetische vortex werkt in op scalaire golven door ze om te zetten in (bruikbare) elektromagnetische golven. Hoe werkt de magnetische vortex op scalaire golven? Het antwoord is simpel: zoals de interferentie wordt uitgelegd in het Aharonov-Bohm-effect: de magnetische vortex breekt de scalaire golf door de golf af te buigen die uit een tegenovergestelde richting komt en de ruisende golven op de top van de vortex achterlaat, dat wil zeggen dat het laat de golven door die in de draaikolk stromen, maar laat de golven die uit de tegenovergestelde richting komen, afwijken. Dat wil zeggen dat binnen de door de draaikolk begrensde zone de scalaire golven van de ruimte werden omgezet in sinusoïdale golven waaruit men elektrische energie kan putten. Omdat het energiepotentieel van de scalaire golven in de ruimte erg groot is, zal deze machine op zichzelf kunnen werken door een deel van de geproduceerde energie te hergebruiken om zichzelf te voeden.
Voor wie zich nog steeds afvraagt ​​wat de toepasbaarheid is van de principes van de thermodynamica, ik denk dat het principe van behoud van energie niet wordt geschonden in N-Machines, aangezien scalaire golven worden omgezet in elektromagnetische golven om een ​​elektrische stroom op te wekken, elektriciteit wordt niet uit het niets verkregen in dit systeem dat vol scalaire golven zit.

Ik vraag onderzoekers om serieuze belangstelling te tonen voor de unipolaire Faraday-generator en hun inspanningen te concentreren op het vervangen van fossiele brandstoffen door schone en krachtige energie.

Wat mij betreft, ben ik ervan overtuigd dat we een project van zo'n complexiteit en de reikwijdte van een generator van elektriciteit die gratis uit de ruimte wordt gehaald, alleen kunnen realiseren als we erin slagen onze ideeën en de resultaten van onze ervaringen uit te wisselen.

Neem contact met mij op via e-mail op: zhir2001@yahoo.fr om diagrammen en theoretische uitleg van de N-Machines te ontvangen.
Ik wou dat ik bescheiden mijn druppel kon brengen in deze wetenschappelijke oceaan van kwantumfysica.

Massinissa ulac smah ulac
:onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 17/03/07, 18:31

Hallo “Massinissa ulac smah ulac :onheil: »
(Ik hoop dat je geen Mikael-achtige "voorbijganger" bent, aangezien deze tekst elders te vinden is...)

Je hebt de werking van N-machines goed samengevat, en hun moeilijkheden (elektrische collectoren, intensiteit, minimale spanning en magneetbreuk, ... maar niet veel overuniteit.
----
Bedankt dat u over scalaire golven hebt gesproken, omdat ik ze alleen maar "pouic" heb belemmerd toen ze werden benaderd door onderzoekers met doordrenkte wetenschap.
---
Goed! Dit sluit aan bij waar ik altijd in heb geloofd: golven, sneller en langzamer dan licht, die uit de diepten van het universum komen, elkaar in alle richtingen kruisen en het frame vormen, het substraat van onze wereld.
Pure of oerenergie, die materie of andere verschijnselen creëert, een specifieke triggerende omgeving volgt.
Dit sluit aan bij het idee van ether, geliefd bij alchemisten.
Deze golven verklaren gemakkelijk het fenomeen van massaaantrekking (zwaartekracht).
Basissen van hypothesen voor de nieuwe wetenschappen...

Als u andere documenten heeft dan Quanthomme, Naudin, zijn deze welkom.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 18/03/07, 06:53

Hallo,

na de Z-Machine is hier de N-Machine :D

De N-Machine ken ik niet, maar is dit hetzelfde principe als de schijven van SEARL?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 18/03/07, 08:56

0 x
rode vos
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 02/03/07, 07:48
Plaats: Bourges




par rode vos » 18/03/07, 22:55

Hallo ;

Op de volgende site welk systeem is het?

N-machine?

http://www.gammamanager.com/blog.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 19/03/07, 21:42

Het zorgt er niet voor dat je zijn tekst wilt lezen, geen enkele afbeelding : Cry:

In ieder geval bestaat de N Machine uit het recupereren van een stroom tussen de as en een roterende ringmagneet

Heeft iemand deze ervaring eerder gehad?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Massinissa
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 17/03/07, 16:19

N-Machine-diagramsuite




par Massinissa » 30/03/07, 17:26

welkom

Bedankt voor uw deelname aan dit onderwerp, sorry voor uw late reactie.

Kwantummechanica (atoomfysica) zoals de algemene relativiteitstheorie van Einstein (kosmologische fysica) geven toe dat het vacuüm de zetel is van een gigantische maar onbruikbare energie.
Gebaseerd op het werkingsprincipe van de unipolaire generator, realiseerde de Amerikaanse natuurkundige Bruce De Palma een heel eenvoudig systeem voor het "pompen" van de kwantumenergie van het vacuüm, genaamd "stroomtransformator". Bruce De Palma omschrijft het principe van het systeem als volgt: “Hier zit een stukje metaal in de energetische vloeistof. Als ik het laat draaien, kan ik daarin de voorwaarden scheppen voor een polarisatie, wat betekent dat de buitenkant van het object zich in beweging, en niet het centrum. Ik noem dit het neutrale punt, het centrum is positief en de buitenkant is negatief. Wanneer de energie van de ruimte door dit stuk metaal gaat, is het negatief geladen. , in contact met de bewegende buitenrand en positief in het midden. De ontdekking heeft een eenvoudige basis, namelijk dat een schijf die in een magnetisch veld roteert elektriciteit produceert die eenvoudig kan worden geëxtraheerd met een contact in het midden en één aan de buitenste bewegende rand.

Beschrijving van de tekening van de N-Machine door Bruce De Palma:

De N-Machine bestaat uit een geleidende metalen schijf, een koperen as met een diameter van 0,95 cm en een cilindrisch samenstel van 8 ringmagneten. Bruce De Palma gebruikte magneten met een diameter van 7,3 cm uit oude luidsprekers.
Aan elke kant van de metalen schijf zijn vier magneten bevestigd aan de koperen as die dit apparaat kruist en de twee rijen magneten en de metalen schijf samen roteert. We plaatsen er 2 elektrische contacten (borstels) op, een net in het midden en de andere op de rand van de metalen schijf en we halen de stroom eruit. Het systeem wordt zelfvoorzienend (batterijen opladen die het rotatiesysteem voeden) door rond de 7000 omwentelingen per minuut te draaien, boven deze drempel bereikt de N-Machine zijn doel.
Bij de verdere ontwikkeling van de N-Machine wordt de omtrek van de magneten beschermd tegen breuk door een met glasvezel versterkte isolatiekap.

Beste vrienden, dit proces is serieus. Ik ben ervan overtuigd dat de energie van de toekomst de energie zal zijn die wordt verkregen uit het kwantum "vacuüm", om deze energie te exploiteren, misschien zal de enige mogelijke oplossing die zijn die zal bestaan ​​uit het isoleren (in een bepaalde ruimte begrensd door magnetische velden zoals de vortex verkregen door het draaien van een magnetische schijf) de twee paren van een scalaire golf om ze in inductie te exploiteren als Hertz-golven. Het Aharonov-Bohm-effect geeft ons een solide theoretische basis om eerst het bestaan ​​van kwantumenergie te rechtvaardigen ‘dat het vacuüm niet leeg is’ en vervolgens de manier om een ​​scalaire golf in twee sinusoïdale golven te splitsen en dat door een magnetisch veld als scherm op te richten. voorkomen dat twee golven zich combineren tot een onbruikbare scalaire golf waarvan zelfs de meeste natuurkundigen zich niet bewust zijn.

Voor de persoon die om diagrammen vraagt: ik weet niet hoe ik afbeeldingen hierin moet plaatsen forum.

Het ontbreekt mij aan de middelen om baanbrekende experimenten uit te voeren, maar ik hoop dat ik experimenteel kan rechtvaardigen dat scalaire golven in sinusgolven worden omgezet om elektriciteit op te wekken uit kwantumvacuümenergie. Als we erin slagen dit te rechtvaardigen, hebben we dan een gigantische stap gezet voor de officiële erkenning van vrije energie, aangezien niemand meer de wet van behoud van energie zal overtreden.

Ik wou dat ik niet had deelgenomen aan de vervuiling van dit onderwerp, anders corrigeer je me!

Amicalement.

Bonne soirée.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

Re: N-Machine-diagramsuite




par Capt_Maloche » 31/03/07, 10:16

massinissa schreef:welkom
Voor de persoon die om diagrammen vraagt: ik weet niet hoe ik afbeeldingen hierin moet plaatsen forum.

Ik wou dat ik niet had deelgenomen aan de vervuiling van dit onderwerp, anders corrigeer je me!

Amicalement.


Hallo massinneennansne :D

Maar nee, je bent niet vervuilend, ook al begrijpen we niet alles wat je zegt, we proberen het eerst te begrijpen met een of twee tekeningen en dan zien we wel.

Scan een tekening die u met de hand heeft gemaakt, of die u heeft gefotografeerd, of die u met tekensoftware gaat laten maken
sla het op in jpg-formaat met een eenvoudige naam zonder spaties

om een ​​afbeelding in te voegen: reageer, en onder het schrijfvenster heb je in het blauw:

toevoegen een afbeelding of een bestand op de forum.

Instructies volgen; je zult zien, het is eenvoudig.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 31/03/07, 17:34

Het is waar dat een diagram dit zou helpen begrijpen...

Een klein diagram is beter dan een lange toespraak... : Cheesy:
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof

Terug naar "hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 258-gasten