De terugkeer van Black Desire, NoirDez voor vrienden

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: The Return of Noir Desire, NoirDez voor vrienden




par Adrien (voormalig nico239) » 02/12/17, 12:51

Cantat valt, net als vele anderen, in de categorie van kunstenaars en hun werk en hun leven.

Sommigen slagen erin de twee te scheiden, anderen niet...

Er was onlangs een interessant debat over France Culture over dit onderwerp, helemaal niet over Cantat, maar over vele andere makers.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: The Return of Noir Desire, NoirDez voor vrienden




par Did67 » 02/12/17, 14:24

Christophe schreef:Houla het zuigt: http://www.lefigaro.fr/musique/2017/12/ ... mation.php


Ja... Het is niet ongebruikelijk dat kunstenaars problemen hebben om zichzelf te beheersen... Van Gogh sneed een van zijn oren af... Reaud of Gainsbourg vernietigen zichzelf of hebben zichzelf vernietigd op laag of middelhoog vuur... Ik ben Ik heb het niet over iedereen die op zijn 27e zo high werd dat zijn lichaam uitgeput raakte - van Morrison tot Amy Winehouse...

Moeten we geloven dat dit bij anderen gericht is tegen de mensen om hen heen en niet tegen hen?

Wat mij betreft kan ik het werk niet loskoppelen van de maker ervan. Nobele ideeën uiten als je een knappe klootzak bent, nee, dat werkt voor mij niet (ook al begrijp ik dat het een ziekte is)!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: The Return of Noir Desire, NoirDez voor vrienden




par Christophe » 18/12/21, 20:51

Ik durf:

1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 240-gasten