Overlijden van Pierre Rabhi (op 83-jarige leeftijd)

filosofische debatten en bedrijven.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Overlijden van Pierre Rabhi (op 83-jarige leeftijd)




par Janic » 05/12/21, 17:50

ABCop »05/12/21, 16:37
zoals beschreven in de links, (oeps) biodynamica "vooraf gemaskeerd", geen wonder dat het had kunnen gebeuren
en deze pov 'man die weet hoe hij tegelijkertijd een idioot en een imbeciel moet combineren, het is verre van gastronomisch, maar eerder vies' en dom! Beschrijf in de links die er niets van weten, wat een ellende als deze : Arrowd: : een parel op zich;
Biodynamica kan goede resultaten opleveren. Het kan ook zijn dat dat niet zo is. ik weet het niet omdat het voor mij onmogelijk is om te weten of wat mij werd verteld, toen ik antroposoof was, over de sublieme prestaties van deze "landbouw", waar was. Het enige dat ik weet is dat biodynamica een van de meest effectieve en slinkse vectoren is van antroposofische propaganda en het antroposofische milieu van vandaag. Of het nu biologisch is of niet, persoonlijk, Ik eet dat brood niet meer !
We zien meteen het niveau van tegenstrijdige bullshit van deze auteur, leraar "filosofie" en tja, we kunnen ons zorgen maken over onze kinderen.
zoals dit niveau van onzin van deze stomme toespraak, hij die altijd is gehersenspoeld met bouzo! We kunnen medelijden hebben met onze kinderen omdat ze zo'n gekke ouder hebben!
Deze gekke boef die denkt dat hij net zo weinig over antroposofie kan praten als over homeopathie en de rest. Een oplichter is een oplichter en daar is hij ook trots op!

kerel
Ps: De positieve effecten van biodynamica zijn vandaag de dag wetenschappelijk bewezen, kunt u de batterijen van uw seksspeeltjes vervangen.
hij geeft niets om de wetenschap die bewijst, hij kent alleen zijn nep-navelstarende wetenschap van een onwetende narcist.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 263 gasten