Prototype Chambrin van SuperCarburateur in realisatie

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 07/02/07, 15:19

lio74 schreef:wie is deze heer Pogues?


:pijl: Ierse zanger met scheve tanden :? : Lol:
:pijl: De uitvinder van deze soort ronde plastok pellets van 3cm in diameter waarvan de kinderen de speeltuinen 2 / 3 jaren geleden overspoelden :? : Lol:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 07/02/07, 16:10

Hallo,
Deze 3-mensen mogen niet aan hetzelfde project worden gekoppeld
er zijn overeenkomsten het is allemaal
Pogues maakte hij een carburateur om betere verdamping te krijgen
van de afwezigheid die op dat moment niet het soort afwezigheid was dat we noch in octaan noch in zware materie hebben
dit proces druist volledig in tegen de huidige injectie.

Voor Chambrin was het doel om een ​​motor met alcohol te laten draaien en zoveel mogelijk water is het systeem dat het dichtst bij de panton ligt, maar complexer om een ​​grote warmtewisselaar te vereisen.

Om water te sturen, werd het in de druppelmotor verspreid in de 60-jaren
het Vix-systeem en zeker het meest geschikt voor het injecteren van water in een motor is de (enige) die echt goed gespoten water stuurt.

Voor de broek in 100% kan deze vergelijkbaar zijn met de Pogues-carburateur, hoewel eenvoudiger.Voor bewijs voeren we een benzinemotor met petroleum of stookolie.

Voor de waterdoping panton is het een heel andere aanpak
maar dat volgt bepaalde regels, zoals op Vix, zie een maximale fijnheid van de druppels water bij de inlaat van de reactor en bij de uitlaat van de reactor een nog fijnere (damp) die op een hete reactor en een koude staaf (bij de inlaat) wreef op zijn pad wordt deze damp elektrisch geladen of anderen? (nog niet bewezen als deze reden die de verbranding verbetert)
We weten dat wat uit de reactor komt niet in oververhitte stoom of in vloeibare druppels mag zijn, we weten dat er een bepaalde hoeveelheid water moet worden ingeslikt door de motor om een ​​goede prestatie te hebben, we weten ook dat de pad van deze damp eenmaal gemengd met de zuiglucht moet zeer kort zijn.
Wanneer je hebt bepaald wat voor soort stoom uit de reactor komt, is het mogelijk om dezelfde stoom te maken anders dan door een reactor te gaan.
Omdat het woord reactor een groot modewoord is, maar in werkelijkheid een stuk pijp wordt verwarmd door de uitlaat en zijn rol kan (secundair) zijn in het proces, zijn veel reactoren zo ontworpen en verschillende dimensies werken.
terwijl sommige ontworpen met grote precisie en dure materialen met onjuiste invoer en uitvoer niet werken.

Andre
Dernière édition par Andre de 08 / 02 / 07, 01: 26, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)




par binbins4 » 07/02/07, 21:21

hier zijn de foto's van mijn proto niet echt een chambrin maar op deze de uitlaatgassenspiraal die de toelating in het midden passeert in 300mm2 over een diameter van 20mm
de carburateur die wordt geplaatst maakt 25mm met verstelbare naalden (kart carburateur)
https://www.econologie.info/share/partag ... %20066.jpg
https://www.econologie.info/share/partag ... %20070.jpg
Dernière édition par binbins4 de 07 / 02 / 07, 23: 08, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 07/02/07, 22:52

voor André, bedankt voor je geduld en je lange verklaringen ... Targol lacht om de 3-namen ... het is waar dat de verbinding gemakkelijk was ... nou pr de zanger, ik wist het niet ... maar de pogues! !! het laat 5ans nog steeds meer zien dan het de speelplaats was binnengevallen : Lol:

anders herlees ik het onderwerp super-carburator Pogue-nelson de 1930 waar je het hebt over een oud boek over vooroudermechanica : Lol: ... in elk geval geeft het me altijd een extra naam om in mijn bibliotheek te vermelden!

@ ++ de pantoneux in spiralen : Lol:
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
goodeco
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 14/02/06, 06:54
Plaats: Marseille




par goodeco » 08/02/07, 09:09

Leuke realisatie BINBIN4
https://www.econologie.info/share/partag ... %20066.jpg
https://www.econologie.info/share/partag ... %20070.jpg

Het prototype van sdc77 is geweldig
Ik kan niet wachten om meer te zien
0 x
In eeuwige leren
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 08/02/07, 09:42

goodeco schreef:Leuke realisatie BINBIN4


dank je wel goodeco!

ja 'het is geweldig werk voor ervaren lassers !! 8)
de koperen buizen zijn 12 of 14 mm nan ?? om een ​​orde van grootte van de widget te hebben : Cheesy:

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 20/03/07, 16:23

Hallo Sdc77 :!:

een tijdje geen nieuws ... het was moeilijk of je gaf het op ... :? :!: :?

het is waar dat het afdichtingsprobleem niet zo moeilijk is op te lossen met een dergelijke geometrie ... de afdichting in het oor die je hebt geprobeerd ... Ik weet meer ... anders is het nodig dat de plaat machinaal wordt bewerkt met een vrij diepe groef om ten minste twee groeven voor O-ring te maken ... al niet eenvoudig ... en het is ook noodzakelijk dat de omtrek van uw spiraal een standaardlengte van O-ring is :!: hihihi

eindelijk voalou .... geef wat nieuws ... : Cheesy:

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 177-gasten