Ivermectin beoordelingen? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par ABC2019 » 26/10/21, 18:18

voor wie eens wat anders wil lezen dan de belachelijke capriolen van een marionet alcoholist en stoner cannabisinhalator en cognacliefhebber, het rapport van de ethische commissie die in de video wordt genoemd, is hier:

https://comite-ethique.cnrs.fr/wp-conte ... 021-42.pdf
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par GuyGadeboisTheBack » 26/10/21, 19:29

Hoe meer hij onzin zegt, hoe meer we hem erop wijzen, hoe meer we bewijzen dat hij ongelijk heeft, hoe meer hij minachtend en beledigend wordt en hoe meer rotte "documenten" hij produceert. Bravo Bouzo, als sommigen nog zouden kunnen twijfelen aan zijn verachtelijke aard, nou, ze zijn opgelost! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par GuyGadeboisTheBack » 26/10/21, 20:33

Hier is het document dat de belangenverstrengeling aan de kaak stelt, door de Duitse Snowden... stichtelijk.
https://clubderklarenworte.de/wp-conten ... omplex.pdf

Ps: Bouzo mijn konijn, ANSES en het CNRS (onder andere door ons gevoede organisaties) worden ondermijnd door belangenconflicten, ontslagen volgen elkaar op, walgen van onderzoekers gaan elders... en dat is niet nieuw!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Obamot » 26/10/21, 23:32

ABC2019 schreef:voor wie eens wat anders wil lezen dan de belachelijke capriolen van een marionet alcoholist en stoner cannabisinhalator en cognacliefhebber
Maar wat een sukkel, lees nog eens wat we zeiden over alcoholgebruik, en nu zou je ons willen laten doorgaan voor alcoholisten... je zou moeten verdwijnen na alle onzin die je hebt gepost:

1) opzettelijke verwarring van sterfte (cijfers tijdens het jaar on the fly genomen) VS dodelijkheid in ziekenhuizen...
2) onzorgvuldig gebruik van statistieken gebaseerd op PCR-testen die trends geven maar ten onrechte worden uitgedrukt in astronomische pieken!
3) twijfels over wat er wordt gezegd over hoogvliegende wetenschappers op deversterking van de functie” (Pr. Montagnier, A. Henrion-Caude, enz.)

Je beweert nog steeds dat je je aanpast aan de woorden van wetenschappelijke beroemdheden, terwijl je dat niet doet - of degenen die je toespraak regelen, en alleen degenen, en we kunnen niet zeggen dat het hoog vliegt met de Yazdan - Gilead Yazdanpanah en anderen Nathan PFIZER-Smadja - en je bent overal.

Pech, je hebt het opnieuw over de hele linie verpest met de "winst van functie", de NIH heeft zojuist erkend dat ze het hadden gefinancierd terwijl je in mei aan het verspreiden was...:

ABC2019 schreef:[…] het is beter om geen specifieke beschuldigingen te uiten als er onvoldoende bewijs is om dat te zeggen.
Kortom, alles stort in, je hebt al anderhalf jaar niets zinnigs gezegd... In jouw plaats zou ik weglopen en nooit meer terugkomen.
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par SixK » 27/10/21, 02:12

Molnupiravir (ja, zo heet hij), het 1ste medicijn tegen Covid!
50% effectief! (Bij AI noemen we het kop of munt)
Het kost amper 700 Euro (maar er is mij verteld dat ze er 50% aan zullen verdienen).
Sorry, HCQ en Ivermectine... niet duur genoeg om medicijnen te zijn.

https://www.ouest-france.fr/sante/virus ... 7d9fd96dfb

* = 700 50000 35.000.000
-> Je zet me neer voor 35 miljoen euro!
<- Goede Monsieur Véran en hiermee?
Dernière édition par SixK de 27 / 10 / 21, 02: 21, 1 keer bewerkt.
0 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.
Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par GuyGadeboisTheBack » 27/10/21, 02:20

SixK schreef:-> Je zet me neer voor 35 miljoen euro!
<- Goede Monsieur Véran en hiermee?
-> Zijn er toevallig geen voorraden Remdesivir meer over?

: Mrgreen:
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par GuyGadeboisTheBack » 27/10/21, 02:54

SixK schreef:-> Je zet me neer voor 35 miljoen euro!
<- Goede Monsieur Véran en hiermee?
-> Zijn er toevallig geen voorraden Remdesivir meer over?
<-- Nvon, dat doen we niet, maar maak je geen zorgen, molnupiravir is hetzelfde soort mutagene stof en het is ook kankerverwekkend!


Het enige momenteel klinisch goedgekeurde antivirale middel dat wordt gebruikt voor de behandeling van COVID-19 is inderdaad remdesivir (Veklury), dat zich richt op RdRp 5. Net als remdesivir is molnupiravir opnieuw onderzocht als een antiviraal middel tegen coronavirussen, wat resulteert in een verhoogde frequentie van G-naar-A- en C-naar-U-overgangsmutaties 6, 7, 8, 9.
https://www-nature-com.translate.goog/a ... tr_pto=nui

Molnupiravir, dat werkt door de virale replicatie te verstoren, zal ook intensievere farmacologische monitoring vereisen. Sommige onderzoekers vrezen dat de mutagene effecten ervan een kankerverwekkend risico kunnen veroorzaken.
https://www.ouest-france.fr/sante/virus ... 7d9fd96dfb

Β-d-N4-hydroxycytidine remt SARS-CoV-2 door dodelijke mutagenese, maar is ook mutageen in zoogdiercellen
Beeld
https://pubmed-ncbi-nlm-nih-gov.transla ... /33961695/

BP, dat durft alles!
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par ABC2019 » 27/10/21, 08:15

SixK schreef:Molnupiravir (ja, zo heet hij), het 1ste medicijn tegen Covid!
50% effectief! (Bij AI noemen we het kop of munt)
Het kost amper 700 Euro (maar er is mij verteld dat ze er 50% aan zullen verdienen).
Sorry, HCQ en Ivermectine... niet duur genoeg om medicijnen te zijn.

dexamethason is ook niet duur en behoort tot de standaardzorg....
voor de HCQ, de mening van de grote wetenschappelijke autoriteit Douste Blazy: het werkt niet
https://www.publicsenat.fr/article/poli ... hloroquine

voor ivermectine vrees ik dat we nog een half jaar moeten wachten... : Roll:
1 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Janic » 27/10/21, 08:19

https://www.publicsenat.fr/article/poli ... chloroquine
Onze ABCon is zoals gewoonlijk aan het ijlen, niet wetend hoe hij moet lezen of luisteren (bovendien luistert hij uitsluitend naar zichzelf) zoals alle narcisten.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: meningen over Ivermectine? Geneesmiddel 99,8% effectief in 48 uur tegen COVID-19?




par Obamot » 27/10/21, 09:49

ABC2019 schreef:
SixK schreef:Molnupiravir (ja, zo heet hij), het 1ste medicijn tegen Covid!
50% effectief! (Bij AI noemen we het kop of munt)
Het kost amper 700 Euro (maar er is mij verteld dat ze er 50% aan zullen verdienen).
Sorry, HCQ en Ivermectine... niet duur genoeg om medicijnen te zijn.

dexamethason is ook niet duur en behoort tot de standaardzorg....
voor de HCQ, de mening van de grote wetenschappelijke autoriteit Douste Blazy: het werkt niet
https://www.publicsenat.fr/article/poli ... hloroquine

voor ivermectine vrees ik dat we nog een half jaar moeten wachten... : Roll:

Weer een prachtig voorbeeld van sociopathie, door de verdraaiing van feiten en werkelijkheid.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 254-gasten