Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?

Humanitaire catastrofes (inclusief grondstoffenoorlogen en conflicten), natuurlijk, klimaat en industrieel (behalve nucleair of olie forum fossiele en nucleaire energie). Verontreiniging van de zee en de oceanen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Christophe » 25/10/21, 11:25

Uh wat verandert het Oba?

Het is geen geheim dat het Institut Pasteur het Wuhan-instituut medefinancierde... en dus ook het onderzoek en de resultaten...

En daarna ? Wat is het volgende? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 25/10/21, 11:35

Een paar voorlopige punten...

1) Het is de ernstigste misdaad tegen de menselijkheid. En deze keer gaf de NIH het toe!
2) Dit veroorzaakt een wereldwijde failover. Vroeger of later. Het is een elektroshock...
3) Het Institut Pasteur is "kleine spelers"... Dit "officieel" weten verandert alles.
4) de staten kunnen schadevergoeding eisen van de VS. (Na de “Diesel Gate” wordt het heet)
5) In de gezichtslijn vervolgens hun pseudo-vaccins (waarom? Hoe? Wisten de farmaceuten? Wanneer?)
6) We kunnen zeggen dat de man die zijn vinger aan de trekker had (Fauci?) verantwoordelijk is voor de helft van de doden: 2,5 miljoen!

Als het Fauci is, moet hij gewoon zelfmoord plegen... Nazi's deden het aan het einde van de oorlog, hun misdaden werden te ondraaglijk...

Voor mij zal het een domino-effect hebben op de rest van het dossier...

Ironisch genoeg geeft dat reden aan professor Fourtillan, en vooral aan professor Montagnier, die 100% gelijk had toen hij het lachertje was van grappige klootzakken...

Maar ja, ik ben het met je eens, het was een eye-opening... :schok: We zagen het al van ver aankomen...
"econology"Nogmaals, heb het goed...

____________________
We zullen een dierentuin moeten openen om de "grappige" op te sluiten, het is een zoönose, we riskeren infectie :onheil:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 26/10/21, 11:30

Christophe schreef:Uh wat verandert het Oba?

Het is geen geheim dat het Institut Pasteur het Wuhan instituut heeft medegefinancierd...en dus ook het onderzoek en de resultaten!

En daarna ? Wat is het volgende? : Mrgreen:

Ik ben iets vergeten HUGE,
Omdat ik over deze dingen nadenk, ze vanuit elke hoek bekijk, ze opnieuw onderzoek, en het komt er later uit, soms midden in de nacht...

Ze geven eindelijk toe dat ze de implementatie van "functiewinsten" hebben gefinancierd - "ten behoeve van wetenschappelijk onderzoek en met alle goede wil van de wereld en vooral om de mens geen kwaad te doen', zullen ze zeggen om zichzelf vrij te pleiten - maar waarom hebben ze dan een hiv-sequentie geïmplementeerd :?
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Christophe » 26/10/21, 11:34

Ja oké en?

Niets verrassends aan het experimenteren met virologische shit als staten (legers) een bacteriologisch (viraal) wapen van de toekomst financieren...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 26/10/21, 11:56

Precies, het toont een duidelijke wil om schade toe te brengen.

Alleen de NIH, H voor 'Gezondheid' => gezondheid... Zonder zich te vergissen, dit is dus geen militair programma (eh en heeuuuh, een militair programma uitbesteed aan de Chinezen :? mdr) maar een criminele operatie in verband met gentherapie en dus de ontwikkeling van vaccins...! Zelfs het schema van "huur van situatie" van vaccinaties, (mogelijk maar waarschijnlijk) om hun genetisch onderzoek te financieren...! (waar ik vanaf het begin van uitging)

Dit valt dus onder de STRAFRECHT...!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Christophe » 26/10/21, 11:59

Het is goed om te dromen dat het nog steeds gratis is...

Kortom, u weet heel goed waar u uw "crimineel" kunt plaatsen? Tip: het eindigt hetzelfde! : Mrgreen: : Mrgreen:

Misschien was het hiv-vaccinonderzoek?
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 26/10/21, 13:24

Ja, ik ben aan het dagdromen sinds de aankondiging... Vooral sinds ik op vakantie ben...

De NIH kan documenten vrijgeven. Als ze gingen zitten om te eten, komt dat waarschijnlijk omdat senator Rand Paul het onder zijn voeten moet hebben gehad.

Je hebt helemaal gelijk, maar dat is beter dan bewijs: bekentenissen.
Wat heel interessant is, is dat je categorisch kunt worden over een feit van de samenleving CRiMINEL zoals dit, om te demonstreren hoe het systeem werkt, zijn excessen, en mensen te vertellen dat ze niet hals over kop moeten geloven wat hen wordt verteld...

Voor de crimineel, als Macron faalt bij de verkiezingen, zal ik mijn handen niet op het vuur leggen dat hij eruit zal komen... (hij Véran Castex Philippe en anderen...) Sarkozy werd veroordeeld voor minder dan dat.

We zullen zien"het NIH-domino-effect”nu... Advocaat Dr. Reiner Fuellmich moet jubelen...
Ik zeg je dat het gaat waaien...
1 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Macro » 28/10/21, 09:02

Obamot schreef:Voor de crimineel, als Macron faalt bij de verkiezingen, zal ik mijn handen niet op het vuur leggen dat hij eruit zal komen... (hij Véran Castex Philippe en anderen...) Sarkozy werd veroordeeld voor minder dan dat.



Sarkozy veroordeeld??? genoeg om ? Ja, het kost ons een fortuin aan juridische kosten, maar hij leeft nog steeds in totale vrijheid... En mogelijk zijn de veroordelingen die hij heeft gehad op feiten die dateren van vóór zijn mandaat... Alle verduistering die tijdens het mandaat is bewerkstelligd, ontsnapt aan justitie...

Ze hebben gerechtigheid gekregen voor al dat afval
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Obamot » 28/10/21, 09:46

Het is een feit. En de tijd van gerechtigheid is "een lange tijd".

Sarkozy, het was een campagnefinancieringsfraude, hij nam het maximale:
https://www.lepoint.fr/societe/bygmalio ... 577_23.php

Is het maximum niet genoeg? Misschien.
In het leger deed ik er een hele dag over... Ik kreeg er na 1 dag geen genoeg van :schok:

Ik had ochtendlossing voor “goed gedrag" : Mrgreen: : Twisted: : Mrgreen:
Moet zeggen dat het niet om 20 mio ging :schok: :schok: :schok:

In het geval van Macron veroorzaakte het wanbeheer van de crisis doden, voor de straf (als er een procedure was) zal alles afhangen van wie er gekozen wordt. Maar ja, over het algemeen komen 'ze' er iets te makkelijk mee weg....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Coronavirus, wie of wat en waarom? Welke oorsprong?




par Christophe » 28/10/21, 19:23

We gaan nu het "NIH domino-effect" zien


Ik weet niet of het domino is... maar het komt naar Frankrijk...

1 x

Terug naar 'humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 100-gasten