Was er in 2020 sprake van een oversterfte of niet? ***

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).

Was er een oversterfte in 2020?

De peiling is verstreken op 04 / 11 / 21, 19: 09

NEE
13
45%
JA, laag (<5%)
3
10%
Ja, sterk (van 5 tot 10%)
10
34%
Ja, zeer sterk (meer dan 10%)
1
3%
Ja, (extreem sterk (meer dan 20%)
1
3%
Blanco stem
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 29
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Was er een oversterfte in 2020 of niet? ***




par Obamot » 21/10/21, 01:30

En het kan mij niets schelen... na achttien maanden van jouw onzin.

Het is oké Kiki
Bent u aan het einde van de lijn?

3C4DFB87-05CB-4F39-A1F8-73A48B4FA8CD.jpeg
3C4DFB87-05CB-4F39-A1F8-73A48B4FA8CD.jpeg (207.88 Kio) Consulté 840 fois
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Was er een oversterfte in 2020 of niet? ***




par ABC2019 » 21/10/21, 08:28

sicetaitsimple schreef:
Obamot schreef:Het kan me niets schelen dat je noedels rookt, de juiste curve is er : Arrowd:

Gegevensbron: Insee
Fragment uit de video die door YouTube is gecensureerd (onder druk van de overheidment ?)


Dat komt van de bron! Een onleesbare afbeelding afkomstig uit een “gecensureerde” video!
Totdat het tegendeel bewezen is, geloof ik liever de INED-cijfers en kopieer ze, zelfs als dat betekent dat ik voor een ‘leugenaar’ wordt uitgemaakt.

De man die de grafiek heeft gemaakt, is waarschijnlijk toch begonnen met INED-cijfers, omdat ik niet zie welke andere bronnen hij had kunnen gebruiken.

De enige vraag is aan welke behandeling hij hen heeft onderworpen, maar ik denk niet dat we erop kunnen rekenen dat Obamot ons dat zal uitleggen. : Roll: Het zal dus een mysterie blijven verborgen in een screenshot van een gecensureerde video, zonder een website om het uit te leggen (wat in een blog niet heel moeilijk is...)
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Was er een oversterfte in 2020 of niet? ***




par Obamot » 21/10/21, 11:55

Heeft ABC2019 zijn chloorfeniramine niet ingenomen? Hij heeft ongelijk en is zeer stoutmoedig in zijn conclusies voor iemand die covid ontwikkelt terwijl hij wordt geïnjecteerd! (bewijs dat het niet vaccineert...) en tenzij ik mij vergis, zoals al vermeld, zijn dit de cijfers van INSEE.

De rest van zijn bericht gaat uit de hand, ik begreep het niet, ik wist niet dat hij een blog had?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Was er een oversterfte in 2020 of niet? ***




par Obamot » 11/11/21, 12:43

Zie de andere bron van deze informatie verzameld door Adrien (ex-nico239) gezondheid-vervuiling-preventie / coronavirus-covid-19-real-time-epidemie-kaart-t16331-5390.html # p473773
——— ——— ——— ——— ——— ——— ——— ——— ——— ——— ——— ——— ——— ——— ——— ——— —— — ——— ——— ——— ——— ——— ———

Nou, als het Blachier is - op basis van officiële gegevens - die nu zegt wat ik al achttien maanden probeer te zeggen!



A74D1899-AC5A-4328-AD95-83B73EF094B7.jpeg
A74D1899-AC5A-4328-AD95-83B73EF094B7.jpeg (120.14 Kio) Consulté 608 fois

8FDEB6DD-C48F-4B21-B7A6-976943B332CF.jpeg
8FDEB6DD-C48F-4B21-B7A6-976943B332CF.jpeg (100.48 Kio) Consulté 608 fois


0,6% van de sterfgevallen als gevolg van “covid”, ja, maar onder 80-plussers.
Ter vergelijking: de “griep” zou een grotere impact hebben op de voorzieningen!


En wanneer gaan we het hier over de 98% hebben? (sterfgevallen niet gekoppeld aan covid)
Waarom massale vaccinaties voor alleen. 2%?

Na zo'n terugval zijn de 'grappige mensen' echt aan het einde van hun Latijn, het is tijd om hun mond te houden...
2 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3798
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1321

Re: Was er een oversterfte in 2020 of niet? ***




par pedrodelavega » 11/11/21, 20:30

Obamot schreef:Nou, als het Blachier is - op basis van officiële gegevens - die nu zegt wat ik al achttien maanden probeer te zeggen!

: Arrowd:
Obamot schreef:Er is iets ernstigs aan de hand en dat is het nu: de maatregelen zijn te zacht in het licht van de algemene situatie in de EU
Dat veranderde, aangezien de ziekenhuisdiensten de overbelasting zagen ontstaan. Het is concreet.
Het is op dit moment dat we niet moeten beknibbelen om een ​​golf van dodelijkheid te voorkomen...! Maar met discipline en zonder paniek.


: Roll:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Was er een oversterfte in 2020 of niet? ***




par Obamot » 11/11/21, 22:34

pedrodelavega schreef:bla bla bla [buiten de totale context]


Nou, ga je gang, Basel-gat, geef me de link naar mijn bericht, ah, nee, hier is het: gezondheid-vervuiling-preventie / coronavirus-covid-19-real-time-epidemiekaart-t16331-2560.html

En terwijl je toch bezig bent, zet dit oude bericht volledig! Dat is alles... (hieronder)
En wat lees je daar, nou ja, verrassing, de TSR-link opzettelijk weggelaten door jou hansworst, Ik heb dus geen schuld.

...je denkt dat je een tegenstrijdigheid opmerkt Terwijl je binnen 18 maanden nog niet bent gestopt met planten
...je hebt geen gebrek aan lucht...
...maar je wordt vanaf het begin vernietigd midden in een poging tot manipulatie
Obamot schreef:Gedeeltelijke heropsluiting:
— in Duitsland, in de Beierse Alpen;
— in Spanje, in de regio Navarra;
— Ierland en Wales zijn opnieuw voor zes weken opgesloten.
— in Roemenië gaan de scholen weer dicht;
— Tsjechië moet zijn ziekenhuiscapaciteit dringend vergroten;
— Polen eist stadions op om geïmproviseerde ziekenhuizen te improviseren;
– in Servië idem, stadions gevorderd;
— Oostenrijk scherpt de maatregelen aan;
— Zwitserland scherpt maatregelen aan (per kanton)

Avondklok:
- In Frankrijk;
– in Lombardije, het oorspronkelijke epicentrum (kudde-immuniteit lijkt niet te hebben gewerkt, het aantal gevallen schiet omhoog);
— in België zijn bars en restaurants gesloten, ziekenhuisopnames verdubbeld in 1 week;

Bron: RTS - https://www.rts.ch/play/tv/19h30/video/ ... o:11692548

Er is iets ernstigs aan de hand en dat is het nu: de maatregelen zijn te zacht in het licht van de algemene situatie in de EU
Dat veranderde, aangezien de ziekenhuisdiensten de overbelasting zagen ontstaan. Het is concreet.

Het is op dit moment dat we niet moeten beknibbelen om een ​​golf van dodelijkheid te vermijden ...!
Maar met discipline en zonder in paniek te raken.
Maar bedankt voor de bevestiging dat ik elke dramatisering/versterking van de stomme situatie probeerde te vermijden.

Wat een achteruitgang deze zielige mensen”grappig"die versies uitvinden... :schok: : Roll:
Misschien gaan we binnenkort hun berichten opgraven, wie begint? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3798
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1321

Re: Was er een oversterfte in 2020 of niet? ***




par pedrodelavega » 12/11/21, 18:37

Obamot schreef:...je denkt dat je een tegenstrijdigheid opmerkt
Ja! Ook toen al was het een meesterlijke omkering.


Obamot schreef:Maar bedankt voor de bevestiging dat ik elke dramatisering/versterking van de stomme situatie probeerde te vermijden.

: Arrowd:
Obamot schreef:Er is iets ernstigs aan de hand en dat is het nu: de maatregelen zijn te zacht in het licht van de algemene situatie in de EU
Dat veranderde, aangezien de ziekenhuisdiensten de overbelasting zagen ontstaan. Het is concreet.
Het is op dit moment dat we niet moeten beknibbelen om een ​​golf van dodelijkheid te vermijden ...!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Was er een oversterfte in 2020 of niet? ***




par Obamot » 12/11/21, 21:41

Ik hoef mezelf niet te rechtvaardigen maar hey, je herhaalt mijn post maar je bent in ontkenning, Ik baseerde me op wat de RTS zei.
Er is niets anders, het arme ding.

Niemand ziet HIER waar je het over hebt. Zelfs Christophe, die allesbehalve overtuigd was van mijn zaak, dacht dat Je bronnen waren nep!
Christophe schreef:Maar blijf geloven in de R-curve die je eerder hebt gepost is nep vooral de herfst in september... je hebt de bron niet genoemd...
gezondheid-vervuiling-preventie / coronavirus-covid-19-real-time-epidemie-kaart-t16331-2560.html # p415070
En dat zijn ze ALTIJD geweest: SLECHT!
En je gaat niet tegen mij of tegen Blachier in: OF JE GEEFT ONS JE EIGEN STATISTIEKEN OF JE FAKE THE EEND :!: : Cheesy: :!:

Dus je probeert de takken vast te houden en je houdt jezelf voor de gek, jij (de “grappige”) bent al maanden als een gek opgewonden terwijl er bijna niets gebeurde. Het bewijs : Arrowd:
7DE328AA-63AA-4C14-94AD-A68B819B774F.jpeg
7DE328AA-63AA-4C14-94AD-A68B819B774F.jpeg (145.14 Kio) Consulté 466 fois

Ik heb precies op het meest relevante moment ingegrepen, mijn bericht dateert van 21 oktober 2020 gezondheid-vervuiling-preventie / coronavirus-covid-19-real-time-epidemie-kaart-t16331-2560.html # p415071 het is cool, je geeft me de kans om alles te verduidelijken : Mrgreen:

Dus helemaal aan het begin van de PIC en je wilt bewijzen dat ik ongelijk heb? Ach, ga je gang: DOE DE EEND Beeld

Ik liep op eierschalen omdat niet het merendeel daarvan forum had begrepen wat er aan de hand was.
Er was dus zeker een moment waarop er een epidemiologische piek moest optreden...
De timing was perfect, jullie ‘grappige’ mensen deden altijd alsof het anders was, maar jullie kwamen er nooit overheen : Oops:

Maar omdat je er niets van begrijpt, zul je nooit weten hoe en waarom.
En niet tegen een ander, ondanks uw voortdurende druk. Ik gaf niet toe, ik bewoog geen jota.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9837
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2673

Re: Was er een oversterfte in 2020 of niet? ***




par sicetaitsimple » 12/11/21, 22:34

Obamot schreef:Ik stel voor om voor eens en altijd een einde te maken aan deze netelige vraag:
Was er in 2020 sprake van een oversterfte door covid, of niet?


En Obamot beantwoordt duidelijk zijn eigen vraag! Door de Euromomo-sterftecurve voor 2020 weer te geven, waar we de piek van maart/mei vinden, en vervolgens die van september/december
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Was er een oversterfte in 2020 of niet? ***




par ABC2019 » 12/11/21, 23:04

sicetaitsimple schreef:
Obamot schreef:Ik stel voor om voor eens en altijd een einde te maken aan deze netelige vraag:
Was er in 2020 sprake van een oversterfte door covid, of niet?


En Obamot beantwoordt duidelijk zijn eigen vraag! Door de Euromomo-sterftecurve voor 2020 weer te geven, waar we de piek van maart/mei vinden, en vervolgens die van september/december

ja, gelukkig is er de curve, want het gebabbel eromheen is volkomen onbegrijpelijk! : Lol:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 338-gasten