Greta kijkt naar de afgevaardigden

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Greta tegenover de afgevaardigden




par Janic » 16/08/21, 10:11

isyment
er moet naar de wetenschappers geluisterd worden, maar jullie luisteren niet Mogen degenen die je ego bevredigen, terwijl je constant je verkeerde en dwangmatige standpunt in alle vakken hamert.
bedankt dat je aangeeft dat er andere wetenschappers zijn en daarom kies je degenen die je eigen ego bevredigen!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13716
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Greta tegenover de afgevaardigden




par izentrop » 16/08/21, 11:16

Janic schreef:isyment
izentrop schreef:
ABC2019 schreef:ze is op zoek naar een manier om een ​​comeback te maken, de covid heeft haar starlet-carrière verbrijzeld. Het sterrenstelsel is moeilijk... :(
Egocentrisme par "excellentie", hoewel het in dit geval geen kwaliteit is.
Zelf zegt ze verrast te zijn dat er naar haar wordt geluisterd. Zoals ze ook altijd zei: er moet naar de wetenschappers worden geluisterd, maar je luistert alleen naar degenen die je ego bevredigen, terwijl je constant je verkeerde en dwangmatige standpunt in alle onderwerpen hamert.

We kunnen het je niet kwalijk nemen, het is de ziel van forum :frons:
bedankt dat je aangeeft dat er andere wetenschappers zijn en daarom kies je degenen die je eigen ego bevredigen!
Ik had moeten specificeren dat "die" al diegenen omvat die een mening hebben, maar die niet allemaal experts zijn, noch wetenschappers wat dat betreft.
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Greta tegenover de afgevaardigden




par GuyGadeboisTheBack » 16/08/21, 13:32

Kortom, zoals gewoonlijk heb je niets te zeggen over het onderwerp. 8)
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Greta tegenover de afgevaardigden




par Janic » 16/08/21, 13:52

ijzige leugen
Ik had moeten specificeren dat "die" al diegenen omvat die een mening hebben, maar die niet allemaal experts zijn, noch wetenschappers wat dat betreft.
dus begin bij jezelf! Daar zijn we het over eens!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Greta tegenover de afgevaardigden




par Christophe » 27/09/21, 10:26

De ecologische hypocrisie is mooi: Greta in, a priori, Mercedes X-Klasse ... het ding van 3 ton en 200 pk (minstens) ...

0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14964
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4363

Re: Greta tegenover de afgevaardigden




par GuyGadeboisTheBack » 27/09/21, 12:24

Het kan waar zijn, het kan onwaar zijn ... In ieder geval zien we het niet en het moet officieel worden ondersteund en kiest daarom niet voor zijn vervoerswijzen. Een ander gerucht, niet meer, tot verdere informatie. 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Greta tegenover de afgevaardigden




par Christophe » 27/09/21, 12:34

Ik vond Lesggy me leuk ... totdat hij trots #jesvaccinated in mijn saus stopte Ik ben een narcistische tiener die op fbook is opgegroeid ... : Mrgreen:
0 x

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 216-gasten